![]() |
|
Citat:
|
Spel både idag och i morgon, någon som känner sig manad?
|
Kan ta tag i kvällens omg
|
Citat:
|
Vi får hoppas, sitter från mobil, ngn får gärna lägga upp raden
|
Citat:
|
Har ett par platser lediga, hör av er med PM om ni är intresserade:cheers:
Så här ser kvällens försök ut:KO: Färjestad:3,4,5,6 Djurgården:1,2,3 u-tips:1 HV71:1,2,3,4,5,6 Frölunda:1,2,3,4,5 u-tips:1 -minst 4 mål i matchen! Rögle:2,3,4,5 Brynäs:2,3,4,5 u-tips:2 -max 8 mål! -minst ett u-tips ska sitta, max 2! -minst 2 lag gör minst 4 mål! -max 14 hemmamål! -max 11 bortamål! -max 24 mål totalt! -bortaseger med max 3 måls marginal! -hemmaseger med max 4 måls marginal! Kom igen, nu kör vi:KO:!!! |
När reduceringarna inte får plats i utskicket via Svenska Spel, då vet man att det är bra! :yes: :clap: :cheers:
|
Citat:
Fruktansvärt irriterande att svs inte fixat till så man kan kopiera raderna för att fixa liverättning:idiot: |
Citat:
|
Citat:
|
Folk säger att man inte får nåt gjort när man är föräldraledig... det kan jag härmed intyga;) men nu är jag tillbaka på jobbet igen, så nu ska det väl bli lite bättre ordning även på den här fronten:p
Ikväll är det äntligen dags för 4 matcher fotboll! Chelsea-Norwich Swansea-Wolves Wigan-Bournemouth Espanyol-Barcelona Rullpott: 146 523:- Spelstopp: 20.44 Se till att ni har pengar inne! Hur går tankarna gott folk:)? |
Här är kvällens försök!
Chelsea:0,1,2 Norwich:0,1,2 u-tips:1 Swansea:0,1 Wolverhampton:0,1,2 u-tips:2 -max 2 mål! Wigan:0,1 Bournemouth:0,1,2,3,4 u-tips:2 Espanyol:0,1 Barcelona:0,1,3,4,5 u-tips:2 -minst ett u-tips, max 3 ska sitta! -minst ett lag vinner med minst 2 mål! -max 2 oavgjorda! -max 3 lag nollar! Kom igen, nu kör vi:KO:!!! |
Snett på det igår... nya tag till kvällen!
Djurgården-Brynäs Frölunda-Färjestad Rögle-Mora Extra 333 333:- Spelstopp 18:59 |
Någon som vill ta sig an kvällens rad:)?? Min tid är begränsad...
|
|
|