Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Baggio- / Baggio killen som tjänar tusentals kronor på att hänga i trådar. (https://www.sharps.se/forums/offtopic/4309-baggio-baggio-killen-som-tjaenar-tusentals-kronor-pa-att-haenga-i-tradar/)

eddieh 2010-11-01 23:50

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74771)
Fördelen när man e ekonomiskt oberoende e att man kan välja precis vad man vill här i livet att göra så JAAAAAAA=)=)

KLONK KLONK

Som att donera pengar till Holms,menar du?

Om du nu är pojken med guldbyxorna,så skulle jag föreslå att du investera lite poletter i en kurs på SFI.Eller ett sjysst rättstavningsprogram.

Boone 2010-11-01 23:52

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74771)
Fördelen när man e ekonomiskt oberoende e att man kan välja precis vad man vill här i livet att göra så JAAAAAAA=)=)

KLONK KLONK

Haha fick precis PM av en användare som tydligen har hanterat en av dina jobbansökningar så sent som den 28:e oktober så du kan ju lägga ner det där snacket om ekonomiskt oberoende om du nu inte vill jobba som personlig assistent för nöjes skull.

Fortsätt kalla admins för horungar så kan jag posta hela ditt CV som användaren skickade med. :)

Kan du göra bort dig mer?

R.Baggio 2010-11-01 23:53

Hahaha de kommer aldrig hända men fortätt dröm du grabben lilla=)

Ja varför inte har man så de räcker o blir över...eller hur menar du nu ge från egen ficka haha vad pratar du om ni har verkligen ert eget språk härinne haha=)

eddieh 2010-11-01 23:55

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74781)
Hahaha de kommer aldrig hända men fortätt dröm du grabben lilla=)

Ja varför inte har man så de räcker o blir över...eller hur menar du nu ge från egen ficka haha vad pratar du om ni har verkligen ert eget språk härinne haha=)

Det kallas svenska,unge man.

calahan 2010-11-01 23:56

Akta, eran hjärnkapacitet minskar med 10% varje minut ni är inne i denna tråden!

R.Baggio 2010-11-01 23:59

Hahahaha vad pratar du om vad e de ??? är du full eller hahaha

Overkill 2010-11-02 00:01

Du är bara för mycket, Baggio.

Fangtastic 2010-11-02 00:09

Baggio du skämmer bara ut dig själv

eddieh 2010-11-02 00:16

http://i35.tinypic.com/2hf8ex4.gif

Vlad 2010-11-02 00:28

De andra RoK-snubbarna med fejkade spreadsheets och sånt var roligare,den här senaste besökaren är bara för dålig. Han kan inte ens trolla ordentligt FFS!

Sorry om jag fuckade din plan för mer Lolz Eddie men tråden är väl nästan klar för papperskorgen ändå.

Boone 2010-11-02 00:33

Kan tipsa om denna tråden om ni vill se när Baggio blir ägd ytterligare en gång signerat olof86. :)

Top Notch 2010-11-02 03:57

Blöder i ögonen varje gång R Baggio skriver.

snooze 2010-12-14 23:38

R.Baggio
2010-12-14 21:03:26
Eyy jag vill med ha en rekatochklart mugg hade varit den finaste muggjävlen av alla på Jobbet o den som rör den e dödens=)

baggio har ett jobb! vem kunde tro det?
/sopgubbe

:D

snooze 2011-01-23 22:51

Citat:

R.Baggio
- 2011-01-23 22:42:57
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ� �Å UNDERBART JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAG ÄLSKAR DEJ!!!!!!

ALLA ANONYMA O GARAMAWI KAN DRAAAAA JÄVLA LOOOSERS JAG KOMMER ALDRIG GULA HAHA

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA

sicken JÄVLA tur killen ska ha!:sad44::lol:

Musse_husse 2011-01-23 23:07

Citat:

Ursprungligen postat av snooze (Inlägg 99257)
sicken JÄVLA tur killen ska ha!:sad44::lol:

Verkligen, men imorgon kommer han gula för gott. :)