Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   one-Bombenbolag vid rullpott (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/14573-one-bombenbolag-vid-rullpott/)

robfri 2015-09-15 09:26

Citat:

Ursprungligen postat av one (Inlägg 456358)
Beror ju helt på hur man väljer att strecka målen hur mycket det reducerar:)

Såklart, men match 3 & 4 känns väl som relativt jämna på förhand så där borde det ju reducera en del. Match 1 & 2 reduceras väl knappast ngt.

one 2015-09-15 09:28

Vad säger ditt MFF-hjärta om kvällens omgång robfri:)? Skulle rensa fint om man lyckades pricka in ett par bollar:smoke:

robfri 2015-09-15 09:34

Citat:

Ursprungligen postat av one (Inlägg 456360)
Vad säger ditt MFF-hjärta om kvällens omgång robfri:)? Skulle rensa fint om man lyckades pricka in ett par bollar:smoke:

Mkt tveksamt. PSG borta ska vara för tufft, svårt att se de peta in mer än max 1 boll. 1,2,3,4-0,1 med reducering att PSG måste vinna känns nog vettigt. Skulle slantar finnas kan 5an vara intressant i det fall PSG lyckas göra ett tidigt mål, då blir det en jobbig kväll för de ljusblåa.....

one 2015-09-15 10:03

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 456361)
Mkt tveksamt. PSG borta ska vara för tufft, svårt att se de peta in mer än max 1 boll. 1,2,3,4-0,1 med reducering att PSG måste vinna känns nog vettigt. Skulle slantar finnas kan 5an vara intressant i det fall PSG lyckas göra ett tidigt mål, då blir det en jobbig kväll för de ljusblåa.....

Enig med dig! Vore kul om vi kunde få med både 1:an o 5:an på PSG som är tämligen lågt streckade(framförallt 5:an) i systemet.

pittaluga 2015-09-15 11:22

Jag tycker vi kan börja på 3 när det gäller PSG. Malmö är ett mycket svagare lag defensivt i år jämfört med i fjol, nu kommer fembackslinjen tillbaka. Det är dock första gången för säsongen som man använder sig av 5-3-2 och alla tre mittbackar är nya för säsongen. Johansson-Halsti-Helander var enligt mig en mycket starkare uppsättning än Bengtsson-Arnason-Carvalho.
Dessutom är mittfältet mycket mer defensivt balanserat i år om det nu blir den väntade trion där, dvs Berget-Lewicki-Adu. I den här matchen tror jag det kan ligga MFF i fatet då risken är uppenbar att man i princip kommer spela med sju spelare som bara fokuserar på försvarsspelet. Det kommer därför inte bli mycket vila med boll för di blåe.
Jag föreslår 3,4,5,6 på PSG.

Salinger 2015-09-15 12:31

Det kanske är läge att spika 0 på MFF? Eller vilkor att MFF eller Shaktar hamnar på 0. Tycker också 5:an ska med på Paris och Real.

one 2015-09-15 12:44

Tycker det känns lite vågat att börja på 3 för PSG, men det kanske ändå är rätt väg att gå. En normal dag ska ju PSG både hålla nollan o göra minst 3 mot MFF.

robfri 2015-09-15 12:45

Tycker Salingers krav är klockrent, minst 1 av Malmö lr Schaktar 0ar.

one 2015-09-15 13:36

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 456379)
Tycker Salingers krav är klockrent, minst 1 av Malmö lr Schaktar 0ar.

Jag är med på tanken! Kan till o med tänka mig att spela att minst 2 av MFF, Shakhtar, PSV o Juve nollar... City har varit oerhört stabila i inledningen, samtidigt som Juve startat kasst! PSV känns oberäkneliga i mina ögon, har dålig koll på dom, någon som har någon känsla för den matchen?

Av någon anledning skulle jag även vilja ha med 2:an på Shakhtar i systemet... är det nånstans jag tror det kan skrälla är det där...

robfri 2015-09-15 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av one (Inlägg 456385)
Jag är med på tanken! Kan till o med tänka mig att spela att minst 2 av MFF, Shakhtar, PSV o Juve nollar... City har varit oerhört stabila i inledningen, samtidigt som Juve startat kasst! PSV känns oberäkneliga i mina ögon, har dålig koll på dom, någon som har någon känsla för den matchen?

Av någon anledning skulle jag även vilja ha med 2:an på Shakhtar i systemet... är det nånstans jag tror det kan skrälla är det där...

Det kravet kan jag köpa, borde dessutom reducera en hel del. Samtidigt försvinner ju tidigare tanke då på minst 2 av 4 hemmasegrar, för de kraven kan vi inte ställa mot varandra, blir för "tufft" reducerat, enligt mej.

one 2015-09-15 15:13

Mitt förslag är att vi spelar båda Manchester-lagen 1,2,3. Känns det okej?

Då är frågan hur vi ska lägga upp målskörden på PSG och Real? 1-5 med något hål eller börja högre? För min del tror ja det är större chans att PSG gör 5 än att Real gör det, kan tänka mig att stanna Real på 4 o spela utan hål där, 1,2,3,4.

robfri 2015-09-15 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av one (Inlägg 456396)
Mitt förslag är att vi spelar båda Manchester-lagen 1,2,3. Känns det okej?

Då är frågan hur vi ska lägga upp målskörden på PSG och Real? 1-5 med något hål eller börja högre? För min del tror ja det är större chans att PSG gör 5 än att Real gör det, kan tänka mig att stanna Real på 4 o spela utan hål där, 1,2,3,4.

Jo är nog större chans att PSG gör 5 än Real.

är vi så säkra på att United målar ? Hmmm, inte lika säker, man har inte imponerat av det jag sett denna säsong...

Rätt säker på att City vinner, kanske räcker med upp till 3 men 4 lockar allt lite här :)

one 2015-09-15 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 456399)
Jo är nog större chans att PSG gör 5 än Real.

är vi så säkra på att United målar ? Hmmm, inte lika säker, man har inte imponerat av det jag sett denna säsong...

Rätt säker på att City vinner, kanske räcker med upp till 3 men 4 lockar allt lite här :)

Inte säker på nånting egentligen:ful: Kan tänka mig spela United 0,1,2.
Sätter vi 0,1 på Juve så behöver vi sätta två resultat på ett lag till... 0,1 PSV?

Tror vi på 0-0 i Holland eller vågar vi utgå från att det inte blir mållöst?

one 2015-09-15 16:06

Här kommer ett FÖRSLAG att ta ställning till:)

PSG:2,3,4,5
MFF:0,1

Real:1,2,3,4
Shakhtar:0,1,2

PSV:0,1
United:0,1,2

City:1,2,3,4
Juve:0,1

-ingen match får bli mållös!
-minst 9 mål totalt i omgången!
-minst 2 lag nollar!
-minst 2 lag gör minst 2 mål eller fler!
-max 4 lag gör 2 mål eller fler!

4608 rader reducerat till 2199 rader.

karpafan 2015-09-15 16:33

Citat:

Ursprungligen postat av one (Inlägg 456403)
Här kommer ett FÖRSLAG att ta ställning till:)

PSG:2,3,4,5
MFF:0,1

Real:1,2,3,4
Shakhtar:0,1,2

PSV:0,1
United:0,1,2

City:1,2,3,4
Juve:0,1

-ingen match får bli mållös!
-minst 9 mål totalt i omgången!
-minst 2 lag nollar!
-minst 2 lag gör minst 2 mål eller fler!
-max 4 lag gör 2 mål eller fler!

4608 rader reducerat till 2199 rader.

Kör själv på samma men rejält reducerat! blir nog inte nån större utdelning tyvärr