![]() |
|
Citat:
O Fahlle med flera fick ju helt rätt med Real-segern:p Hade jag bara varit lite bättre på att plocka ihop förslagen här i tråden hade vi nog satt den idag;) (PSG:s 5:a hade jag på min egen inlämnade kupong:rolleyes:). Värre med 0:an på United... |
Det är inte lätt att pussla ihop alla bra förslag, men vi kämpar på, en vacker dag sitter den! :cheers:
|
Djurgård.-Luleå: Här tror jag hemmaplan avgör, även om det förmodligen blir jämnt. 2,3,4,5 -1,2,3
Linköping-Frölunda: Klurig match, kan nog bli en del mål här tror, ser en öppen matchbild framför mej. 2,3,4,5-1,2,3,4 Malmö -Rögle: Bortalaget svagt på slutet, Malmö favoriter men lär väl bli jämnt i detta derby misstänker jag. 2,3,4,5 - 0,1,2,3 Ramen är på 3072 rader |
Djurgård.-Luleå: 234 -1234
Linköping-Frölunda: 23456 - 123 Malmö -Rögle: 234 - 012 1.620 rader |
Lule är på gång igen, men har dom barnet i mål än?
|
Citat:
rätt duktig på att kasta in puckar på egen hand, vilket han även gjort vid några tillfällen i allsvenskan under den tid han varit utlånad |
Jag tänkte på 17 åringen som spelade någon match för någon vecka sen?
|
Citat:
|
Citat:
Input från en vän som följer SHL: Dif bra hemma men Luleå börjar få form. Många mål tror jag. 45-45 Frölunda min favorit. 23-45 Malmö rögle ser bra ut som ni har |
PJ saknar fortfarande pengar till kvällens omgång. Du har nån timme till på dig!
|
Reducering på minst en bortaseger idag kanske? Jag tror i alla fall på alla bortalag, även om det är jämna matcher rakt över. Tror tyvärr inte någon match sticker iväg.
|
Citat:
|
Citat:
|
Åsikterna i tråden går isär lite men här kommer kvällens försök!
Djurgården:2,3,4,5 Luleå:2,3,4 Linköping:2,3,4,5 Frölunda:1,2,3,4,5 -max 8 mål i matchen! Malmö:1,2,3,4,5 Rögle:0,1,2,3,4 -minst 2 max 8 mål i matchen! -minst 5 hemmamål! -minst 4 bortamål! -max 20 mål totalt! -max 2 bortasegrar! -max 2 hemmasegrar! -max 2 oavgjorda! -minst 1 lag max 3 lag slutar på 2 mål! -minst 1 lag max 4 lag slutar på 3 mål! -Malmö får max vinna med 4 mål! Som vanligt rekommenderar jag er som har svårt med reduceringar att bara följa liverättningen;) det är faktiskt oftare vi åker på ramen än en reducering(det skulle jag aldrig ha sagt:rolleyes:) Kom igen, nu kör vi:KO:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://liverattning.se/bomben/2015-1...pottsbombbolag |
Citat:
|
|
|