Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   one-Bombenbolag vid rullpott (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/14573-one-bombenbolag-vid-rullpott/)

robfri 2013-04-23 10:04

Citat:

Ursprungligen postat av slindoffer (Inlägg 245861)
Jag är inte medlem, men kunde inte låta bli att lägga mig i då jag iaf har lite insyn. Sheffield Utd är klara för play-off och har inte heller nåt att spela för. Man har spelat 6 matcher hittills i april och har ett kommande play-off och kan därför tänkas vila spelare. Man säger dock att man vill avsluta med två segrar för att få tillbaka lite momentum. Kan vara värt att vänta in startelvor där...

Lycka till! :popcorn:

Bra info !

one 2013-04-23 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Sebkar (Inlägg 245859)
Tycker också Robfri förslag ser bra ut . Vet inte riktigt om man kanske skulle chansa med en 4:a på bayern och sedan reducera bort barcelona vinst ?
Tror inte fullt ut på 4:an men skulle rensa bra ... :clap:

Jag gillar oxå den här tanken:yes: Barcelonas bortaspel nu i slutspelet i CL har ju varit långt ifrån övertygande, det känns som dom vet att dom ändå ordnar upp det hemma...

4-3 vore ju fint om man ser till streckprocenten;)

one 2013-04-23 16:39

I Millwall-Blackburn har jag svårt att se att något av lagen ska mäkta med att trycka in mer än 2 bollar...

robfri 2013-04-23 17:02

När det gäller korpmatchen, Crewe, kanske skulle chansa på att båda lagen gör mål. Gäller inte matchen ngt är det väl kanske mer troligt att det blir öppen fotboll än tillknäppt. Kikar man streckmässigt är ju 3 mål intressant för båda lagen, 7 % & 14 %.

Gällande CL-matchen är jag absolut öppen för att reducera bort Barca-seger. Sen tror jag väl inte Bayern lyckas mäkta med 4 kassar....men visst, streckmässigt är det ju såklart intressant & större under har väl skett, SSK gick ju tex inte upp i elitserien i år :)

robfri 2013-04-23 17:04

Citat:

Ursprungligen postat av one (Inlägg 245913)
I Millwall-Blackburn har jag svårt att se att något av lagen ska mäkta med att trycka in mer än 2 bollar...

Nä här tror ja också på en tajt & snål tillställning. KANSKE chansa & gå kort med streck här, 0,1 för båda lagen, då kan vi ösa på rejält i övriga 2 matcher

Salinger 2013-04-23 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av one (Inlägg 245913)

Fast Blackburn har släppt in 14 mål på de senaste 5 bortamatcherna. Tycker 3 mål på Millwall kan vara intressant till 11%.

one 2013-04-23 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 245917)
När det gäller korpmatchen, Crewe, kanske skulle chansa på att båda lagen gör mål. Gäller inte matchen ngt är det väl kanske mer troligt att det blir öppen fotboll än tillknäppt. Kikar man streckmässigt är ju 3 mål intressant för båda lagen, 7 % & 14 %.

Gällande CL-matchen är jag absolut öppen för att reducera bort Barca-seger. Sen tror jag väl inte Bayern lyckas mäkta med 4 kassar....men visst, streckmässigt är det ju såklart intressant & större under har väl skett, SSK gick ju tex inte upp i elitserien i år :)

:drunk:??;)

robfri 2013-04-23 17:54

Citat:

Ursprungligen postat av Salinger (Inlägg 245929)
Fast Blackburn har släppt in 14 mål på de senaste 5 bortamatcherna. Tycker 3 mål på Millwall kan vara intressant till 11%.

Millwall har å andra sidan inte mäktat med mer än 2 mål på sina 3 sista hemmamatcher....

one 2013-04-23 17:54

Citat:

Ursprungligen postat av Salinger (Inlägg 245929)

Är det nåt av lagen som ska göra 3, så är det kanske Millwall... Skulle kanske lägga oss på 1,2,3-0,1?!?

robfri 2013-04-23 17:56

Citat:

Ursprungligen postat av one (Inlägg 245930)
:drunk:??;)

Haha, jag är ju SSK-supporter av hela mitt hjärta, & under sker ju, "vi" gick ju inte upp i år, vilket var ett under, lr inte....men alltså kan säkert Barca släppa in 4 kassar ikväll...om man jämför det med ssk...:)

one 2013-04-23 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 245933)
Haha, jag är ju SSK-supporter av hela mitt hjärta, & under sker ju, "vi" gick ju inte upp i år, vilket var ett under, lr inte....men alltså kan säkert Barca släppa in 4 kassar ikväll...om man jämför det med ssk...:)

Att SSK skulle gått upp igen i år är väl ungefär som att spika Blackburn över 9 ikväll...;)

robfri 2013-04-23 19:14

Citat:

Ursprungligen postat av one (Inlägg 245934)
Att SSK skulle gått upp igen i år är väl ungefär som att spika Blackburn över 9 ikväll...;)

Då spikar vi 9an på Blackburn, stenklar !

one 2013-04-23 20:35

Så här fick det bli idag, lite chansningar på sina håll men när det är 3 fotbollsmatcher så känns det som man måste göra det o ha lite flyt att dom går in för att det ska ge någonting.

Bayern:1,2,3,4
Barca:1,2,3

Millwall:1,2,3
Blackburn:0,1,2

Crewe:1,2,3
Sheffield U:0,1,2

Villkor: Barca får inte vinna!
Radinsats: 2kr

Nu kör vi:KO:

http://liverattning.se/bomben/2013-0...pottsbombbolag

robfri 2013-04-23 22:35

Attans vad nära...Bra utd oxå tack vare Bayerns 4a...Nya tag imorrn !

one 2013-04-23 22:36

Crap!! Inte ofta man sitter o hoppas att Barcelona ska göra mål... men kul att va med in till slutet. Imorgon sätter vi den!!