![]() |
Citat:
|
Citat:
|
japp hej då o förbättra era trådar för fan de här var ju pinsamt dåligt hahaha
|
Eftersom det ändå är massa folk ifrån R&K här, så kan vi ge er en liten lektion om R&K.
http://www.rekatochklart.nu/ |
Citat:
|
HAHAHAHAHAHA JAG ÄGER ER O KOMMER ALLTID GÖR DE VET NI HAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ� �ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
|
ålder på Baggio? eller är hans konto kapat? Seriöst
|
Citat:
|
Citat:
R.Baggio- 2010-10-31 22:28:30jag äger dom på tråden nu hahahaha Vem är det du påstår att du äger? |
Citat:
Du är inte ens ett bra troll, utan bara högljudd och dum. Däremot blir människor här frustrerade för att R&K fortsätter lura människor på pengar och sedan skall dom försvaras av människor som dig som inte förstår bättre. Har du ens läst den länken jag gav dig att läsa? Testa och om du inte håller med, skriv det sen. |
Argumentationsteknik à la Baggio
:idiot: edit: Jag mår mest dåligt för att han nickar Baggio och beter sig som han gör |
Citat:
Baggio, en tvättäkta internetwarrior. Jag drev också med folk på liknande sätt när jag var 13, men man växer faktiskt ifrån det. Snart är du kanske också där. :thumbup: |
Fan vad kul detta e ni e så roliga hahahaha
|
Lemasive hahaha är du jude själv eller? Du verkar ta åt dig när holms driver om judar =))
|
kanske inte e villig att ta diskusionen o uppföra mig bland ett gäng nollor.så jag kör på den barnsliga stilen känner för de nu hahahaha fan vad jag äger dej lemasive hahaha
|