Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Övriga sporter & Evenemang (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/)
-   -   Melodifestivalen 2011 (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/6207-melodifestivalen-2011-a/)

TheDarkKnight 2011-03-05 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 111291)
Sara Vargas gick vidare?

Japp. Hur fan nu det gick till, sämre låt får man fan i mig leta efter. Har inget att göra i en Melodifestival. Jävla Slyna Ekdahl mög. Kommer skratta gott att se henne krossas som sist nästa Lördag :)

robbson11 2011-03-05 21:44

hur gick det för the moniker?

TheDarkKnight 2011-03-05 22:03

Citat:

Ursprungligen postat av robbson11 (Inlägg 111294)
hur gick det för the moniker?

Han är i final :)

Stekel 2011-03-06 00:27

Sådär ja, 3/3 i festivalen nu för min del! Mycket förvånande att Varga tog sig vidare och att, vad hon nu hette, Tore Skogmans barnbarn tog sig till semi. Tror Love Generation föll på att de ser lika konstruerade som de är, hela grejen kändes väldigt plastig på nåt sätt. Sen var det väl ingen skönsång heller precis.

Hoppas att Bengtzing tar hem hela klabbet nu för lirets skull, men den jag tycker ska vinna är The Moniker.

kingscania 2011-03-06 00:49

Citat:

Ursprungligen postat av kingscania (Inlägg 111038)
Jag kör en liten skräll imon och bankar in cash på Sara Varga att gå till final, 9 gånger degen hos Nordicbet. En väldigt trallvänlig låt som växer sig starkare ju mer folk lyssnar på den.... Lite Lisa Ekdahl stuk eller varför inte Cecilia Vennersten över låten....tror den kommer få många "vuxen" röster imorgon....

Hej där, hoppas någon ryggade! :whistling::cheers::drunk::drunk:

kingscania 2011-03-06 00:50

Citat:

Ursprungligen postat av TheDarkKnight (Inlägg 111293)
Japp. Hur fan nu det gick till, sämre låt får man fan i mig leta efter. Har inget att göra i en Melodifestival. Jävla Slyna Ekdahl mög. Kommer skratta gott att se henne krossas som sist nästa Lördag :)

felpost

kingscania 2011-03-06 00:55

Citat:

Ursprungligen postat av TheDarkKnight (Inlägg 111293)

Hon kommer bli top6 i finalen! Kommer gå som tåget! Juryn kommer gilla den, och folket har vant sig vid den, top 6 it is!!!!!!!!!!!

StewiE 2011-03-07 17:05

Är det lönt att sätta pengar på Eric Saade? Han är ju verkligen favorittippad.
1.65 på Unibet. Finns där ngn som utmanar honom på riktigt?

kingscania 2011-03-07 17:38

Citat:

Ursprungligen postat av StewiE (Inlägg 111692)

Nja, jag är fundersam, tyvärr så är de låtarna som det snackas om för utom Saade alldeles för svaga....

Sanna, Swingfly (vad den nu heter) och Danny känns alla som att låtarna och framträdandena är lite för svaga för att hota Saade, både vad gäller tittar som jury röster.

RobinD 2011-03-07 17:47

Saade var väl lika favorittippad förra året, tror inte han vinner faktiskt.

Stekel 2011-03-07 17:55

Citat:

Ursprungligen postat av StewiE (Inlägg 111692)

Kan aldrig finnas värde i ett sånt odds! Småflickorna som röstade på honom har ju två blöjmagneter till, Danny och Brolle, att rösta på den här gången...

kicken 2011-03-07 17:57

Har svårt och se någon annan än Saade vinna...

kingscania 2011-03-07 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 111707)
Saade var väl lika favorittippad förra året, tror inte han vinner faktiskt.

Nja, hittar inte oddsen nu, men har för mig att Saleem och Darin var minst lika stora favoriter.

kingscania 2011-03-07 18:08

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 111711)
Kan aldrig finnas värde i ett sånt odds! Småflickorna som röstade på honom har ju två blöjmagneter till, Danny och Brolle, att rösta på den här gången...

Klart det kan finnas värde i ett sådant odds, frågan är om det gör det nu dock....

Angående blöjmagneter får man inte glömma att juryn har lika stor betydelse som tittarna. Tror att Saade kommer få betydligt mer röster av juryn än de båda nämda, Dannys - in tha club (27 gånger eller vad det är).

Jag höjer ett varningens finger återigen för Sara Varga. En annorlunda låt, som växer ju mer man lyssnar på det. Tror hon kan plocka många jury röster, samtidigt som hon kan hämta mycket röster från alla åldersgrupper....

Stekel 2011-03-07 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av kingscania (Inlägg 111714)
Klart det kan finnas värde i ett sådant odds, frågan är om det gör det nu dock....

Angående blöjmagneter får man inte glömma att juryn har lika stor betydelse som tittarna. Tror att Saade kommer få betydligt mer röster av juryn än de båda nämda, Dannys - in tha club (27 gånger eller vad det är).

Jag höjer ett varningens finger återigen för Sara Varga. En annorlunda låt, som växer ju mer man lyssnar på det. Tror hon kan plocka många jury röster, samtidigt som hon kan hämta mycket röster från alla åldersgrupper....

Jag menade såklart inte att det aldrig finns värde i ett odds på 1.65 :whoco5:

Juryn tänkte jag faktiskt inte på, men det borde väl också tala emot en sån rövlåt som Saades. Nej jag vet inte, har faktiskt inte satt in mig i helgens startfält men jag kan aldrig tänka mig att 1.65 är bra.