![]() |
Baggio- / Baggio killen som tjänar tusentals kronor på att hänga i trådar.
Citat:
|
|
|
|
Vaf...jag har inget att göra och hänger i trådarna för 9 lax enkelt
|
Vad ska diskuteras?
Finns väl ingen här som inte tjänar på att hänga i trådarna? Själv har jag plussat på Abyss tråd idag. Baggio syftar nog på hur han flitigt ryggar allas spreadsheets här. Enda sättet för honom att få ut några kronor ;) |
Det här budet som Baggio snackar om... vem av sharparna har gett Baggio ett sånt saftigt bud? Kaxigt att han tacka nej!
|
Citat:
|
Värsta är väl att om nu denna loserunge skulle erbjudas 11k per månad skulle han med 100% säkerhet anta att vara staff's lilla bitch. :)
|
Citat:
|
2010-10-17 Sharps - R&K (ROK)
Datum: 2010-10-17
Tid: 18:40 Sport: Pajkast Land: Sverige Liga: ROK Match: Sharps - Baggio Spel: 1 Insats: 1000 Odds: 1.80 Bolag: betsafe Motivering: :gun_bandana: |
Helt ärligt... vem är Baggio? Är han deras number two eller nåt...? Holms är väl deras number one.
|
Citat:
http://www.rekatochklart.se/blogpost.php?inlagg_id=2920 |
Citat:
Är Baggio och R.Baggio samma lirare? |
Citat:
|
HAHAHAHAHA ERA NOLLOR de va ett skämt o nu har ni skämt ut er igen aaahahaha jag dör av skratt hahahaha loooosers
|
:lol:
Dra till holms skitsida och skriv om dina kebabpizzor |
boone du e verkligen en liten hora som e sååå pinsam du asså hahahahaha hade du verkligen inget bättre att komma med hahahahaha
|
Citat:
|
:drunk: ?
|
Här kommer apan och skämmer ut sig ännu mer :lol:
|
Citat:
http://tinyurl.com/3ytneze |
Citat:
Det räcker väl gott och väl med att du sitter och är en fanboy till en bedragarsida så i det närmaste är totaliristisk i sin moderering, skäms du helt ärligt inte att vara av en sådan underart av människa så du först rövslickar ett gäng snyltare som aldrig kommer bidraga med något för någon annan än sig själva och sedan kommer du hit och ska fortsätta. DU är ett avskum och dessutom råder jag dig att fortsätta på SFI så du får en vecka Bankrulle som du kan följa Holms, JvK, och Slack så får vi se hur mycket du har kvar efter dom 7 dagarna. Pajas |
Citat:
Märks vart du hör hemma :whoco5: |
Är detta en av R&K's mest kända lirare? Haha, snacka om pinsamt! Men det är bra att TH håller ett vuxendagis där borta så vi slipper få hit pack som Baggio. :)
På tal om att skämma ut sig: Citat:
|
Ni som skriver om Baggio här är pinsamma.. That's it.
|
Lätt att kasta skit men inte ta skit. Ni skojar om honom. Det är ju ni som beter er som nobodys då Baggio svarar och ni verkar bli stissiga..
Ett råd chilla istället! |
Citat:
Baggio är en nonfactor och en pajas, helt rätt att håna dom som hånas bör. |
Kul att se så många R&K'are komma hit och göra bort sig. Bekräftar det vi alla redan trodde. :)
|
:popcorn:
|
lemasive haha e du bitter eller bara sälvmordbenägen din nolla haha.¨
lyssna på horungen boone kommer hit o skämmer ut sig hahaha ni e fan inne på rekat varenda dag o skämmer ut er hahahaha |
R&k-snubbar i farten här, dom kunde inte hålla sig borta när plånboken börjar bli tom.... :popcorn:
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Jag älskar R&K-personer. Det blir så humoristiskt att läsa gång efter gång. Vi kör en :popcorn: på det.
:popcorn: |
Citat:
Jag hoppas att du känner att du är lyckad nu om dom dunkar din rygg på R&K's klotterplank, samma människor som om en dag kommer skita i dig fullständigt och se dig som den nöjeskälla du är som R&K's pajas. Jag hoppas att du kan ta till dig och bara försvinna, kanske göra något medvetet med ditt liv och bidra till ett bättre samhälle, tyvärr vet jag att dian synapser är kodade till LOL NOOBB FAG LOL I WIN LLOLOLOLOLOL Så lycka till i livet och hoppas du har många betydelsefulla relationer på R&K |
hahahaha kul att du tar bort mina inlägg over and out for evver hahaha NOLLA
|
Är det svårt att skriva en mening utan att fylla ut den med massa svordomar och "hahahaha"? Vi förstår ungefär var du står när det gäller mognad nu :holms:
|
Hoppas ni får en bra vecka alla sharpsare.
Puss på er och mer kärlek till folket! Skapa lite vettigare trådar sen med.. Vi siktar oss på spel istället för att snacka om R&K folk. För det är ju bara en skitsida med massa sopor så varför ska vi lägga energi på dem liksom? |
WTF,är vi under en R&K attack här på Sharps?Med alla nyreggade nollor,som helt plötsligt är här och trollar.Ni era jävla nollor påminner väldigt mycket om de här sagofigurerna;
http://media.ne.se/neimage/2059888.jpg :holms: sitter till vänster,så klart. |
Citat:
|