Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Papperskorg (https://www.sharps.se/forums/papperskorg/)
-   -   Samlingstråd för raderade/flyttade inlägg (https://www.sharps.se/forums/papperskorg/133-samlingstrad-foer-raderade-flyttade-inlaegg/)

Betongbarn 2010-01-26 17:29

Kan inte mod låsa skiten detta har ju som tidigare nämngs spårat ut sedan länge!!!

Betongbarn 2010-01-29 11:52

Citat:

Ursprungligen postat av PumaDessan
(Jag ber om ursäkt angående statistiken, blir lätt så närman varit på en annan sida samtidigt, blir lätt att man blandar ihop vissa matcher... men 10/16 är de som stämmer, och kommer att uppdateras varje dag nu då jag endast håller till här nu för tiden.)

Redan tröttnat? :rolleyes:

PumaDessan91 2010-01-29 11:56

Citat:

Ursprungligen postat av Betongbarn (Inlägg 9253)
Redan tröttnat? :rolleyes:

Jo, de blev så när ICash verkligen ville ha bort mig, då tänkte jag då skiter jag i det, har redan bevisat härinne lite om mina kunskaper, så kände mig inte jättetaggad när halva sharps var emot en...

menmen, om du inte vill gå in på den omdiskuterade sidan så kan du ju kolla min bettingblogg, samma namn som mitt användarnamn och....

Betongbarn 2010-01-29 12:03

Citat:

Ursprungligen postat av PumaDessan91 (Inlägg 9255)
Jo, de blev så när ICash verkligen ville ha bort mig, då tänkte jag då skiter jag i det, har redan bevisat härinne lite om mina kunskaper, så kände mig inte jättetaggad när halva sharps var emot en...

menmen, om du inte vill gå in på den omdiskuterade sidan så kan du ju kolla min bettingblogg, samma namn som mitt användarnamn och....

Nej inte alls, har inget emot dig.
För min del är du väldigt välkommen att skriva här, som jag tidigare sagt kul med tjejer som bettar!

Bort och bort... vet jag inte om jag kan hålla med om, snarare konstatera fakta. Ditt inlägg på bloggen om Sharps som holmsponken raderade fortare än kvickt var ju inte heller schysst direkt... tycker beefe:n ska läggas ner, vet att du kommer lämna den där sidan så småningom ändå :)

Anway, nuff offtopic!

BOL

Babbe 2010-02-15 18:56

Från och med på torsdag så lägger jag ut Tipskungen - Dagensspel - Spelguiden - Spelpartner.

Vet att ni innan har lakt ut tipskungen och inte va så nöjda ut men jag kan skippa dom och spelguiden om ni vill,

www.tipskungen.se
www.dagensspel.se
www.spelguiden.se
www.spelpartner.se

Babbe 2010-02-15 18:59

Från och med på torsdag så lägger jag ut Tipskungen - Dagensspel - Spelguiden - Spelpartner.

Vet att ni innan har lakt ut tipskungen och inte va så nöjda ut men jag kan skippa dom och spelguiden om ni vill,

www.tipskungen.se
www.dagensspel.se
www.spelguiden.se
www.spelpartner.se

RobinD 2010-02-15 19:15

Citat:

Ursprungligen postat av Babbe (Inlägg 15599)

www.tipskungen.se
www.dagensspel.se
www.spelguiden.se
www.spelpartner.se

:offtopic:

limpanz 2010-02-16 11:51

KP ser att du är inne har du ingen Snoken idag? behöver hjälp med ett lopp tror det kan bli 6-6 på LD Idag

pr0llan 2010-02-22 23:12

Vilken givande tråd.

Tdep 2010-02-22 23:12

Citat:

Ursprungligen postat av pr0llan (Inlägg 17548)
Vilken givande tråd.

Vilket givande svar. :hattenav:

Kurt-Egon 2010-02-22 23:20

Du missade nog att ställa om till Övrigt istället för REK. Annars bra initiativ för diskussion om veckans C-L.

Rejs 2010-02-23 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av Frekar89 (Inlägg 17809)

Du menar att det har med henne att göra?

dNa 2010-03-03 21:39

Citat:

Ursprungligen postat av rygga.com (Inlägg 20218)
Hittat 1 spel. Ev 2 till senare.
Spelar Anaheim. Rak etta.

Varför reklam?

papak 2010-03-13 20:00

Högst osannolikt om man spelat i 15 år och för de här summorna...

olof86 2010-03-13 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av papak (Inlägg 22726)
Högst osannolikt om man spelat i 15 år och för de här summorna...

Håller med såklart men försökte vara finkänslig ;)