Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-12, 08:55   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Samlingstråd för raderade/flyttade inlägg


Här kommer alla inlägg som inte hör hemma i det ursprungliga ämnet att flyttas. Kan handla om OT diskussioner men även annat.
Inläggen kommer att vara osammanhängande men lagras här för historikens skull.
Grova regelbrytningar raderas direkt och hamnar inte här.

Senast redigerad av KP den 2010-01-16 klockan 02:09.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-15, 21:34   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

Katastrof


Så nu innan jag bestämmer mig för att lämna denna sketna jvla sidan har jag tänkt lämna ett avtryck som ni kanske ska ta ställning till, då jag tror att fler o fler sen kommer att återgå till Rekat och Klart. Varför:

*Arroganta jävla moderatorer som tror att dom är coola för dom driver nån jvla hemsida, framförallt Qirren verkar helt jvla slut i huvudet...

Är inte han mod på Flashback också?
Allvarligt talat, skaffa dig ett jobb. Sitta vid den här dumburken dag in och dag ut, hur fan mår du egentligen?

Vill ännu mindre veta hur du ser ut.....

* All den här jävla röran gör en galen! Allt är ju så jvla krångligt o alla skriver olika på rekarna, de ser helt enkelt för jävligt ut!

* Resten av designen, ser ut att vara gjord på 90-talet. Rekat och klart och flashback ligger ljusår före, och att publicera den innan den ens är halft klar är ju skandal...

* Att ni ska ha "möten" för att gå igenom vad som ska ändras osv. Vafan tror ni att ni är några jävla presidenter eller?!

Ni alla sitter ju här 24/7, ska de vara så jvla svårt o kolla vad dom andra tycker genom att skicka ett sms eller hotmail tex om speldagböcker?

* Dagens Babe, ärligt talat, vafan är de för fel på er? De flesta är ju över 18 år härinne, och då sitta på nätet o kommentera snygga brudar på olika porrbilder, de e så jävla pinsamt så man dör...

* Bra initiativ, men den ser förskräcklig ut. Börja om från början, börja om på nytt!


Och ja, jag kommer ändå sitta här med ett nytt namn sen o vara mr duktig för att kolla på olika rekar, men då hoppas jag ta mig fan att ni tar åt er lite kritik o fiar de som vi som är här vill ha!!!

Och NEJ, jag har inte förlorat några pengar ikväll på någons rek eller annat. Tycker bara detta är en ren jvla skitsida som ser förjävlig ut!

Vi ses om ett par dagar.
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-15, 21:41   #3
 
Akilless avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 286
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Furre Visa inlägg
Så nu innan jag bestämmer mig för att lämna denna sketna jvla sidan har jag tänkt lämna ett avtryck som ni kanske ska ta ställning till, då jag tror att fler o fler sen kommer att återgå till Rekat och Klart. Varför:

*Arroganta jävla moderatorer som tror att dom är coola för dom driver nån jvla hemsida, framförallt Qirren verkar helt jvla slut i huvudet...

Är inte han mod på Flashback också?
Allvarligt talat, skaffa dig ett jobb. Sitta vid den här dumburken dag in och dag ut, hur fan mår du egentligen?

Vill ännu mindre veta hur du ser ut.....
Man blir bemött så som man bemöter andra, jag har då inte märkt av någon arrogans.

Citat:
* All den här jävla röran gör en galen! Allt är ju så jvla krångligt o alla skriver olika på rekarna, de ser helt enkelt för jävligt ut!

* Resten av designen, ser ut att vara gjord på 90-talet. Rekat och klart och flashback ligger ljusår före, och att publicera den innan den ens är halft klar är ju skandal...

* Att ni ska ha "möten" för att gå igenom vad som ska ändras osv. Vafan tror ni att ni är några jävla presidenter eller?!

