![]() |
gbkalle, vet du om någon bookie erbjuder vinnarspel på Sverige? Ruskigt sugen om man får rätt odds!
|
Citat:
|
Om du bor i Finland kan du spela på deras lokala Veikkaus Sverige - Vinnare till 2.10
Finland 1.85 Sverige 2.10 Schweiz 12.00 Tjeckien 15.00 Annan vinnare 100.00 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vad tror du GbKalle? Edit. Där ovan kom redan svaret :) |
Citat:
|
skillanden på sverige och finland är ju att sverige spelar mer rakt på, man utnyttjar motståndarnas dåliga teknik 1 on 1. Finnarna försöker spel nån form av olé-innebandy och passa in bollen till mållinjen. Det funkar inte om man vill vinna med stora siffror, vilket vi vill;)
|
Citat:
Jag tror vi knäcker finnarna i finalen, eller jag känner mig riktigt säker på det rättare sagt. :lol: |
Jo det är sant med att få inkl sudden :) my bad
Finland kommer givetvis höja sig när det börja gälla något, man är känd för att vara segstartade. När man går ner på 2 femmor kommer vi få se ett helt annat lag! |
Schweiz-Singapore -21.5! Jag hade inte förväntat mig fått spread här. nu får vi alltså 21.5? Lettland vann över Singapore idag med 27-1, Schweiz är klassen bättre än Lettland. Detta ska bara sluta med 22måls vinst GIVET 10/10
|
Citat:
|
Sverige -14.5 är fan bra det också. Tyskland är ju sämre än Estland, Estland som sverige åt upp med 21-1.. Tycker spreaden är riktigt bra. Kör 9/10
|
Citat:
|
Citat:
|