![]() |
Vintersporter
Säsongen är igång och chans till fina spel.
Idag plockar jag två fina odds i damernas och herrarnas skidskytte.
|
Oddsen inför helgens tävlingar börjar släppas. Tagit 4 spel hos Nordicbet än så länge:
|
Tagit fyra spel till damernas Super-G
|
Dagens spel:
ROI: 126.25% |
Tagit 5 positioner inför morgondagen. Kommer säkert något mer när det släpps odds på damernas skidskytte.
|
Kompletterar med en position i damernas skidskytte:
|
Dagens spel:
ROI: 102.33% |
Smyger igång med morgonens spel.
|
|
|
|
|
Fyller på med lite alpint här på morgonen:
|
Stort utbud imorgon men tyvärr ligger många odds rätt. Hittade dock tre i damernas alpint där det finns värde.
|
Citat:
|
|
|
|
Ett spel till damernas alpina idag:
|
|
En position inför morgondagens sprint på touren, fler kan komma.
|
Fyller på med två positioner till damernas sprint:
|
Sweep på dagens spel, 3 av 3. :moneybag:
|
En position inför etapp 2 av touren:
|
|
Mumma! Hittade hela 6 stycken spel med bra värde inför morgondagens sprint.
|
Än så länge ett spel taget inför dagens etapp.
Imorgon återupptar skidskyttet sitt tävlande. Odds påväg att släppas...:smoke: |
Många spel att välja bland, men tyvärr väldigt lite värde. Viktigt att hålla sig lugn. En position tagen:
|
Tre positioner inför morgondagen, bör komma mer när oddsen på längd och skidskytte släpps.
|
Två spel i herrarnas skidskytte. Bolagen är sega på att släppa odds på både skidskyttet och längdskidorna så kan nog komma fler spel under tidig morgon.
|
|
Rullar vidare med alpint imorgon, skidskytte har stafetter och där hittar man sällan värde, touren avslutar med klättringen som kan vara spännande, men än så länge inga tydliga spel för mig.
|
Tar en position inför damernas skidskytte imorgon:
|
|
En position till herrarnas alpina, sedan är vi nöjda med kupongerna för dagens tävlingar. Återkommer med morgondagen.
|
Ett spel taget än så länge, inväntar fler oddssläpp. :smoke:
|
|
Jag jobbar detta imorgon, eventuellt något i herrarnas skidskytte när oddsen släpps.
|
Plockar ett spel till morgondagens skidskytte:
|
Två spel inför imorgon, har förhoppning om att hitta något mer i längd och skidskytte när alla odds är släppta.
|