Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   one-Bombenbolag vid rullpott (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/14573-one-bombenbolag-vid-rullpott/)

Sebkar 2013-03-22 08:51

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 239138)
lika bra att ge sej på morgondagens fotboll, "One", se till att skaffa ny dator, låna ngn lr hojta till om ngn annan ska lämna in, för nu ska vi inte missa...:)

Sverige -Irland: Är Sverige så himla bra egentligen....nja tveksam, men visst, hemma ska vi vara favoriter. Brukar inte vara några sprakande tillställningar & det tror ja inte det blir denna gång heller.
1,2 - 0,1

Nordirl. -Ryssland: Stor favorit ryssland vilket är helt rätt, man har ett bra lag, dock lite ojämna. Bländande fotboll för att ibland falla ihop. Mot Nordirland ska man dock vinna.
0,1 - 1,2,3,4

Polen -Ukraina: Polen är på uppgång, Ukraina raka motsatsen. Med tanke på hemmaplan tror jag vi har en stark favorit här.
1,2,3,4 -0,1

Spanien -Finland: Hur ska Finland lösa detta....ja det gör man naturligtvis inte. Ypperligt tillfälle att spika 0an för Finland för att frigöra streck ngn annanstans.
2,3,4,5 - 0

ca 1200 rader, där har ni facit, hahahaha

Ser riktigt bra ut Robfri ...

Skulle vi lägga på något streck så skulle ja vilja ha 4:an på Sverige eller
6:an på Spanien . 10 resp 5 % är fint ...

one 2013-03-22 16:03

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 239138)
lika bra att ge sej på morgondagens fotboll, "One", se till att skaffa ny dator, låna ngn lr hojta till om ngn annan ska lämna in, för nu ska vi inte missa...:)

Sverige -Irland: Är Sverige så himla bra egentligen....nja tveksam, men visst, hemma ska vi vara favoriter. Brukar inte vara några sprakande tillställningar & det tror ja inte det blir denna gång heller.
1,2 - 0,1

Nordirl. -Ryssland: Stor favorit ryssland vilket är helt rätt, man har ett bra lag, dock lite ojämna. Bländande fotboll för att ibland falla ihop. Mot Nordirland ska man dock vinna.
0,1 - 1,2,3,4

Polen -Ukraina: Polen är på uppgång, Ukraina raka motsatsen. Med tanke på hemmaplan tror jag vi har en stark favorit här.
1,2,3,4 -0,1

Spanien -Finland: Hur ska Finland lösa detta....ja det gör man naturligtvis inte. Ypperligt tillfälle att spika 0an för Finland för att frigöra streck ngn annanstans.
2,3,4,5 - 0

ca 1200 rader, där har ni facit, hahahaha

Ny dator får det bli när vi tagit hem lite vinster;) Men jag lovar att lägga raden i god tid idag:innocent: Tyvärr kan jag inte delta i uppsnacket på samma sätt som igår då det står annat på mitt schema under några timmar framöver.

Jag skulle nog vilja ha med både nollan och trean på Sverige. Nollan är trevlig ur streckprocentsynpunkt, det va blev ett långt ord;)

Sen undrar jag om vi kan lita på Spaniens försvar? Men det kanske vi ska ta o göra, sparar ju en del streck till andra matcher genom att göra det.

I övrigt är jag väldigt överens med dig idag robfri:cheers:

robfri 2013-03-22 16:23

0 & 3 på sverige bör det ju finnas utrymme för kostnadsmässigt.

Gällande spanien, visst, klart de kan släppa in 1 mål, å andra sidan tror jag inte vi får bättre läge att hitta en "spik" som känns vettig & trolig på förhand.

V75fahlle 2013-03-22 18:02

målrikt på friends arena?

Jag tippar att det blir många mål i Sverige-Irland, då det blivit det i tidigare matcher som spelats på friends arena. Det är bra förutsättningar för rolig fotboll i denna varma, spevänliga arena med tak. Fint gräs ska det ha rullats ut här om dagen också. Jag har gärna med både 3:an och 4:an på Sverige och ser 1,2,3 på Irland som troligt att gå in. Sverige har inte så jäkla bra försvar och målvakt.

one 2013-03-22 18:41

Tidigt lagt spel idag;)

Sverige:1,2,3,4
Irland:0,1,2

Nordirland:0,1
Ryssland:1,2,3

Polen:1,2,3
Ukraina:0,1

Spanien:2,3,4,5,6
Finland:0

Så fick det bli:KO:

Även "Rollpottsbomben" dagen till ära ser jag nu:lol:

Trevlig helg:cheers:

http://liverattning.se/bomben/2013-0...ollpottsbomben

schtek 2013-03-22 18:50

härligt one! tråkigt bara att de lägger in ryssland-matchen som spelas imorn kl.16. hoppas vi är med då:KO:

robfri 2013-03-22 18:53

då hoppas vi !

V75fahlle 2013-03-22 20:15

ser bra ut one! nu jobbar vi in rätt rad!

Sebkar 2013-03-22 20:25

Ser riktigt bra ut , nu får vi skrika in lite mål:)

schtek 2013-03-22 21:10

Polen - Ukraina 1-2, ridå ner redan. Tråkigt.

pittaluga 2013-03-26 20:35

Har vi någon rullpott eller annan intressant omgång på g? Kan tänka mig att Svs kommer skjuta in extrapengar under allsvenska premiären

one 2013-03-27 08:17

Citat:

Ursprungligen postat av pittaluga (Inlägg 240061)
Har vi någon rullpott eller annan intressant omgång på g? Kan tänka mig att Svs kommer skjuta in extrapengar under allsvenska premiären

Programmet till och med torsdag innehåller inga rullpotter eller extrapengar, men vi får se om det blir någon omgång till helgen:)

mackyyy 2013-03-27 08:21

En miljon extra på en bomb på påskafton

robfri 2013-03-27 08:44

oj, då lär vi ladda ! 1 mille x-tra är inte fy skam

robfri 2013-03-27 17:52

Lördag: 1 mille x-tra
Söndag: 500 000 x-tra
Tisdag: 500 000:- x-tra

Så nu har vi att jobba med