Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   one-Bombenbolag vid rullpott (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/14573-one-bombenbolag-vid-rullpott/)

Sebkar 2013-04-05 08:38

Jag får väl tacka Robfri för smset som väckte en imorse , Dagen kunde inte ha börjat på ett bättre sätt =)

pittaluga 2013-04-05 08:47

Tror jag får ta på mig denna, fyller faktiskt år idag så det var en fin present så här på morgonen ;). Hade väl å andra sidan fått kompanismörj om vi åkt på ett stakethål :)

robfri 2013-04-05 09:15

Citat:

Ursprungligen postat av Sebkar (Inlägg 242258)
Jag får väl tacka Robfri för smset som väckte en imorse , Dagen kunde inte ha börjat på ett bättre sätt =)

det var lite min förhoppning, dubbel glädje till robfri :)

robfri 2013-04-05 09:17

Citat:

Ursprungligen postat av pittaluga (Inlägg 242259)
Tror jag får ta på mig denna, fyller faktiskt år idag så det var en fin present så här på morgonen ;). Hade väl å andra sidan fått kompanismörj om vi åkt på ett stakethål :)

får säga grattis & grattis igen:) ja denna gång blev det lyckat med hål i staketet ! På Nhl tror jag det är vettigt, kan sluta lite hur som helst & då har man många möjligheter, på fotboll är dock emot "hål", iaf på 4 matcher, tycker alltid man fastnar i ett staket där...

one 2013-04-05 09:19

Citat:

Ursprungligen postat av pittaluga (Inlägg 242259)

Får så mycket gratulera på födelsedagen:)!

Vi får ta på oss den allihop skulle jag vilja påstå, för hade vi gått på ditt förslag rakt av så hade vi faktiskt rykt på ett "stakethål"...;)

Skönt att den äntligen satt! 2 på rad nu, det är verkligen en vinnande trend;)

robfri 2013-04-05 09:24

Japp bra trend nu, nästan synd det inte var ngn jackpot denna helg, får se om det kan vara ngn nästa vecka.

Absolut, i ett bolag ska alla ta åt sej äran vid vinst !!

robfri 2013-04-05 09:27

Btw, ni som såg matchen, när det blev mål med 4 sek kvar, var det i tom bur lr spel 5 mot 5 ??

Grobarbn 2013-04-05 09:29

Jag är medlem sista tre omgångar. Snacka om rätt tid att hoppa på tåget (2 av 3). :clap: :cheers:

Markan 2013-04-05 10:10

Riktigt trevlig överraskning!! Grattis på födelsedagen :)

pittaluga 2013-04-05 10:13

Tack för gratulationerna allihop, japp mitt förslag hade bommat så den här gången fick vi ihop våra tankar väl :) Nu e vi heta!

Grobarbn 2013-04-05 11:03

Nu ska alla behölla pengar i bolaget för 3-4 omgångar framåt (450-600 kronor). Då slipper bolagshållare jaga ersättare om någon saknar pengar på konto. :hattenav:

V75fahlle 2013-04-05 11:10

Gött! :moneybag:
Bra diskussioner och bra ihopsatt system one!
När är nästa rullpott!? :claps::hattenav::cheers:

V75fahlle 2013-04-05 11:15

Citat:

Ursprungligen postat av one (Inlägg 241965)
Jaha, blev ju en fantastisk utdelning igår kväll:lol: Men den satt i alla fall, vilket betyder att vi nu är inne i en vinnande trend...;)

Du hade rätt! En tydlig vinnande trend nu!
Snart har du tjänat ihop till en ny dator! :thumbup:

Lazlo 2013-04-05 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 242268)
Btw, ni som såg matchen, när det blev mål med 4 sek kvar, var det i tom bur lr spel 5 mot 5 ??

http://www.youtube.com/watch?v=yH2pXmAKShE

Fan vad fint gänget, nu rasslade det ju till riktigt bra tillslut! :cheers:

Vilken tabbe av Khabibulin i Oilers målet men det tackar vi för! :)

Pejsson 2013-04-05 17:44

Snyggt jobbat gott folk :clap: , själv har jag bara suttit still i vagnen sista tiden och inte bidragit nåt särskilt. Ska försöka bättra mej på den punkten nu när det blir lite mer svenska fotbollsmatcher på schemat! :innocent:

Loggade precis in på svsp för att kolla vad kalaset gav och ser till min förvåning att en snubbe har lyft ur hela behållningen och nollat sej :omfg:
Vad skall det vara bra för, pengarna försvinner ju inte, det blir ju bara mer jobb för One att hålla på att tjöta på folk så att dom sätter in pengar på bolaget, tid som bättre kan användas för att reka spelen!
Nä, behåll iallafall pengar till en eller ett par omgångar i bolaget, det tror jag vi alla har råd med :smoke:

:cheers: på er och ha en trevlig helg!