Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   one-Bombenbolag vid rullpott (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/14573-one-bombenbolag-vid-rullpott/)

one 2013-05-10 06:15

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 249563)
Jisses amalia...fan så snyggt one o pricka två 0-or !!

Är ju bara lägga alla resultat som ni kommer med förslag på i en hatt o dra;) Nävars! Men det är många kloka tänkare o tankar här i tråden:hattenav:

schtek 2013-05-10 08:02

Fan va gött! :cheers: bra jobbat everybody.
alltid fint när det står högvinst i mejlet från svs.:)

Pejsson 2013-05-10 08:13

Tack och bock!!! :hattenav:

V75fahlle 2013-05-10 08:20

Nice! Tack one o alla som hjälper till och diskuterar :) :cheers:

Salinger 2013-05-10 08:38

Lysande!

slindoffer 2013-05-10 08:46

Citat:

Ursprungligen postat av slindoffer (Inlägg 249520)
Full respekt för att det är många åsikter att ta hänsyn till och att du tar ut den slutliga raden, men är missnöjd med att inte 6:an och 5:an finns med på penguins resp islanders. Tror verkligen det är värde i dem så som det sett ut.

Who said that?:whistling:

Citat:

Håller tummarna för en plattmatch för penguins nu då :)
Eller Islanders :thumbup:

Bra sållat där One, tur du vet vilka du ska lyssna på ;)

:hattenav:

cochise 2013-05-10 09:31

snyggt lirat grabbar

:thumbup:

pittaluga 2013-05-10 09:35

Härligt att vakna upp till dessa nyheter, bra jobbat killar, tillsammans är vi starka!

Grobarbn 2013-05-10 09:51

Grymt spelat!!!! :hattenav: :hattenav: :hattenav:

one 2013-05-10 10:11

Riktigt, riktigt gött:D Som sagt va, tillsammans är vi starka!!

Nu börjar det ju bli kul att räkna ihop bolagets resultat, spreadsheetet för varje enskild medlems resultat har ni under min avatar. Lite drygt 500 i ROI och dryga 22K plus får vi väl va nöjda med hittills;)

För bolaget totalt sett ser det ut som följer:
Antal spelade omgångar: 41st
Antal omgångar med vinst: 10st
Insats: 73 205:-
Vinst: 387 088:-
Netto:313 883:-

Riktigt kul:moneybag::clap:

Nu fortsätter vi på den inslagna vägen:KO:

Lazlo 2013-05-10 10:12

Snyggt lirat som alltid guys! :cheers: :clap:

Sacco 2013-05-10 14:51

Grattis till vinsten gubbar!! :cheers:

Men när tänker ni fixa en ledig plats för mig? :rant:

one 2013-05-10 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av Sacco (Inlägg 249628)
Grattis till vinsten gubbar!! :cheers:

Men när tänker ni fixa en ledig plats för mig? :rant:

Tackar:hattenav:

Tyvärr för din del så kan det nog dröja lite innan det öppnar sig en plats, känns som vi varit en riktigt stabil skara nu under en längre tid med endast något enstaka sällsynt avhopp.

Men vem vet, nu kanske flertalet anser att vår "tur" är förbrukad och hoppar av;) Jag lovar hur som helst att låta dig veta när det dyker upp en plats:cheers:

one 2013-05-10 21:43

Imorgon smäller det igen:KO:

Sverige-Slovenien
Norge-Vitryssland
Tyskland-Lettland

Känns lite tråkigt att det inte är några NHL-matcher, men det blir förmodligen nog så svårt ändå:smoke:

robfri 2013-05-10 21:54

Vi har väl inte i all segeryra glömt att det är ny runda imorrn :clap:

Sverige -Slovenien: Slovenien ingen att hänga i gran, har väl några spelare som håller lite klass, men mer än så är det inte. Tror Sverige vill studsa tebax ganska snabbt efter att ha blivit nollade sist & tror man kan göra en del kassar här. 3,4,5,6 -0,1,2

Norge -Vitryssl : Viktig match för Norge framförallt, 3 p här & man tar över fjärdeplatsen. Tycker dock inte Norge imponerat det minsta mot varken Kanada lr Sverige, rent ut sagt dåliga. Tollefsen avstängd på nytt vilket är ett avbräck. Har svårt att värdera denna match, tror det blir jämnt, men lite lr mycket mål=vete fan. 1,2,3 -1,2,3,4

Tyskland -Lettland: Här var jag tidigt inne på Tyskland, ända till Lettland slog Slovakien igår...sen är ju frågan hur bra Slovakien är, torsk mot Österrike idag...Håller nog ändå Tyskland som knappa favoriter, sett ngn match med dem & så tokiga är de inte. Framförallt har de ett helt OK PP. 2,3,4 -1,2,3,4

ca 1800 rader

Denna omgång tycker jag ser ganska favoritbetonad ut, ser inte riktigt vart man kan hitta ngn skrällprocent. Så "One", se till & lös ngn vacker NOLLA åt oss igen på ngt lag :moneybag: