Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   one-Bombenbolag vid rullpott (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/14573-one-bombenbolag-vid-rullpott/)

VenCe 2013-04-22 13:59

Robfri, kan bli pengar ändå ! ;)

robfri 2013-04-22 14:24

Citat:

Ursprungligen postat av VenCe (Inlägg 245723)
Robfri, kan bli pengar ändå ! ;)

Absolut är det så !

Sebkar 2013-04-22 14:32

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 245727)
Absolut är det så !

Hur är tanken på bomben med 3 matcher , Är de fortfarande att öka radinsatsen som senast eller täcka upp ?

robfri 2013-04-22 14:35

Citat:

Ursprungligen postat av Sebkar (Inlägg 245728)
Hur är tanken på bomben med 3 matcher , Är de fortfarande att öka radinsatsen som senast eller täcka upp ?

för egen del försöker jag gärna hitta "rätt rad" på ca 750 rader så man kan köra radinsats x 2 kr. Men givetvis får övriga säga vad de känner för oxå !

pittaluga 2013-04-22 15:42

Fan va kul, dags att vinna lite igen ;)

pittaluga 2013-04-22 15:48

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 245729)
för egen del försöker jag gärna hitta "rätt rad" på ca 750 rader så man kan köra radinsats x 2 kr. Men givetvis får övriga säga vad de känner för oxå !

Jag håller med!

one 2013-04-22 21:08

Fint att se att det är lite aktivitet i tråden:)

Imorgon smäller det igen! 3 fotbollsmatcher som gäller och jag röstar för att vi kör en hundring per skalle.

Saknar endast pengar från ett håll, vill inte hänga ut någon här, men Sebkar du vet vem du är;)

Sebkar 2013-04-22 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av one (Inlägg 245772)
Fint att se att det är lite aktivitet i tråden:)

Imorgon smäller det igen! 3 fotbollsmatcher som gäller och jag röstar för att vi kör en hundring per skalle.

Saknar endast pengar från ett håll, vill inte hänga ut någon här, men Sebkar du vet vem du är;)

Kolla om tio så är de löst, måste hinna hem bara:-)

robfri 2013-04-22 22:09

Dags att snacka upp omgången

B.München-Barcelona: Håller Munchen som favoriter här hemma, tyckte man kunde se en del brister i Barcas försvar förra rundan, framförallt på fasta situationer. Tror inte hemmalaget går mållöst här. 1,2,3 0,1,2

Millwall -Blackburn: Viktig match för båda lagen, Millwall har 4 p ner till det nedre strecket, Blackburn 2 p ner. Båda lagen dock mindre matcher spelade än övriga lag i botten, innebär att jag tror på en tråkig historia där x är ett ganska bra resultat för båda. 0,1,2 - 0,1,2

Crewe -Sheff.U: Säger direkt att denna liga har jag ingen koll på, endast gått på tabell. Crewe har inget att spela för, man ligger verkligen i ingemansland. ortalaget slåss om en kvalplats uppåt i seriesystemet, i nuläget har man 4 p tillgodo. 0,1,2 - 1,2,3

729 rader

robfri 2013-04-22 22:12

Citat:

Ursprungligen postat av Sebkar (Inlägg 245777)
Kolla om tio så är de löst, måste hinna hem bara:-)

Det var 10 LLÅÅNNGGAA min herr Sebastian :KO:

Sebkar 2013-04-22 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 245787)
Det var 10 LLÅÅNNGGAA min herr Sebastian :KO:

Jaja kom lite annat ivägen , Men nu är de löst :evilgrin39:

putte64 2013-04-22 23:51

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 245786)

B.München-Barcelona: Håller Munchen som favoriter här hemma, tyckte man kunde se en del brister i Barcas försvar förra rundan, framförallt på fasta situationer. Tror inte hemmalaget går mållöst här. 1,2,3 0,1,2

Millwall -Blackburn: Viktig match för båda lagen, Millwall har 4 p ner till det nedre strecket, Blackburn 2 p ner. Båda lagen dock mindre matcher spelade än övriga lag i botten, innebär att jag tror på en tråkig historia där x är ett ganska bra resultat för båda. 0,1,2 - 0,1,2

Crewe -Sheff.U: Säger direkt att denna liga har jag ingen koll på, endast gått på tabell. Crewe har inget att spela för, man ligger verkligen i ingemansland. ortalaget slåss om en kvalplats uppåt i seriesystemet, i nuläget har man 4 p tillgodo. 0,1,2 - 1,2,3

729 rader

Jag kan inte se Bayern torska hemma, ett superlag, 1,2-0,1
Millwall - blackburn, 1,2-0,1,2
Crewe - sh.u. 1-1
Lycka till

V75fahlle 2013-04-23 09:25

Citat:

729 rader

Tycker detta verkar vara troliga resultat.

Sebkar 2013-04-23 09:30

Tycker också Robfri förslag ser bra ut . Vet inte riktigt om man kanske skulle chansa med en 4:a på bayern och sedan reducera bort barcelona vinst ?
Tror inte fullt ut på 4:an men skulle rensa bra ... :clap:

slindoffer 2013-04-23 09:50

Citat:

729 rader

Jag är inte medlem, men kunde inte låta bli att lägga mig i då jag iaf har lite insyn. Sheffield Utd är klara för play-off och har inte heller nåt att spela för. Man har spelat 6 matcher hittills i april och har ett kommande play-off och kan därför tänkas vila spelare. Man säger dock att man vill avsluta med två segrar för att få tillbaka lite momentum. Kan vara värt att vänta in startelvor där...

Lycka till! :popcorn: