![]() |
Citat:
Pot meet kettle Om du inte kan engelska, så betyder det att man ska inte kasta glas i stenhus. |
Nu får Pappa Holms ta och styra upp i leden. Jag trodde aldrig att hans topp-gubbar skulle vara så här pinsamma.
:omfg: |
lemasive tror du jag läser dina saker aaahahahahaha hur jävla dum får man va aahahahahaha dumfan hahaha
|
Citat:
|
Citat:
|
Håll dig till RoK.
Det enda ni har på eran sida är affiliates, säkra tripplar, säkra fyrlingar, säkra femlingar, säkra...you get it....eller ne det gör du inte...säkra sexlingar...säkra sjulingar. Har ni någon "expert" på eran sida som ens ligger på plus sidan? Ingen bokför, alla skriver maxspel, och maxspelen har en hitprocent på 20. Men verkligen. Om ni är så jävla bra på "Sveriges största spelsida", säg mig en rekare med över 200 spel lagda och en hyffsad roi. |
Citat:
|
Citat:
|
jag går pluss varenda vecka lemasive vill du ha några tips haha du verkar ha förlorat mycket i helgen haha
|
Citat:
|
Jag känner att det är dags att avsluta tugget med dig, du får ha en bra vecka Baggio.
http://img839.imageshack.us/img839/3...609876952n.jpg |
Citat:
|
icash jag startade ??hahaha din dumfan vems trådfan e de jag skriver på hahaha e du utvecklingsstörd eller pojksatan hahahaha då va saken klar haha sicken idiot tröga fan haha
|
Citat:
Bevisa det |
Citat:
|