![]() |
|
Citat:
|
Jag har extremt dåligt med tid idag... Kan du lösa inlämning robfri?
Ser att SK saknar insättning, har mejlat honom. |
Citat:
|
Citat:
|
Har löst pengarna, på semester på Kreta så hade inte koll på rullisen ;)
|
såhär fick det bli, en blandning av mitt & schteks förslag är det som ska bringa oss lycka ikväll :)
Malmö: 1,2,(3),4,(5),6,7 Leksand: 0,1,2 (ej bortaseger) Löven: 3,4 Modo: 1,2,3,4,5 Vita hästen:1,(2),3,(4),5,6 Västervik: 0,1,2 Minst 1 tecken inom (). |
Citat:
|
Ikväll kör vi!
Djurgården-Skellefteå Frölunda-Växjö Färjestad-HV71 Extra 333 333:- Spelstopp 18:59 Följande behöver fylla på sitt saldo i bolaget: AC, SK |
Oddsmässigt har vi favoriter i SAIK, Färjestad o Frölunda. Känns knepigt idag, hur går era tankar? Måste lägga spelet ganska snart, så har ni några idéer är det nu dom ska fram:popcorn:
|
djurgården, växjö & hv tror jag på.
förmodligen tajt mellan frölunda-växjö, potential till fler mål i övriga |
Vi testar så här i kvällens omgång:gun_bandana:
Djurgården:0,2,3,4 SAIK:1,2,3,5 u-tips:1 Frölunda:1,2,3,4,5 Växjö:2,3,4 u-tips:X Färjestad:1,2,3 HV71:3,4,5,6 u-tips:2 -minst 1, max 2 u-tips sitter! -minst 4 hemmamål! -max 13 bortamål! Kom igen, nu kör vi:KO:!!!! http://liverattning.se/bomben/2016-1...pottsbombbolag |
Fotboll på kupongen ikväll innan vi tar igen oss några dagar.
Luxemburg-Sverige Frankrike-Bulgarien Holland-Vitryssland Belgien-Bosnien spelstopp 20:44 rullpott 133 269:- insättning: RF, TL, SK |
tråkig runda med stora favoriter som knappast lär bränna. Utd lär bli därefter oxå.
Luxemburg-Sverige: Sverige bör väl vinna, Luxemburg gjorde TRE mål sist mot Bulgarien, men tror Sverige löser detta. Tror dock inte på ngn målglad tillställning. 0,1-1,2,3 Frankrike-Bulgarien: Frankrike vinner, här kan det nog rinna iväg lite. 2,3,4,5-0,1 Holland-Vitryssland: Vitryssland fick poäng mot Franrike, nu möter man dock ett Holland på bortaplan. jag tyckte Holland var helt ok mot Sverige. 1,2,3,4-0,1 Belgien-Bosnien: Man ska inte underskatta Bosninen, men borta mot Belgien ska det inte gå. 1,2,3,4-0,1,2 (ej 2a) Den ramen kostar 4 224 SEK, så behövs ju reduceringar men det brukar ni vara så bra på att lösa :) |
robfri är inne på att det skulle bli en tråkig kupong med förmodad dålig utdelning, därför gör vi en "anti-robfri-kupong";) En kupong med hål o en rad reduceringar:popcorn:
Luxemburg:0,1 Sverige:1,2,4 Frankrike:1,2,4,5 Bulgarien:0,2 -Bulgarien får inte vinna! Holland:1,3,4,5 Vitryssland:0,1 Belgien:1,2,3,4 Bosnien:0,1,2 -Belgien måste vinna! -Max 5 mål! -max 13 hemmamål! -max 7 bortamål! -minst ett lag nollar! -minst ett lag gör minst 3 mål! -max 4 lag slutar på 1 mål! Trevlig helg på er!! Nu kör vi:KO:!! http://liverattning.se/bomben/2016-1...pottsbombbolag |
In med Hristo Stoitjkov nu:gun_bandana:
|
|
|