![]() |
|
Citat:
|
Gärna det :)
|
Hur många är det på kö listan?
|
Citat:
|
Dagens försök, får hoppas att Southampton kan stänga igen nu annars kanske vi ryker tidigt...
Chelsea:2,3,4 Villa:0,1,2 Ej oavgjort! Hull:1,2 City:1,2,3 Ej hemmaseger! United:0,1,2,3,4,5 West Ham:0,1,3 Southampton:2,3,4 QPR:0 Ny omgång måndag men nu jobbar vi in den här först:KO:!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...pottsbombbolag |
Inte ok!
Nu får vi hjälpas åt att hitta den vinnande raden på måndag! |
Nya tag imorron!
RF och SK behöver fylla på bolagskontot. BP-Hamlstad Gefle-Örebro Göteborg-Djurgården Åtvidaberg-Helsingborg Rullpott:257 646:- |
Citat:
BP-Halmstad: 0,1 -1,2,3 Gefle-Örebro: 0,1,2 -1,2,3 Göteborg-Djurgården: 1,2,3-1,2 Åtvidaberg-Helsingborg: 1,2 -0,1,2 |
Citat:
Annars tycker jag det ser bra ut! |
Citat:
|
BP-Halmstad 0,1-1,2,3,4 ej oavgjort
Kan även tänka mig att att plocka bort ett mål för Gefle, Örebro har varit starka på slutet. 0,1-1,2,3 Göteborg-DIF 1,2,3-0,1,2 ej bortaseger. IFK har visat upp ett riktigt bra försvarsspel på hemmaplan, kanske att man kan hålla nollan även mot ett formstarkt DIF. ÅFF-HIF 1,2,3-1,2. ÅFF har hittat formen på slutet o kontraktet är i stort sett klart. Jag såg derbyt förra måndagen och försvarsspelet i den matchen var inte okej, men å andra sidan har man inte släppt till så mycket i andra matcher på slutet. Frågan är dock om inte HIF:s snabba omställningsspel passar ÅFF rätt illa, kanske skulle spela 1,2-1,2,3 istället? |
Utgick från robfris förslag och Salingers input, sen kom det till några reduceringar för att få råd med raden.
BP:0,1 HBK:1,2,3,4 Ej oavgjort! Gefle:0,1,2 ÖSK:1,2,3 Ej hemmaseger! IFK:1,2,3 DIF:1,2 Ej bortaseger! ÅFF:1,2 HIF:0,1,2,3 Dags att den sitter! Kom igen nu:KO:!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...pottsbombbolag Ny omgång på onsdag:) |
Helt rätt ute robfri:) lite otur att vi inte får med oss nåt eller några mål till bara. Nya tag på onsdag!
|
Snyggt tippat !!!!
|
Citat:
|
|
|