![]() |
Baggio, du kan inte tänka dig att öppna betaltjänst?
Du skulle locka många kunder, maxspel på Juventus samt mattips (kebabpizza) fungerar ju alla dagar i veckan. |
Betaltjänst? Man kan ju ta del av hans mästerliga spel här. Helt gratis! Tack!
http://rekatochklart.se/spelbok/R.Baggio/ |
Lol, kör han bara tripplar?
|
Citat:
|
Citat:
|
+18% i ROI efter 110 tripplar är bra jobbat för att spela på favoriter på en enda bookie.
|
Citat:
|
Citat:
|
för att få ut en någorlunda korrekt ROI på en som spelar tripplar krävs då iaf en bra bit över 500 spel
|
Har RoK-sheetet ens en funktion där man kan se när spelen är lagda och låsa dem och så?
Om inte förväntar jag mig en jävla massa sheet med 150% ROI och högre där, precis som den lirarn som postade sitt fejkade sheet här i RoK-Tråden :D |
Citat:
|
Dessutom räknar de inte ROI rätt och räknar spel vunna/förlorade på varje objekt.
Alltså går en trippel 2-1 så är det ju själva verket 1 spel som förlorat, för det är en komib. Men på ROK så har man vunnit 2 och förlorat 1.:whoco5: Man kan alltså ha 60% träff och vara gul. |
Den här killen måste väl vara dummast på RoK? Ser så ut på hans twitter i alla fall. Han skriver riktigt efterblivet.
30 juni: Men snälla vad ska vi med Inter-Horan Lucio till????? 2 timmar sedan: Välkommen till Juventus Lucio!! Nytändning deluxe i Juve ala Pirlo o vi har ett Rovdjur!! |
Citat:
|
Jag vet inte, såg bara att han skrev om det ett par gånger igår, och då verkade han helt plötsligt tycka att det var en intressant värvning.
|