Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Baggio- / Baggio killen som tjänar tusentals kronor på att hänga i trådar. (https://www.sharps.se/forums/offtopic/4309-baggio-baggio-killen-som-tjaenar-tusentals-kronor-pa-att-haenga-i-tradar/)

R.Baggio 2010-10-31 22:13

lemasive haha e du bitter eller bara sälvmordbenägen din nolla haha.¨

lyssna på horungen boone kommer hit o skämmer ut sig hahaha ni e fan inne på rekat varenda dag o skämmer ut er hahahaha

Boden 2010-10-31 22:14

R&k-snubbar i farten här, dom kunde inte hålla sig borta när plånboken börjar bli tom.... :popcorn:

lieht 2010-10-31 22:14

Citat:

Ursprungligen postat av BobbyZ (Inlägg 74268)
Ni som skriver om Baggio här är pinsamma.. That's it.

Sopa :popcorn:

Citat:

Ursprungligen postat av davinsky (Inlägg 74270)
Lätt att kasta skit men inte ta skit. Ni skojar om honom. Det är ju ni som beter er som nobodys då Baggio svarar och ni verkar bli stissiga..

Ett råd chilla istället!

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74256)
HAHAHAHAHA ERA NOLLOR de va ett skämt o nu har ni skämt ut er igen aaahahaha jag dör av skratt hahahaha loooosers

Overkill 2010-10-31 22:15

Jag älskar R&K-personer. Det blir så humoristiskt att läsa gång efter gång. Vi kör en :popcorn: på det.

:popcorn:

Lemasive 2010-10-31 22:17

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74274)
lemasive haha e du bitter eller bara sälvmordbenägen din nolla haha.¨

lyssna på horungen boone kommer hit o skämmer ut sig hahaha ni e fan inne på rekat varenda dag o skämmer ut er hahahaha

Bitter? Jag är inte bitter jag ger dig exakt det du har påvisat och hur du beter dig. Det är inte svårt att gissa att din IQ är lägre än din skostorlek och det är såklart vårt fel. Vi som samhälle har svikit dig och jag hoppas att dina vänner på Samhall är rädda för dig och din klan, det är ju uppenbart att du inte hör hemma i Sverige och agerar ut pga detta.

Jag hoppas att du känner att du är lyckad nu om dom dunkar din rygg på R&K's klotterplank, samma människor som om en dag kommer skita i dig fullständigt och se dig som den nöjeskälla du är som R&K's pajas.

Jag hoppas att du kan ta till dig och bara försvinna, kanske göra något medvetet med ditt liv och bidra till ett bättre samhälle, tyvärr vet jag att dian synapser är kodade till

LOL NOOBB FAG LOL I WIN LLOLOLOLOLOL

Så lycka till i livet och hoppas du har många betydelsefulla relationer på R&K

R.Baggio 2010-10-31 22:17

hahahaha kul att du tar bort mina inlägg over and out for evver hahaha NOLLA

fuzzy_ 2010-10-31 22:17

Är det svårt att skriva en mening utan att fylla ut den med massa svordomar och "hahahaha"? Vi förstår ungefär var du står när det gäller mognad nu :holms:

davinsky 2010-10-31 22:18

Hoppas ni får en bra vecka alla sharpsare.

Puss på er och mer kärlek till folket!

Skapa lite vettigare trådar sen med.. Vi siktar oss på spel istället för att snacka om R&K folk. För det är ju bara en skitsida med massa sopor så varför ska vi lägga energi på dem liksom?

eddieh 2010-10-31 22:19

WTF,är vi under en R&K attack här på Sharps?Med alla nyreggade nollor,som helt plötsligt är här och trollar.Ni era jävla nollor påminner väldigt mycket om de här sagofigurerna;
http://media.ne.se/neimage/2059888.jpg
:holms: sitter till vänster,så klart.

Lemasive 2010-10-31 22:19

Citat:

Ursprungligen postat av davinsky (Inlägg 74281)

Skapa lite vettigare trådar sen med.. Vi siktar oss på spel istället för att snacka om R&K folk. För det är ju bara en skitsida med massa sopor så varför ska vi lägga energi på dem liksom?

Du menar som Holms om Judar?

R.Baggio 2010-10-31 22:19

lemasive verkar otroligt bitter hahahahahahahaha

Overkill 2010-10-31 22:20

Citat:

Vi plussar och ni går minus, simple as that. :innocent:

Jonken 2010-10-31 22:20

Citat:

http://yasik.kiev.ua/CaptainObvious_have_this_rock.jpg

R.Baggio 2010-10-31 22:20

hahahahaha klockrent

Lemasive 2010-10-31 22:20

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74284)
lemasive verkar otroligt bitter hahahahahahahaha

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74279)
hahahaha kul att du tar bort mina inlägg over and out for evver hahaha NOLLA

Går det bra med Disciplinen?