Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   Ett till Stryktipsbolag ?? (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/16013-ett-till-stryktipsbolag/)

cochise 2013-04-26 10:01

absolut!
lite statistik: dom 2 senaste matcherna dom emellan där barnsley spelat hemma har slutat 1:a
+
barnsley slog ut hull i FA-cupen i slutet på januari (svenska spels statistik)

robfri 2013-04-26 10:05

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 246581)
absolut!
lite statistik: dom 2 senaste matcherna dom emellan där barnsley spelat hemma har slutat 1:a
+
barnsley slog ut hull i FA-cupen i slutet på januari (svenska spels statistik)

Bra info, känns som en OK chansspik kanske oavsett utgång i kvällens match. BTW makalös svår omgång i mina ögon, hittar bannemej inte en "vettig" spik. Lyckas man pricka 13 imorrn blir man rikligt belönad, det är ja övertygad om

robfri 2013-04-26 10:07

Visst Everton tror jag väl egentligen på, men som omg största vill jag gardera. Med tanke på hur kupongen ser ut i övrigt tror jag många väljer att spika Everton, lyckas man fälla den matchen är mycket vunnet i jakten på de stora slantarna

cochise 2013-04-26 10:07

som du säger så e de skitsvårt att hitta feeling på bra spikar
just därför jag letar chansspikar ;)

robfri 2013-04-26 10:09

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 246584)
som du säger så e de skitsvårt att hitta feeling på bra spikar
just därför jag letar chansspikar ;)

Helt rätt ! Tottenham, tror du inte det är en OK spik ? Visst 58 % men tror inte den stiger högre, man ska va klassen bättre här med tanke på motivationen

cochise 2013-04-26 10:10

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 246583)
Visst Everton tror jag väl egentligen på, men som omg största vill jag gardera. Med tanke på hur kupongen ser ut i övrigt tror jag många väljer att spika Everton, lyckas man fälla den matchen är mycket vunnet i jakten på de stora slantarna

absolut

robfri 2013-04-26 10:11

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 246586)
Helt rätt ! Tottenham, tror du inte det är en OK spik ? Visst 58 % men tror inte den stiger högre, man ska va klassen bättre här med tanke på motivationen

Å andra sidan lär väl Wigan också ha motivation...Nej svårt som attans

cochise 2013-04-26 10:13

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 246586)
Helt rätt ! Tottenham, tror du inte det är en OK spik ? Visst 58 % men tror inte den stiger högre, man ska va klassen bättre här med tanke på motivationen

tottenham känns lite som arsenal i förra omgången
dom kanske vinner (knappt men säkert som dom säger på travspråk)

ricke 2013-04-26 10:15

Finns det någon andel kvar?

cochise 2013-04-26 10:26

vad tror ni om bolton då? (28%)
mot ett cardiff som redan e klara...."enbart" motivationen att avsluta snyggt hemma...

robfri 2013-04-26 10:55

Citat:

Ursprungligen postat av ricke (Inlägg 246591)
Finns det någon andel kvar?

Tyvärr fullt, sk pm om du vill vara med på kölista

robfri 2013-04-26 10:58

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 246593)
vad tror ni om bolton då? (28%)
mot ett cardiff som redan e klara...."enbart" motivationen att avsluta snyggt hemma...

Bolton är intressant, cardiff inte varit bra på slutet. Kan dock va tufft att spika känner jag.

cochise 2013-04-26 11:11

om vi bortser ifrån procenten så känns everton mycket säkrare än tottenham...
och även om everton vinner så kan det bli fin utdelning

schtek 2013-04-26 11:16

Ser riktigt lurigt ut. 4 spikar blir svårt. Gillar tanken med spik på Barnsley. Angående utgångar på de helgarderade så känns xet bra som utgång i Southampton-Matchen. Utgång på Bolton kan vara rolig. Spikar förutom Barnsley kan nottingham, ipswich vara. Ev. Brighton.

robfri 2013-04-26 11:21

/
Citat:

Ursprungligen postat av schtek (Inlägg 246602)
Ser riktigt lurigt ut. 4 spikar blir svårt. Gillar tanken med spik på Barnsley. Angående utgångar på de helgarderade så känns xet bra som utgång i Southampton-Matchen. Utgång på Bolton kan vara rolig. Spikar förutom Barnsley kan nottingham, ipswich vara. Ev. Brighton.

Ipswich har jag också kikat på som spik.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved