![]() |
Innebandy VM
Innebandy VM 2010
diskutera! http://img253.imageshack.us/img253/2448/innebandy.jpg jag spelar: Estland-Sverige över 12.5 mål @1.9 nordicbet Detta är 2 offensiva lag som möts. Detta ska vara klasskillnad, Estland är rankade 8 medan Sverige är rankad 2. Sverige vann bara för en vecka sedan mot Norge (rankad 6) med 12 - 6. Estland kommer med sitt bästa lag någonsin med 2 spelare från aik i laguppställning. Citat:
sammanfattning 2 offensiva lag som möts, Estland har några bra spelare dock är dessa offensiva i sitt spelsätt . Defensivt har inte Estland nått att komma med. Sverige kommer vilja köra så det ryker i första matchen och Estland kommer försöka kontra in mål. många bolag har ca 1.75 på över 12.5 mål jag tror Sverige vinner med 11-4 Matchen kan ni se på nätet http://yle.fi/urheilu/lajit/saliband...t_2173473.html |
Svenskaspel har samma odds och total, för er som vill lira. :)
|
snooze, jag måste bara säga. RUSKIGT snyggt hittat överspel så här långt, ser jättebra ut med Estland - Sverige 0-6 eft 1st. :) Håller tummarna!
|
Sverige 12-1 och spelet är win med halva matchen lirad. MYCKET snyggt som sagt, snooze. :clap: :thumbup:
|
NordicBet erbjuder 2.10 på över 13.5 i Finland - Danmark.
Även 1.90 på över 12.5 mellan Italien - Tjeckien. Tankar? |
Citat:
|
hoppas båda går över då jag har dessa två kvar i en trippel med över i sverige..
|
Hej
Jag är ny här på sidan, brukar hänga på en annan sida(INTE Fjortisrok). Spelar själv innebandy har goda kontakter i lagen och kan lagen utan och innan. Ska bli grymt kul med VM!!! Postar min spread om någon vill ta rygg! http://www.spreadsheet.se/innebandy77 BOL |
Cred till den som startade innebandytråden, här ska det liras friskt under veckan :-)
|
Citat:
Vilken sida lirar du på förresten, du verkar ha hittat schysst utbud såg jag på ditt spreadsheet! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det borde bli en målrik tillställning även om Finland väljer att gå runt på allt folk. Inledningsmatch på hemmaplan med ett grymt publikstöd bör göra finländarna sugna att bjuda åskådarna på mycket mål. Finland över 6-7 målskyttar hade jag också spelat om det funnits. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jobbar vidare! |
Citat:
|
Jag måste ge ett stort LOL på Finland - Danmark. 0-0 efter 18min.
Kul när man sitter med o13.5... ED: Finland 1-0 omgående när jag skrivit. Kanske ska klaga ännu mer? ED2: 2-0 på det. :p |
Jag tror Schweiz kommer ta en lätt seger. Lirade -3.5 till 1.83 på lads! riktigt bra.
/JOBBA FINNJÄVLAR |
Citat:
GL med liren, och snygga stats på spreaden. Jag har också lirat Schwiez idag btw |
Yes, grym info finns! Satan va less jag blir på Kais Mora.. man har 6-1 men lyckas tappa det till 6-5 sen vinner man med 7-6 och mitt handikapp spel missar precis. Finnarna spelar ut Danskarna men har väldigt svårt o göra mål, tror man bränner 4-5 öppna mål....lite oflyt måste jag säga, får hoppas denna dag slutar på gröna siffror ändå :)
|
Citat:
|
Citat:
Trist för dig med KAIS också, får hoppas det slutar på plus idag som sagt. BOL! |
Nya matcher imorgon?
|
Citat:
http://www.flashscore.com/floorball/ |
Citat:
World Championship, Group A 15:00 Finland - Canada 16:00 Danmark - Ryssland World Championship, Group C 13:00 Estland - Tyskland 18:00 Sverige - Australia World Championship, Group D 09:00 Norge - Italien 12:00 Japan - Tjeckien |
varför inga odds???????:sad:
nordicbet har kommit ut me oddsen på norge - italien. norge 1.06 fast inga handicapspel... |
Denmark - Russia 1an @ 1.90 på nordicbet. lite sugen.
|
Citat:
Danmark ska vara klassen bättre... F.ö var hittar ni alla dom övriga oddsen med över/under mål ? Dom är ju rena guldgruvorna... Inte hittat på Nordicbet än så länge :( |
Sverige-Australien. Vad tror ni om Sveriges chanser att ta handikappet -21 på svs? eller finns det bättre någon annanstans?
|
Japan-Tjeckien. Jag tror Tjeckien klarar -15 till 1.95 @ svs
|
Tjeckien -15.5 är spelat, NB har lagt sig på -18.5 såg jag.
|
Citat:
30-0 ? |
Finland -11.5 1.75 @ Unibet vs Kanada kanske kan vara något?
Jag tog också Tjeckien -15.5 1.95 @ Svenskaspel, den är nere i 1.65 nu. |
fan vad folk spelar på innebandyn på svs alla odds där är rejält slashade från 1.95 till 1.65...
|
Blev en dubbel med -1 på Estland och över 19.5 mål i Japan - Tjeckien.
Totalt odds: 3.87 på NordicBet. |
Citat:
|
Jag har spelat
Tjeckien -15.5 till 1.95 Sverige -21.5 till 1.95 Sen en dubbel med dessa två samt en trippel med dom+Danmark Även en dubbel med Tjeckien -15.5 och Djurgårdens damer Idag ska sv spel få pröjsa! |
Ett intressant spel till är över 16.5 i matchen Finland - Kanada.
Lönnlöven är flera, flera klasser sämre än Danmark som Finland mötte igår (9 mål totalt). Här ska det dunkas in till 1.85 på NordicBet. Tror att finnarnas match igår hjälpte till att hålla linan nere. Kanada är rankade som nummer 24 i världen. På plats nummer 23 hittar vi Australien som Sverige möter idag, där ligger linan på 26.5. Mina damer och herrar, detta är ett guldodds från NordicBet's sida! |
Citat:
|