Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   Ett till Stryktipsbolag ?? (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/16013-ett-till-stryktipsbolag/)

robfri 2013-04-24 08:44

Ett till Stryktipsbolag ??
 
Hej alla,

Tycker att intresset verkar vara ganska stort här på Sharps när det gäller Stryktipset. Kommer därför se om det finns intresse av att starta ett nytt bolag på Svenska Spel som kommer drivas av mej.

Upplägget kommer se ut enligt följande: Kommer köra samma system varje vecka så alla vet vad kostnaden hamnar på. Systemet kommer vara 4 hel, 5 halv & 4 säkra matcher. Helgarderingarna kommer "brytas" ut med utgångstecken i respektive match, kravet är att MINST 2 av 4 u-tecken ska vara rätt. De 5 halvgarderingarna är alla matematiska. Hade man kört detta system utan reducering blir kostnaden 2 592 SEK, med kravet ovan reducerar vi ner kostnaden till 1 056 SEK. Det är inga ytterligare villkor i systemet, är lite allergisk mot alla de system som finns med 12-rättsgaranti osv, visst de kostar inte lika mycket, å andra sidan är det inte ofta det stämmer i "ramen"...

Min tanke är att jag ska försöka få ihop 10 andelar, vilket innebär 106 SEK per andel & vecka. Jag kommer inte ställa ngt krav på att man bet in för ett visst antal veckor i förväg, utan det är helt OK att bet vecka för vecka, DOCK kommer jag ha en deadline att pengar ska finnas på bolagskontot senast Torsdagar kl 21.00, detta för att kunna jaga ersättare vid ev avhopp. Men givetvis hoppas jag att de som väljer att vara med tänker någurlunda långsiktigt & väljer att vara med ett tag då det inte är ngn astronomisk summa vi spelar för.

ALLA som vill får vara med & diskutera fram raden, ju fler som är delaktiga desto roligare anser jag. Dock är det jag som har den "slutgiltiga" rösten när systemet ska lämnas in...:)

Har ni några frågor, ställ dom här lr sk ett PM. Vet ni direkt att ni vill "hoppa på tåget", sk ett PM med mailadress så kommer en inbjudan. Bolaget startas när vi är fullt manskap (10 andelar).

Med vänlig hälsning
Robert

Sebkar 2013-04-24 09:31

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 246054)
Hej alla,

Tycker att intresset verkar vara ganska stort här på Sharps när det gäller Stryktipset. Kommer därför se om det finns intresse av att starta ett nytt bolag på Svenska Spel som kommer drivas av mej.

Upplägget kommer se ut enligt följande: Kommer köra samma system varje vecka så alla vet vad kostnaden hamnar på. Systemet kommer vara 4 hel, 5 halv & 4 säkra matcher. Helgarderingarna kommer "brytas" ut med utgångstecken i respektive match, kravet är att MINST 2 av 4 u-tecken ska vara rätt. De 5 halvgarderingarna är alla matematiska. Hade man kört detta system utan reducering blir kostnaden 2 592 SEK, med kravet ovan reducerar vi ner kostnaden till 1 056 SEK. Det är inga ytterligare villkor i systemet, är lite allergisk mot alla de system som finns med 12-rättsgaranti osv, visst de kostar inte lika mycket, å andra sidan är det inte ofta det stämmer i "ramen"...

Min tanke är att jag ska försöka få ihop 10 andelar, vilket innebär 106 SEK per andel & vecka. Jag kommer inte ställa ngt krav på att man bet in för ett visst antal veckor i förväg, utan det är helt OK att bet vecka för vecka, DOCK kommer jag ha en deadline att pengar ska finnas på bolagskontot senast Torsdagar kl 21.00, detta för att kunna jaga ersättare vid ev avhopp. Men givetvis hoppas jag att de som väljer att vara med tänker någurlunda långsiktigt & väljer att vara med ett tag då det inte är ngn astronomisk summa vi spelar för.

ALLA som vill får vara med & diskutera fram raden, ju fler som är delaktiga desto roligare anser jag. Dock är det jag som har den "slutgiltiga" rösten när systemet ska lämnas in...:)

Har ni några frågor, ställ dom här lr sk ett PM. Vet ni direkt att ni vill "hoppa på tåget", sk ett PM med mailadress så kommer en inbjudan. Bolaget startas när vi är fullt manskap (10 andelar).

