Citat:
Du har valt att delta i kommande omgång. För att lämna laget måste du vänta till omgången är spelad alternativt tacka nej till att delta i omgången.
|
Får bara upp texten ovan när jag försöker gå ur laget. Tänkte ge min plats till någon som gärna är med i ett bolag som spikar de 3 största favoriterna och sedan tar de mest spelade i övriga avdelningar. Och hur tänker man när man spikar Örjan (x2!!!)? Är man medlem på sharps så känns det som att man borde veta att Örjan är favoritsumpare nummer 1 (enligt statistik från programmet Vinnare V75 tidigare i år) och värdet ligger i att gardera eller försöka fälla just honom.
Jag förstår om mitt inlägg känns "lätt att säga i efterhand" men jag var ute och festade igår så jag missade travet pga innebandyträning och förfest men jag hade sågat systemet även innan start om jag hade sett det.
Jag spelar aldrig för att vinna 10 000 kr, då spelar jag hellre på en fyrling-femling på fotboll/tennis eller kör V3 på travet. Trodde att eftersom vi gick ihop i ett bolag så kan man gardera favoritfall och inte hoppas som den normale spelaren att någon skräll vinner i ett skrällbetonat lopp.
Jag ser dock en lösning på problemet (om fler tycker som jag vill säga) att spelläggaren berättar innan man köper andelar hur denne tänkt lägga upp systemet i grova drag. Är målet att få 7 rätt till vilket pris som helst eller satsar man på +100 000 kr?
Jag ska säga att jag bara satt sjuan en gång till låg utdelning (innan jag gick från normale spelaren till en "sharp") men den känslan var inte ens i närheten som den gången värdet låg på 150 000 efter fem avdelningar och jag hade 2x5 hästar i de sista två med chans på 7 rätt.
|