![]() |
|
Citat:
är från Karlskoga så där kan jag komma med en input att läget är allt annat än bra. Redan en tunn backsida & nu flertalet skador på de viktigasta backarna. Igår torsk 2-5 mot Hästen på hemmaplan. Nämnas bör även att denna match liras i Kristinehamn (ca 3 mil från Kga). Personligen chansar jag gärna här & viktar mot Oskarshamn. Får åtk kring de övriga matcherna. |
Mina tankar då
Karlskoga-Oskarshamn: se tidigare inlägg. 0,1,2,3-2,3,4,5 Brynäs-Djurgården: Chansar med ngt hål här för att få med ngn låg-%. Känns lite som det kan gå hur som helst såhär på försäsongen. 1,3,4,5-0,1,2,4 Luleå-Kärpät: Här tycker jag Luleå ska vara favoriter, samtidigt har man inte imponerat på försäsongen. Läste lite på hemsida & man ska prioritera att få igång backspelet vilket förhoppningsvis kan slå väl ut, & isf borde det bli en tajt tillställning. 1,2,3,4-1,2 2048 rader |
Citat:
|
Tack för input robfri o 11433:)
Första hockeyförsöket för säsongen, känns grymt svårt... Karlskoga:0,1,2,3 Oskarshamn:2,3,4,5 Brynäs:1,3,4,5 Djurgården:1,2,4,5 Luleå:1,2,3,4 Kärpät:1,2 Kom igen, nu kör vi:KO:!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...pottsbombbolag |
Citat:
|
Citat:
|
Luleå slut 3-0, 200k i utdelning....
|
Känns som det borde va slut, men svårt att hitta livescore på matcherna. Enligt liverättningen är det ju inte slut...
|
tur vi åkte dit på 1 mål i oskarshamn oxå....annars hade det varit riktigt surt.
Hoppas ngn rygga mitt tips på Oskarshamn på sportsbetting iaf, 3,50 hos staten var ju som att ta godis från små barn... |
Synd. Bra tippat i alla fall. Känns som vi är på hugget nu!
|
Dags att börja plugga på inför kommande omgångar!
Ny rullpott på lördag 6/9! Spelstopp 14:34 146 523 kr Hockey Färjestad-Vienna Mannheim-Växjö Lak Skelleft.-Krefeld Sen slänger svs in 500 000 kr extra på måndag 9/9, med 4 fotbollsmatcher på kupongen, EM-kval. Österrike-Sve Schweiz-England Spanien-FYR Mak. Ukraina-Slovakien Men first thing first - vi börjar med att analysera och slänga in tips till hockeyn på lördag! |
Gött med nya utmaningar!
robfri sköter inlämningen under morgondagen:smoke: Svårt med CL-hockey... men känns som läge att chansa för att få med lite lågprocentare på kupongen, dock för dålig omsättning hittills för att kunna börja nysta i det. Känns som Skellefteå bör kunna vinna komfortabelt, läge att gå kort på Krefeld. Övriga två matcher tror jag blir tighta. |
blev såhär, såg att det var tidigt spelstopp & ska iväg en sväng så var tvungen att lämna in nu så vi är säkra på inlämning.
Färjestad-Vienna: 1,(2),3,(4),5 - 0,1,2,3,4 Mannheim-Växjö Lak: 2,3 - 1,2,3,4 Skelleft.-Krefeld: 2,3,(4),5,(6),7 - 0,1,2 (ej oavgjort) Tecken inom parantes är u-tecken, minst 1 ska gå in där. Vill ngn slänga in liverättning så gör det :) Hinner inte just nu, men ser jag att det inte är löst & jag lyckas komma hem i tid fixar jag det då. |
Imorgon kör vi igen:KO:
Samtliga har pengar inne, strålande! Österrike-Sverige Schweiz-England Spanien-Makedonien Ukraina-Slovakien Extra:500 000:- |
Citat:
|
|
|