Med vänlig hälsning
Robert

Jag hoppar gärna med .

robfri 2013-04-24 09:41

Citat:

Ursprungligen postat av Sebkar (Inlägg 246063)
Jag hoppar gärna med .

Inbjudan skickad

Philjay 2013-04-24 09:55

räkna med mig.

robfri 2013-04-24 09:59

Citat:

Ursprungligen postat av Philjay (Inlägg 246067)
räkna med mig.

sk PM med mail.adr så kommer inbj

robfri 2013-04-24 10:46

Verkar gå snabbare än vad jag trodde...I nuläget är vi 8 st, behöver alltså 2 till. Förhoppningssvis får vi det & då drar vi igång tills på Lördag när det är jackpot 9.5 mille.

robfri 2013-04-24 10:54

1 andel kvar nu

robfri 2013-04-24 11:05

Sådär, då är vi 10 st ! Eftersom det gick så snabbt tycker jag vi drar igång till på Lördag, så in med pengar i bolaget senast 21.00 imorrn Torsdag.

Finns det fortf folk som är intresserade kan ni sk PM så sätter jag upp er på reservlista !

robfri 2013-04-24 11:09

Och här är kupongen vi har att jobba med, så ös på med ideèr.

1. Everton -Fulham
2. Southampt-West Brom
3. Stoke -Norwich
4. Wigan -Tottenham
5. Barnsley -Hull
6. Blackburn-Crystal P
7. Cardiff -Bolton
8. Ipswich -Birmingh.
9. Blackpool-Derby
10. Leeds -Brighton
11. Middlesbr-Charlton
12. Millwall -Nottingh.
13. Wolverh. -Burnley

Sebkar 2013-04-25 07:33

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 246080)
Och här är kupongen vi har att jobba med, så ös på med ideèr.

1. Everton -Fulham
2. Southampt-West Brom
3. Stoke -Norwich
4. Wigan -Tottenham
5. Barnsley -Hull
6. Blackburn-Crystal P
7. Cardiff -Bolton
8. Ipswich -Birmingh.
9. Blackpool-Derby
10. Leeds -Brighton
11. Middlesbr-Charlton
12. Millwall -Nottingh.
13. Wolverh. -Burnley

Jadu är ingen lätt omgång denna helg men tycker iaf två spikar är pl matcher dels Everton och Tottenham , Sedan när man kommer till Championchip så vetet usan är tuffa matcher rakt igenom , EN liten rolig idé skulle eventuellt vara Brighton men tycker Leeds är rätt starka hemma...

robfri 2013-04-25 08:32

Everton kanske trolig, men 71 %, nja...pengarna i omg ligger i den matchen. Tottenham 52% tycker jag är helt ok.

robfri 2013-04-26 09:17

9 st som bet in i tid, en som inte hade gjort det vid deadline igår kväll, har sk inbj till de på reservlistan så vi får med en till.

Systemet kommer lämnas in imorrn förmiddag, vill avvakta kvällsmatchen Leicester-Watford då mycket hänger på den hur det kommer se ut för många lag imorrn i Championship. Skriv här om ni har några önskemål om spikar, annars får ni lite fullt ut på mej....

robfri 2013-04-26 09:21

Min tanke kring PL-matcherna är iaf

1. Everton -Fulham 1x
2. Southampt-West Brom 1x
3. Stoke -Norwich 1x
4. Wigan -Tottenham 2

cochise 2013-04-26 09:51

oavsett hur det går i kväll leicester - watford
så är jag lite inne på att hull får däng av barnsley i morgon
det enda som skrämmer är att barnsley gör så lite mål...så den matchen kan lika väl sluta 0-0...
hull var verkligen ineffektiva i senaste matchen hemma mot bristol c...slutade 0-0...hull hade 1 skott på mål!
mot ett bristol som inte hade något att spela för...

robfri 2013-04-26 09:54

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 246576)
oavsett hur det går i kväll leicester - watford
så är jag lite inne på att hull får däng av barnsley i morgon
det enda som skrämmer är att barnsley gör så lite mål...så den matchen kan lika väl sluta 0-0...
hull var verkligen ineffektiva i senaste matchen hemma mot bristol c...slutade 0-0...hull hade 1 skott på mål!
mot ett bristol som inte hade något att spela för...

Jo det är lite den matchen jag är sugen på, under 30 % på Barnsley lockar som spik. Du kan ha rätt, Hull har inte imponerat på slutet, men självklart skulle det underlätta om de var klara för avancemang inför morgondagen...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved