Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   Nytt stryktipsbolag eftersom djungelhjuls dött ut? (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/15772-nytt-stryktipsbolag-eftersom-djungelhjuls-doett-ut/)

cochise 2013-06-23 19:20

stort svek av HIF och sandviken :sad:

Sacco 2013-06-23 19:41

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 258794)
stort svek av HIF och sandviken :sad:

Ja tyvärr blev det ingen storvinst denna helg.. 1 spik och 1 halv sprack. Bara att ta nya tag nästa helg, jag kör gärna då med om ingen annan känner att den vill köra!

Har ni förslag på något annat system eller upplägg så skriv gärna i tråden eller skicka ett PM till mig.

Ha en fortsatt trevlig kväll! :cheers:

V75fahlle 2013-06-24 09:22

Jag såg HIF-matchen.
Vad jag inte visste inför matchen var att May Mahlangu skulle stå över matchen pga en lätt fotskada på träning kort innan match. De sparade honom så att han ska kunna vara med mot AIK istället.
HIF var ändå helt klart närmst segern.
60/40 i bollinnehav, en situation som kunde blivit straff och ett par vassa chanser som räddades mirakulöst av Kalmarmålvakten.

Surt vi missade degen. Nya tag nästa omgång!

martinsson 2013-06-25 15:19

Jag drar mig ur bolaget, så nu finns en plats ledig, skicka meddelande till Lazlo!

plingplong 2013-06-25 17:13

kostar det fortfarande 200:- per vecka eller har ni gått ner till 100?

Lazlo 2013-06-26 15:36

Vi spelar fortsatt för ca 205 kr per helg.

Till denna helgen saknar vi 2 personer i bolaget och det är 5 av dem 18 personer som är i bolaget som inte har tillräckligt med pengar för helgens omgång.

Vill någon ha en plats så skicka PM så får ni den, ni som inte har tillräckligt med pengar kan sätta in, ni borde veta vilka ni är, tänker inte lägga ner tid på att påminna er.

Vinner vi inte 100 miljoner i helgen så lär bolaget med all säkerhet dö ut nästa vecka när alla måste sätta in pengar för kommande månad och jag kommer inte lägga ner en sekund till på att påminna folk. Vi får se om vi kan överleva helgen ens. Jag är borta över helgen och fredag vid lunchtid är deadline för er att sätta in pengar, beroende på hur det ser ut framåt fredag så får vi se hur vi gör till helgen. Om vi ska spela en omgång på mindre folk, om vi kanske kan ha blivit fullt till dess eller om vi helt enkelt avslutar det hela redan inför den här helgen...

Ni medlemmar får gärna säga hur vi ska göra, för min del spelar det absolut ingen roll utan ni kan bestämma helt hur vi ska göra till helgen. Tycker det är fair att vara tydlig i tråden vad som händer bara så alla vet det...

Lazlo 2013-06-27 22:22

Vi har inte fått in någon mer medlem så vi är bara 18 personer i bolaget. 3 av dessa har inte tillräckligt med pengar och nu har sacco fått förhinder så han kan inte lämna in raden i helgen så vi står utan någon som ska lämna in tipset.

Ni som är aktiva får bestämma hur vi ska göra, om jag ska kicka dem som inte har pengar och någon av er som är aktiva lämnar in ett spel på för dem 15 personer som har pengar i bolaget eller om vi ska vila denna veckan.

Behöver besked för hur vi ska göra kring lunch imorgon innan innan jag sticker iväg, hör jag inget så låter jag bolaget vara och kickar inte de personerna som inte har tillräckligt med pengar vilket innebär att vi spelar inget denna helgen.

Lazlo 2013-06-28 14:41

Vi kan konstatera att det inte blir något spel i detta bolaget till helgen då vi inte har någon som kan lämna in raden, vi har inte fullt bolag, och det finns medlemmar i bolaget som inte har tillräckligt med pengar inne, det är helt enkelt problem med precis allt som det kan vara :p... vi får se hur det blir nästa vecka...

Sacco 2013-07-01 11:23

Tyvärr fick jag som sagt förhinder för helgen som var, och kunde därför inte lämna in tipset. Men om alla sätter in och vill fortsätta köra så lämnar jag gärna in nu i helgen.

Det är även en jackpot på 7 miljoner som vi har att vänta, så kan bli bra pengar om man sätter 13 rätt. Ser gärna att fler är med och lämna in tips, tankar och idéer på ram, om ni känner er kunniga. Då jag inte är helt säker på div 1, dock börjar man lära sig mer och mer om lagen som spelar där. Hoppas vi kommer fram till något bra som förstärker semesterkassan! :cheers:

Lazlo 2013-07-05 20:08

Vi lägger ner det här bolaget då det helt enkelt inte går runt, det är för många avhopp, för många som inte kan sätta in pengar i tid och jag har själv varken tid eller energi till att försöka hålla det hela rullande när det krånglar så pass mycket som det gjort nu. Det har i stort sett varit problem med allt som går varje vecka...

Jag ville inte ens driva bolaget från en början utan kollade bara om intresset fanns eftersom djungelhjuls dött ut men sen blev det tillslut ändå jag som startade det och fick ansvara för att jaga på folk varje vecka och det är totalt slöseri med tid som jag som sagt inte har.

djungelhjul har ju nu dragit igång sitt bolag igen så därmed kan man ju säga att grundsyftet för detta bolaget är borta eftersom det skulle ersätta hans bolag som då var inaktivt länge. Om vi ska starta det här bolaget igen sen när dem större ligorna drar igång så känns det som det finns betydligt bättre forum att diskutera och starta det hela på än här på sharps.

Tack alla ni som varit med och bidragit till detta bolaget på ett eller annat sätt och trevlig sommar+semester till er alla!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved