Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Baggio- / Baggio killen som tjänar tusentals kronor på att hänga i trådar. (https://www.sharps.se/forums/offtopic/4309-baggio-baggio-killen-som-tjaenar-tusentals-kronor-pa-att-haenga-i-tradar/)

Lemasive 2010-10-31 22:34

Citat:

Ursprungligen postat av BobbyZ (Inlägg 74304)
Lemasive hahaha är du jude själv eller? Du verkar ta åt dig när holms driver om judar =))

Nej, jag är inte jude. Men det föreslogs att vi inte skulle skriva om en tappad pojke, medan er ledare och vän skriver massa skit om judar.

Pot meet kettle

Om du inte kan engelska, så betyder det att man ska inte kasta glas i stenhus.

rico 2010-10-31 22:34

Nu får Pappa Holms ta och styra upp i leden. Jag trodde aldrig att hans topp-gubbar skulle vara så här pinsamma.

:omfg:

R.Baggio 2010-10-31 22:35

lemasive tror du jag läser dina saker aaahahahahaha hur jävla dum får man va aahahahahaha dumfan hahaha

Lemasive 2010-10-31 22:35

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74305)
kanske inte e villig att ta diskusionen o uppföra mig bland ett gäng nollor.så jag kör på den barnsliga stilen känner för de nu hahahaha fan vad jag äger dej lemasive hahaha

Jag skulle gärna vilja se ett sakligt argument eller någon objektiv som skulle hålla med dig, jag är trots allt fortfarande Lemasive. Jag menar, vem fan är du?

Overkill 2010-10-31 22:35

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74309)
lemasive tror du jag läser dina saker aaahahahahaha hur jävla dum får man va aahahahahaha dumfan hahaha

Alltså, är du 13 år?

lieht 2010-10-31 22:36

Håll dig till RoK.

Det enda ni har på eran sida är affiliates, säkra tripplar, säkra fyrlingar, säkra femlingar, säkra...you get it....eller ne det gör du inte...säkra sexlingar...säkra sjulingar.

Har ni någon "expert" på eran sida som ens ligger på plus sidan? Ingen bokför, alla skriver maxspel, och maxspelen har en hitprocent på 20.

Men verkligen. Om ni är så jävla bra på "Sveriges största spelsida", säg mig en rekare med över 200 spel lagda och en hyffsad roi.

Lemasive 2010-10-31 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74309)

Det var ju synd för dig, även om jag redan är fullt medveten om det. Jag skriver över dig, så människor som av nyfikenhet som letat sig hit efter ditt orerande på olika sidor kan bilda sig en uppfattning om den ljusa eller mörka sidan här i världen.

iCash 2010-10-31 22:38

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74305)
kanske inte e villig att ta diskusionen o uppföra mig bland ett gäng nollor.så jag kör på den barnsliga stilen känner för de nu hahahaha fan vad jag äger dej lemasive hahaha

Ja du startade ju den härliga pajkastningen, så det är högst intressant för samtliga att hör din tankegång :popcorn:

R.Baggio 2010-10-31 22:38

jag går pluss varenda vecka lemasive vill du ha några tips haha du verkar ha förlorat mycket i helgen haha

Overkill 2010-10-31 22:38

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74315)
jag går pluss varenda vecka lemasive vill du ha några tips haha du verkar ha förlorat mycket i helgen haha

Ja, kom med lite tips så får vi se hur duktig du är.

Lemasive 2010-10-31 22:39

Jag känner att det är dags att avsluta tugget med dig, du får ha en bra vecka Baggio.

http://img839.imageshack.us/img839/3...609876952n.jpg

Fangtastic 2010-10-31 22:39

Citat:

R.Baggio
- 2010-10-31 22:30:11
titta nu skämmer dom ut sig igen
*MIRROR* :yes:

R.Baggio 2010-10-31 22:39

icash jag startade ??hahaha din dumfan vems trådfan e de jag skriver på hahaha e du utvecklingsstörd eller pojksatan hahahaha då va saken klar haha sicken idiot tröga fan haha

Ginastic 2010-10-31 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74315)

Bevisa det

Boden 2010-10-31 22:41

Citat:

Ursprungligen postat av lieht (Inlägg 74312)
Håll dig till RoK.

Det enda ni har på eran sida är affiliates, säkra tripplar, säkra fyrlingar, säkra femlingar, säkra...you get it....eller ne det gör du inte...säkra sexlingar...säkra sjulingar.

Har ni någon "expert" på eran sida som ens ligger på plus sidan? Ingen bokför, alla skriver maxspel, och maxspelen har en hitprocent på 20.

Men verkligen. Om ni är så jävla bra på "Sveriges största spelsida", säg mig en rekare med över 200 spel lagda och en hyffsad roi.

Du måste skriva lite enklare, han vet inte vad ROI är :popcorn: