![]() |
Betongbarn:
Huruvida det är med Holms rekar eller inte låter jag vara osagt, då man har läst och hört en del att han tjänar pengar på sina rekar om de är förluster, men jag vet ju inte riktigt hur de ligger till, men jag menade naturligtvis inte i huvudsak HOLMS rekar, utan de andras =) Tex Musse, 19 av 22 i NHL. Det enda jag tycker är negativt med sidan är att man själv inte kan rätta en rek eller inte, då jag mer än gärna kör med öppna kort!:claps: Menmen, verkar inte komma längre i den här diskussionen. Vad tror ni om dagens lir istället? :) Troja Ljungby - Borås HC 2a Odds 2.80 Insats: (3%) Pixbo - Warberg 2a Odds 1.70 Insats (5%) Egypten - Kamerun 1a 2,50 Insats 5% Västerås - Bofors 1a 1,95 Insats 3% :offtopic: kan jag ju berätta att Holms har spelat en 1a på Troja ikväll:whistling: |
Citat:
Jag tycker det är synd att en rekare som verkar bra faller för en sida för den är känd och drivs av en känd person, om man nu ens kan säga så, i mina ögon är holms en snubbe som kan mycket om fotboll men lite om betting, som jobbar för en mycket känd tidning men likväl en skitdålig tidning. Nä, jag ska lägga ner detta nu, men som jag sa innan, reflektera lite över varför där inte bokförs någon statistik, och varför inlägg som hänvisar till statistik raderas illa kvickt... holms got a good thing running, inget snack om saken, han gör nog bra deg på det. Däremot så tror jag att bubblan håller på att spricka... RekatOchKlart i slutet på 2010 ska bli intressant att se :) För övrigt tror jag du kan ha rätt på ditt spel på Afrikanska, du har ju bra hitrate där :) |
Citat:
Att misslyckas med att ha en bra hitrate då är väl... ja låt oss säga rätt svårt. |
Citat:
|
haha roligt att läsa detta. skrattar ihjäl mig:lol:
|
Kan inte mod låsa skiten detta har ju som tidigare nämngs spårat ut sedan länge!!!
|
Citat:
|
Citat:
menmen, om du inte vill gå in på den omdiskuterade sidan så kan du ju kolla min bettingblogg, samma namn som mitt användarnamn och.... |
Citat:
För min del är du väldigt välkommen att skriva här, som jag tidigare sagt kul med tjejer som bettar! Bort och bort... vet jag inte om jag kan hålla med om, snarare konstatera fakta. Ditt inlägg på bloggen om Sharps som holmsponken raderade fortare än kvickt var ju inte heller schysst direkt... tycker beefe:n ska läggas ner, vet att du kommer lämna den där sidan så småningom ändå :) Anway, nuff offtopic! BOL |
Från och med på torsdag så lägger jag ut Tipskungen - Dagensspel - Spelguiden - Spelpartner.
Vet att ni innan har lakt ut tipskungen och inte va så nöjda ut men jag kan skippa dom och spelguiden om ni vill, www.tipskungen.se www.dagensspel.se www.spelguiden.se www.spelpartner.se |
Från och med på torsdag så lägger jag ut Tipskungen - Dagensspel - Spelguiden - Spelpartner.
Vet att ni innan har lakt ut tipskungen och inte va så nöjda ut men jag kan skippa dom och spelguiden om ni vill, www.tipskungen.se www.dagensspel.se www.spelguiden.se www.spelpartner.se |
Citat:
|
KP ser att du är inne har du ingen Snoken idag? behöver hjälp med ett lopp tror det kan bli 6-6 på LD Idag
|
Vilken givande tråd.
|
Citat:
|
Du missade nog att ställa om till Övrigt istället för REK. Annars bra initiativ för diskussion om veckans C-L.
|
Citat:
|
Citat:
|
Högst osannolikt om man spelat i 15 år och för de här summorna...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Poppar popcorn
|
hahahaha nån som vill bli kompis med denna "storspelare" som inte vet vad ML är ;) Aja synd för dig och lycka till i fortsättningen med dina luftpengar! Bildbevis på att du ens har ett Pinnacle konto kanske hade vart nått, men tack för överspelet på ifk gbg
|
Hakar på dig en del, ska bli kul att följa med på resan, det lär visa sig rätt snart om det är fejk eller inte. 200 k e mycket pengar!
lite skeptisk e jag också, trodde först på han, men blev skum på ML liren |
Well man ska inte skicka ut rottweilern om man inte är 100% på att det är en inbrottstjuv (det hade kunnat vara ett ordspråk, faktum är att jag kom på det precis, men det lär jävligt bra, inte sant?).
ProGambler kanske bara missuppfattat och det kan ju alla göra. Önskar lycka till och hoppas spelen går bra, kul o följa highrollers. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Känns precis som på rekatochklart när det gäller vissa kommentare..
|
Håller med, låg nivå på kommentarerna.
|
Hur mkt är 3 u för dig då i kr, när du spelar ett odds till 1.65 ? ursäkta mig men är ny på spelmarknaden, försöker lära mig mkt om att spela smart istället för att gambla högt !!
|
Citat:
Har du en rulle på 100kr spelar du 3kr, har du en på 10000 spelar du 300kr. |
tack för ditt svar ! jag fattar hela grejen då ;)
|
Citat:
*EDIT* Om jag hakar får vi se :P |
Med tanke på att mitt unitvrde står i mitt sheet så... :)
3u i detta sheet ä dock mindre än 1.5% av min totala rulle. |
RobinD, vad tror du om de Belgiska lagen i dagens Europa league? Svar kan ges i den andra tråden eventuellt :P (Så det hamnar under rätt topic?)
|
Kommer kolla över EL oxå, men ta mina spel med en nypa salt. Har varit usel denna säsong på allt utom de ligor i mitt sheet.
|