![]() |
Politik: Valet 19 september
Ingen har startat en liknande tråd så jag gör den och gör den enkel.
De bästa för oss på sharps vore den sida som är mest negativt inställd till spelmonopolet, det vill säga högern. Svs kommer sitta stenhårt med Lars Ohly och gänget som ministrar och det kan till och med bli värre vad det gäller spelinkomster osv OM exempelvis den nyss nämnda fickrunkarn fick bli statsminister. Jag röstar stenhårt på moderaterna som vanligt. Gud förbannar Sverige som land och svenskarna som folk om vänstern vinner. :KO: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=C9SSKK7xozw]YouTube - Lars Ohlys mörka förflutna (del 1)[/ame] Vad röstar ni på? Edit: Felstavning. |
Lars Ohly är ju patetisk. Större hycklare får man ju leta efter. Ideologiskt (med det numera klassiska citatet "jag grät när Berlinmuren föll") är han ju i det närmaste efterbliven.
Jag röstar på M eller KD. |
Gamblers som röstar rött, finns dom? Vi som spelar på hasardspel gillar att ta kalkylerade risker för att maxa värde, det går helt emot vänsterns trygghetsnarkomani. Själv skulle jag nog rösta på PP eller KLP om jag hade rösträtt i Sverige.
|
Citat:
Citat:
|
Hade jag fått röstat så hade det blivit M eller SD.
|
Moderaterna.
|
Någon som vet vart på youtube man hittar klippet när Ohly fickrunkar vid valstugan?
|
FP eller M blir det för min del!
|
SD har redan fått min röst.
Och snälla skippa rasistbabblet. |
jag måste ju rösta som jag tippat :moneybag: .
tyvärr inte miljöpartiet som jag vill. för mycket skitsnack om andra partier istället för att prata om sig själva. så det blir en röst på M ,tror jag. |
Oj vad alla var blåa här då. Själv röstar jag (s) då vänsterpolitik generellt sett är mycket mer medmänsklig och tolerant än högerdito. Det är vad jag tycker och jag orkar inte ta nån diskussion med någon om det i detta forum :whistling:
Dock så tror jag inte alls att Mona Sahlin är nåt statsministermaterial överhuvudtaget. Reinfeldt däremot är en rätt trevlig prick som ligger flera mil före på den fronten, men en viss övervikt åt rött har jag. |
Citat:
Expressen har en uppdatering för er lite yngre. Märkligt att hon ens finns kvar på banan med det bagaget. Finns ju massa folk som fått avgå och med bråkdelen av hennes meritlista. Sanningen om kortskandalen - Val 2010 - Senaste nytt om svenska valet 2010 | Expressen - Nyheter Sport Ekonomi N |
Citat:
|
Citat:
OnT: Om jag orkar rora mig till konsulat/ambassad i veckan lar det bli en rost pa KD fran min sida. |
Citat:
|