Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Baggio- / Baggio killen som tjänar tusentals kronor på att hänga i trådar. (https://www.sharps.se/forums/offtopic/4309-baggio-baggio-killen-som-tjaenar-tusentals-kronor-pa-att-haenga-i-tradar/)

Overkill 2010-10-31 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74284)
lemasive verkar otroligt bitter hahahahahahahaha

Du kan verkligen inte hålla dig ifrån att skriva? Nyss skrev du ju att du inte inte skulle posta mer. :lol: Stor i orden, liten på jorden är ett fint uttryck som man kan applicera på dig, Baggio.

Boden 2010-10-31 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74279)
hahahaha kul att du tar bort mina inlägg over and out for evver hahaha NOLLA

Skillnad är det på R&k...där får man skriva precis vad man vill, och man skulle aldrig bli utslängd därifrån :rolleyes:

R.Baggio 2010-10-31 22:21

japp hej då o förbättra era trådar för fan de här var ju pinsamt dåligt hahaha

Lemasive 2010-10-31 22:22

Eftersom det ändå är massa folk ifrån R&K här, så kan vi ge er en liten lektion om R&K.

http://www.rekatochklart.nu/

Overkill 2010-10-31 22:22

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74291)
japp hej då o förbättra era trådar för fan de här var ju pinsamt dåligt hahaha

Hoppas du står för ditt ord nu, dock icke troligt.

R.Baggio 2010-10-31 22:26

HAHAHAHAHAHA JAG ÄGER ER O KOMMER ALLTID GÖR DE VET NI HAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ� �ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

stojjkl 2010-10-31 22:28

ålder på Baggio? eller är hans konto kapat? Seriöst

iCash 2010-10-31 22:29

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74295)
HAHAHAHAHAHA JAG ÄGER ER O KOMMER ALLTID GÖR DE VET NI HAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ� �ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Du är inte direkt villig att ta diskussionen, hur kommer det sig?

Overkill 2010-10-31 22:29

Citat:

Se på fan, idioten kunde inte hålla sig två minuter ens från det att han skrivit att han inte skulle skriva mer. Bra jobbat, Baggio nuthead :whoco5:

R.Baggio- 2010-10-31 22:28:30jag äger dom på tråden nu hahahaha

Vem är det du påstår att du äger?

Lemasive 2010-10-31 22:30

Citat:

Ja, du har ägt oss för vi gav dig uppmärksamhet. Det är det enda felet att man inte kunde låta bli den där lasagnebiten som bara ligger där i kylskåpet och väntar på en.

Du är inte ens ett bra troll, utan bara högljudd och dum.

Däremot blir människor här frustrerade för att R&K fortsätter lura människor på pengar och sedan skall dom försvaras av människor som dig som inte förstår bättre.

Har du ens läst den länken jag gav dig att läsa? Testa och om du inte håller med, skriv det sen.

GianniAgnelli 2010-10-31 22:30

Argumentationsteknik à la Baggio

:idiot:

edit: Jag mår mest dåligt för att han nickar Baggio och beter sig som han gör

saman 2010-10-31 22:31

Citat:

Måste ju vara någon som driver med Baggio, för så här pantad går det väl verkligen inte att vara? :holms:

Baggio, en tvättäkta internetwarrior. Jag drev också med folk på liknande sätt när jag var 13, men man växer faktiskt ifrån det. Snart är du kanske också där. :thumbup:

R.Baggio 2010-10-31 22:32

Fan vad kul detta e ni e så roliga hahahaha

BobbyZ 2010-10-31 22:33

Lemasive hahaha är du jude själv eller? Du verkar ta åt dig när holms driver om judar =))

R.Baggio 2010-10-31 22:33

kanske inte e villig att ta diskusionen o uppföra mig bland ett gäng nollor.så jag kör på den barnsliga stilen känner för de nu hahahaha fan vad jag äger dej lemasive hahaha