Ni alla sitter ju här 24/7, ska de vara så jvla svårt o kolla vad dom andra tycker genom att skicka ett sms eller hotmail tex om speldagböcker?
Du bidrar till röran genom det här inlägget, och din "Dagens Bank", även ditt sätt att låtsas moderera alla rekar

Citat:
* Dagens Babe, ärligt talat, vafan är de för fel på er? De flesta är ju över 18 år härinne, och då sitta på nätet o kommentera snygga brudar på olika porrbilder, de e så jävla pinsamt så man dör...
Enda poängen i hela ditt inlägg, så mycket text så lite substans. Dock är det väl vissa som uppskattar det inslaget, och jag kan erkänna jag har röstat säkert en och två gånger i brist på annat.


Citat:
Och ja, jag kommer ändå sitta här med ett nytt namn sen o vara mr duktig för att kolla på olika rekar, men då hoppas jag ta mig fan att ni tar åt er lite kritik o fiar de som vi som är här vill ha!!!

Och NEJ, jag har inte förlorat några pengar ikväll på någons rek eller annat. Tycker bara detta är en ren jvla skitsida som ser förjävlig ut!

Vi ses om ett par dagar.
Hoppas verkligen du belönas med Sharps första IP-Ban.

Borde egentligen inte svara på det här patetiska inlägget, men ändå. Tack för mig.
Akilles är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-15, 21:56   #4
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

Åh nej, IP-Ban!

Vad ska jag göra?!?!




Kanske byta IP?
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-15, 21:58   #5
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Furre Visa inlägg
Åh nej, IP-Ban!

Vad ska jag göra?!?!




Kanske byta IP?
Om det inte passar så kan du dra till holms istället!

Vad fan tror du att du är??
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-15, 22:03   #6
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
Om det inte passar så dra!

Vad fan tror du att du är??

Vad eller vem? Aha solna-tattare, ursäkta glömde ni har lite problem...
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-15, 22:04   #7
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Furre Visa inlägg
Vad eller vem? Aha solna-tattare, ursäkta glömde ni har lite problem...
Där är tydligen du som har problem om någon.

Väx upp!
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-15, 22:04   #8
 
onsongs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 96
Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

Av ren nyfikenhet, om nu sidan är så ruskigt skitdålig på alla sätt och vis och alla är jätteelaka mot dig - varför tänker du då vara kvar? Svårt att bara lämna den...?
onsong är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-15, 22:12   #9
 
Djeess avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 203


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Furre Visa inlägg
Åh nej, IP-Ban!

Vad ska jag göra?!?!




Kanske byta IP?
Smart, byta ip när du ändå ska lämna sidan.....
Djees är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-15, 22:12   #10
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av onsong Visa inlägg
Av ren nyfikenhet, om nu sidan är så ruskigt skitdålig på alla sätt och vis och alla är jätteelaka mot dig - varför tänker du då vara kvar? Svårt att bara lämna den...?
alltid kul och se massa spelberoende,ensamstående speltorska vara på ett och samma ställe
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-15, 22:37   #11
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Alltid kul med folk som säger emot sig själva.

Vill ha ordning - skapar röra.
Kallar sig språkpolis - kan inte skriva.
Vill ha seriösa rekar - lägger ut "dagens bank".
Kallar andra för ensamma speltorskar - är precis likadan själv.

Dagens skämt är vad du är Furre.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-15, 22:47   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha furre, furre, furre det finns inte ord att beskriva din dumhet! härlig underhållning att läsa hur dumma kommentarer resonemang du kommer med 24/7 Ser verkligen charmen i att skaffa sig ovänner på vartenda sida man reggar sig på
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-18, 21:31   #13
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Missade spelstopp och det fullständigt rasar in poäng i den matchen, surt!
En fråga bara, jag har stört mig på detta länge, vem fan är det på din avatar!?
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-18, 21:37   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
En fråga bara, jag har stört mig på detta länge, vem fan är det på din avatar!?
Liam G
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-19, 21:49   #15
 
Davids avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 152
Standard

Fel tråd:P
David är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td