![]() |
|
Löser du inlämning idag, One?
|
Rautio ersätter Sandström (sjuk) i Brynäskassen ikväll
vad det innebär återstår att se nåt extra mål till HV kanske?! |
Spelet lagt! Men har ingen möjlighet att sammanfatta raden just nu, så om nån vill fixa en liverättning o lägga upp vore jag mycket tacksam...
|
Vann vi ngt eftersom det tydligen är tufft att köra ngn form av ram så medlemmar vet vad vi ska heja på ? :)
|
Hittade ingen 3-3 del i alla rader på svenskaspel tyvärr så troligen inte
|
Citat:
|
Citat:
Imorgon försöker vi igen! AFC Eskilstuna-Östersund GIF Sundsvall-Elfsborg IFK Göteborg-Hammarby Örebro-Häcken Spelstopp 18:59 Extra 444 444:- Alla nuvarande medlemmar har pengar inne:clap: Finns ett par platser lediga, PM:a mig vid intresse. |
Citat:
|
Tror att frågan har varit uppe tidigare men vi har inte i systemet som används sätta nån slags utdelningsreducering?
Blir väl en del rader som går åt på kombinationer som ger under 5.000 kr? |
Citat:
|
Citat:
|
Det känns som det ska gå att hitta lite intressanta tecken i kvällens omgång, väldigt ovisst på förhand.
Fullt bolag! |
Här är dagens försök, några långskott är iaf med i systemet men det känns riktigt svårt på förhand!
AFC:1,2 Östersund:0,1,2,3 Sundsvall:0,1 Elfsborg:0,1,2,3 Göteborg:0,1,2,3 Hammarby:0,1 Örebro:1,2,3 Häcken:1,2,3,4 -matchen får inte sluta 3-3! -minst 3 hemmamål! -max 8 bortamål! -minst en oavgjord! -minst en bortaseger! -minst ett lag nollar! -max 4 lag slutar på exakt 1 mål! Kom igen, nu kör vi!!!! Någon vänlig själ som kan fixa en liverättning och sedan förklara för mig hur man bär sig åt:ful: |
Citat:
Citat:
2. Skrota reduceringsprogrammet som du normalt använder dig av :evilgrin39: |
Citat:
|
|
|