![]() |
Citat:
|
hur gick det för the moniker?
|
Citat:
|
Sådär ja, 3/3 i festivalen nu för min del! Mycket förvånande att Varga tog sig vidare och att, vad hon nu hette, Tore Skogmans barnbarn tog sig till semi. Tror Love Generation föll på att de ser lika konstruerade som de är, hela grejen kändes väldigt plastig på nåt sätt. Sen var det väl ingen skönsång heller precis.
Hoppas att Bengtzing tar hem hela klabbet nu för lirets skull, men den jag tycker ska vinna är The Moniker. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är det lönt att sätta pengar på Eric Saade? Han är ju verkligen favorittippad.
1.65 på Unibet. Finns där ngn som utmanar honom på riktigt? |
Citat:
Sanna, Swingfly (vad den nu heter) och Danny känns alla som att låtarna och framträdandena är lite för svaga för att hota Saade, både vad gäller tittar som jury röster. |
Saade var väl lika favorittippad förra året, tror inte han vinner faktiskt.
|
Citat:
|
Har svårt och se någon annan än Saade vinna...
|
Citat:
|
Citat:
Angående blöjmagneter får man inte glömma att juryn har lika stor betydelse som tittarna. Tror att Saade kommer få betydligt mer röster av juryn än de båda nämda, Dannys - in tha club (27 gånger eller vad det är). Jag höjer ett varningens finger återigen för Sara Varga. En annorlunda låt, som växer ju mer man lyssnar på det. Tror hon kan plocka många jury röster, samtidigt som hon kan hämta mycket röster från alla åldersgrupper.... |
Citat:
Juryn tänkte jag faktiskt inte på, men det borde väl också tala emot en sån rövlåt som Saades. Nej jag vet inte, har faktiskt inte satt in mig i helgens startfält men jag kan aldrig tänka mig att 1.65 är bra. |