![]() |
|
Citat:
|
Citat:
4-3 vore ju fint om man ser till streckprocenten;) |
I Millwall-Blackburn har jag svårt att se att något av lagen ska mäkta med att trycka in mer än 2 bollar...
|
När det gäller korpmatchen, Crewe, kanske skulle chansa på att båda lagen gör mål. Gäller inte matchen ngt är det väl kanske mer troligt att det blir öppen fotboll än tillknäppt. Kikar man streckmässigt är ju 3 mål intressant för båda lagen, 7 % & 14 %.
Gällande CL-matchen är jag absolut öppen för att reducera bort Barca-seger. Sen tror jag väl inte Bayern lyckas mäkta med 4 kassar....men visst, streckmässigt är det ju såklart intressant & större under har väl skett, SSK gick ju tex inte upp i elitserien i år :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Så här fick det bli idag, lite chansningar på sina håll men när det är 3 fotbollsmatcher så känns det som man måste göra det o ha lite flyt att dom går in för att det ska ge någonting.
Bayern:1,2,3,4 Barca:1,2,3 Millwall:1,2,3 Blackburn:0,1,2 Crewe:1,2,3 Sheffield U:0,1,2 Villkor: Barca får inte vinna! Radinsats: 2kr Nu kör vi:KO: http://liverattning.se/bomben/2013-0...pottsbombbolag |
Attans vad nära...Bra utd oxå tack vare Bayerns 4a...Nya tag imorrn !
|
Crap!! Inte ofta man sitter o hoppas att Barcelona ska göra mål... men kul att va med in till slutet. Imorgon sätter vi den!!
|
|
|