![]() |
Citat:
Vad tror du GbKalle? Edit. Där ovan kom redan svaret :) |
Citat:
|
skillanden på sverige och finland är ju att sverige spelar mer rakt på, man utnyttjar motståndarnas dåliga teknik 1 on 1. Finnarna försöker spel nån form av olé-innebandy och passa in bollen till mållinjen. Det funkar inte om man vill vinna med stora siffror, vilket vi vill;)
|
Citat:
Jag tror vi knäcker finnarna i finalen, eller jag känner mig riktigt säker på det rättare sagt. :lol: |
Jo det är sant med att få inkl sudden :) my bad
Finland kommer givetvis höja sig när det börja gälla något, man är känd för att vara segstartade. När man går ner på 2 femmor kommer vi få se ett helt annat lag! |
Schweiz-Singapore -21.5! Jag hade inte förväntat mig fått spread här. nu får vi alltså 21.5? Lettland vann över Singapore idag med 27-1, Schweiz är klassen bättre än Lettland. Detta ska bara sluta med 22måls vinst GIVET 10/10
|
Citat:
|
Sverige -14.5 är fan bra det också. Tyskland är ju sämre än Estland, Estland som sverige åt upp med 21-1.. Tycker spreaden är riktigt bra. Kör 9/10
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Imorn kommer nog sverige vila "tredje femman" och låta första,andra och fjärde lira! Sitter riktigt nöjd med -14.5! |
sv spel kommer att släppa -15.5 till 1.90 imorgon.
|
Nej menade bara att siffrorna var lite väl höga eftersom de inte satsade på den matchen så man ska inte dra höga växlar av den.
Ja du ska va riktigt nöjd med den. Alla linor under 20 lär sitta mot tyskarna ps. kul o se dig igen..var inte igår. hoppas allt är väl :cheers: |
Citat:
hehe jo var ett tag sen, bara bra med mig :) Stefan: Vad får dig att tro de? |
Citat:
|
Öppnar de 7 eller 8 perfa?
|
Citat:
|
för er som inte fick linan hos ladbrokes har bwin lagt ut samma till 1.85
sverige -15 till 1.85 Schweiz -21 till 1.85 BOL! |
Citat:
I detta fall är det bara oddset som kan ändras då 15-0 redan är förtryckt i listan. Då kan man inte köra något annat hcp över nätet när ombuden har fast lina. Så var det åtminstone tidigare men det kan ju ha ändrats det också. |
Citat:
I vissa specifika fall har de faktiskt ändrat linan, men det är inte ofta. Har varit med om det när de släppt speedwayoddsen på tisdagar. Det var fina tider när de alltid var snett ute på den marknaden. :popcorn: |
Men då var väl knappast linan utskriven i ombudens programblad?
Finns det inget förtryckt så kan dom givetvis dribbla hur som helst. |
Citat:
|
svenska spel har ALDRIG förtryckta linor på speedway då dom släpper oddsen kl 12 så det är inget att fundera på ens.
|
nu finns 1.90 på -15.5 på sv spel.
Noterar även att sista målskytt där "inget mål" står i fantastiska 100ggr LOL!! |
Då Bwin har - 17.5 och att jag själv trodde på linor runt 18 igår så spelas - 15.5 hårt.
|
Testar -15.5 här med!
|
NB har -14.5 till 1.70
|
Överväger spel på Ryssland +9.5 mot Finland som jag inte tycker verkar vilja gå för fullt än, eller om man ska ta u15.5 till 1.75
Frågan är hur många mål Ryssland kan tänkas göra, gör dom endast två mål så måste Finland mäkta med 14 själv för att underspelet ska spricka, och det var knappt att man gjorde 14 mål mot Kanada.... |
Det fick bli Under 15.5 och sen la jag till vinster för Sverige, Schweixz och Estland så man fick 1.80 i odds.
Expekt är bolaget |
Härlig start på morgonen! Lettland lyckas fixa -5.5 i slutet =) (tyvärr hann ja inte lägga in den i spreaden :/ )
Estland har 9-0 efter första och -13.5 ser ju riktigt bra ut :) |
Livade Lettland-matchen U9.5 0ch U8.5, riktigt nöjd! Verkar som att livespel är melodin när det gäller VM-innebandy. :thumbup:
|
Citat:
|
Citat:
Ska titta lite på Schweiz-matchen senare och kanske lägga ett par spel. :KO: |
Estland får gärna lägga på ett kol nu, 12-2 och dom ska ju täcka hcp men dår får ändå gärna öka lite ;)
Vad tror vi dom Ryssland +9.5 till 2ggr? |
Citat:
|
Citat:
|
Funderar på att ta U34.5 på Schweiz, ungefär samma utveckling som gårdagens match. Någon som har en annan uppfattning?
|
Med Rysslands målvakt är detta fullt möjligt, och finnarna verkar inte ha intentionen att ösa in mål. Finland möter det bästa av de andra lagen i gruppen nu, tror det slutar med 7-8 måls marginal.
|
Citat:
|