![]() |
|
Citat:
Skulle vi lägga på något streck så skulle ja vilja ha 4:an på Sverige eller 6:an på Spanien . 10 resp 5 % är fint ... |
Citat:
Jag skulle nog vilja ha med både nollan och trean på Sverige. Nollan är trevlig ur streckprocentsynpunkt, det va blev ett långt ord;) Sen undrar jag om vi kan lita på Spaniens försvar? Men det kanske vi ska ta o göra, sparar ju en del streck till andra matcher genom att göra det. I övrigt är jag väldigt överens med dig idag robfri:cheers: |
0 & 3 på sverige bör det ju finnas utrymme för kostnadsmässigt.
Gällande spanien, visst, klart de kan släppa in 1 mål, å andra sidan tror jag inte vi får bättre läge att hitta en "spik" som känns vettig & trolig på förhand. |
målrikt på friends arena?
Jag tippar att det blir många mål i Sverige-Irland, då det blivit det i tidigare matcher som spelats på friends arena. Det är bra förutsättningar för rolig fotboll i denna varma, spevänliga arena med tak. Fint gräs ska det ha rullats ut här om dagen också. Jag har gärna med både 3:an och 4:an på Sverige och ser 1,2,3 på Irland som troligt att gå in. Sverige har inte så jäkla bra försvar och målvakt.
|
Tidigt lagt spel idag;)
Sverige:1,2,3,4 Irland:0,1,2 Nordirland:0,1 Ryssland:1,2,3 Polen:1,2,3 Ukraina:0,1 Spanien:2,3,4,5,6 Finland:0 Så fick det bli:KO: Även "Rollpottsbomben" dagen till ära ser jag nu:lol: Trevlig helg:cheers: http://liverattning.se/bomben/2013-0...ollpottsbomben |
härligt one! tråkigt bara att de lägger in ryssland-matchen som spelas imorn kl.16. hoppas vi är med då:KO:
|
då hoppas vi !
|
ser bra ut one! nu jobbar vi in rätt rad!
|
Ser riktigt bra ut , nu får vi skrika in lite mål:)
|
Polen - Ukraina 1-2, ridå ner redan. Tråkigt.
|
Har vi någon rullpott eller annan intressant omgång på g? Kan tänka mig att Svs kommer skjuta in extrapengar under allsvenska premiären
|
Citat:
|
En miljon extra på en bomb på påskafton
|
oj, då lär vi ladda ! 1 mille x-tra är inte fy skam
|
Lördag: 1 mille x-tra
Söndag: 500 000 x-tra Tisdag: 500 000:- x-tra Så nu har vi att jobba med |
|
|