![]() |
|
Citat:
Men vilket som så¨är min åsikt iaf att plocka nollan på Mjällby och ist köra 1,2,3,4. Det är två lag som normalt sett har sina styrkor framåt och inte speciellt mkt att spela för |
Härligt med lite diskussioner i tråden idag, betyder att folk är engagerade:)
Återigen ändrar jag lite i Salingers förslag(:gun_bandana:one) för att få med lite av våra andras tankar. Så här ser raden ut idag: DIF:0,1,2 AIK:0,1 Änglarna:1,2,3,4 Gefle:0,1 Peking:1,2,3 HBK:1,2 Mjällby:1,2,3,4 ÅFF:1,2 Villkor: ÅFF får inte vinna!! Nu jobbar vi in den("som flickan sa"):KO:! http://liverattning.se/bomben/2013-0...lpottbombbolag |
Crap:gun_bandana:
|
Imorgon är det dags igen:
AIK-Öster Gefle-Häcken Malmö-Mjällby Åtvidaberg-Norrköping Rullpott:242 698:- Se till att få in pengar fortast möjligt:popcorn: |
Svår omgång tycker jag, vissa lag inte så mycket att spela för vilket är vanskligt.
Aik - Öster: Undrar hur stämningen i aik är ?? Chansen på titeln försvann nog senast. Tror det kan bli lite mål här just pga denna anledning. 1,2,3-1,2 Gefle - Häcken: Klurig match även här, men jag undrar om inte 0,1,2 räcker för båda lagen. Malmö - Mjällby: Det här läget bränner inte mitt kära Malmö, man visar strålande form & möter Mjällby i helt rätt läge. 2,3,4-01 Åtvidaberg - N-köping: Derby, & här tror jag det blir en del mål. Framförallt bortalaget läcker i försvaret. 1,2,3 -0,1,2 känns täckt 2916 rader |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det är väl Åtvid-Peking jag funderar lite på... Tydligen var Sjölund krasslig o osäker på spel efter gårdagens träning. Känns som ett tungt avbräck om han saknas. Är nästan inne på att lägga 1,2,3-1,2,3 i den matchen. Men nånstans måste det bort ett streck eller till någon reducering, kanske 1,2 på Åtvid om Sjölund saknas. |
Citat:
|
Dagens försök:
AIK:1,2,3 Öster:1,2 Gefle:0,1,2 Häcken:0,1,2 Malmö:2,3,4 Mjällby:0,1 Åtvidaberg:1,2 Norrköping:1,2,3 Inga villkor!! Nu är det hög tid för en vinst, kom igen nu:KO:!! http://liverattning.se/bomben/2013-0...lpottbombbolag Ny omgång på onsdag... |
självklart, 1 mål ifrån
|
Citat:
|
Ett mål ifrån i måndags igen. Snart måste marginalerna vara på vår sida!
Kvällens omgång: Manchester City-Bayern Munchen PSG-Benfica Real Madrid-FC Köpenhamn Shaktar-Manchester United Rullpott:316 867:- Ett par medlemmar behöver fylla på sitt saldo! City-Bayern Båda lagen startade CL med en 3-0 seger, lagen känns som de självklara att gå vidare från gruppen. Jag håller Bayern som knappa favoriter trots bortaplan idag. 1,2-1,2,3 PSG-Benfica Även detta ett möte mellan två lag som vann sina inledande matcher. Känns lite som att PSG börjar komma igång nu. 1,2,3-0,1 Real-Köpenhamn Real skyhöga favoriter, Köpenhamn lyckades snuva Juventus på en pinne i förra omgången men det var på hemmaplan det, nu borde det bli något helt annat. 2,3,4-0,1 Shakhtar-United Båda lagen vann sina inledande matcher vilket framförallt United bör vara glada för med tanke på hur man startat i ligan... men i och med att man vann så bör man kanske vara nöjda med ett oavgjort resultat på bortaplan här. 0,1,2-0,1,2 |
Citat:
|
|
|