Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   xtra megabomb (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/16709-xtra-megabomb/)

bahama 2013-07-24 11:52

Hur lång är kölistan och hur ofta öppnas det platser??

cochise 2013-07-24 12:16

Citat:

Ursprungligen postat av bahama (Inlägg 263786)
Hur lång är kölistan och hur ofta öppnas det platser??

du är först på listan (skicka gärna din mail till mig)...än är det ingen som har hoppat av!

cochise 2013-07-24 12:20

Citat:

Ursprungligen postat av reflex (Inlägg 263778)
Hur många andelar och vad är priset

skicka mig din mail om du vill va på kölistan....

cochise 2013-07-24 19:29

den där nollan på halmstad var inte enligt planerna :cry:

cochise 2013-07-26 09:38

ska vi köra bomben på lördag? (en förutsättning att minst 5 är med tycker jag...så vi får lite storlek på systemet)

hör av er om ni vill va med...och kom gärna med ideer!! :yes:

Semicolon 2013-07-26 10:03

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 264024)
ska vi köra bomben på lördag? (en förutsättning att minst 5 är med tycker jag...så vi får lite storlek på systemet)

hör av er om ni vill va med...och kom gärna med ideer!! :yes:

SvS är så jävla såsiga, se nu till å trycka in rullpottspengarna på en 4 matchers bomben så att vi får lite action i megabomben.

cochise 2013-07-26 10:20

Citat:

Ursprungligen postat av Semicolon (Inlägg 264026)
SvS är så jävla såsiga, se nu till å trycka in rullpottspengarna på en 4 matchers bomben så att vi får lite action i megabomben.

håller med till 110% :gun_bandana: SVS

Misär 2013-07-26 14:49

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 264024)
ska vi köra bomben på lördag? (en förutsättning att minst 5 är med tycker jag...så vi får lite storlek på systemet)

hör av er om ni vill va med...och kom gärna med ideer!! :yes:

Jag är med! Säg till hur mycket som ska skeppas in! :moneybag:

lagerapan 2013-07-27 08:31

Jag är också med!

Finns potential i flera utav matcherna. Ska dra iväg men litar på att ni styr upp det hela om tillräckligt många vill vara med. Sist jag for iväg när vi hade ett spel så fick vi in megabomben så räknar med en avisering med "hög vinst" ;)

Misär 2013-07-27 10:42

Ska vi slänga in pengar eller inte?

cochise 2013-07-27 10:51

Citat:

Ursprungligen postat av Misär (Inlägg 264171)
Ska vi slänga in pengar eller inte?

släng gärna in 300:-...men vi är bara 3 inkl mig som anmält sitt intresse...så risk att det inte blir nåt spel.

(vi har ju några på kölistan...om vi kan få tag i dom med kort varsel...och avaktivera dom som inte hört av sig)

men som sagt släng gärna in en 3 hundring :)

cochise 2013-07-27 11:28

nån som har intressant info...ideer...?
funderar på att spika nollan på BP...hur låter det?

bahama 2013-07-27 11:43

Spika nollan på BP kan ju funka men Kalmar har i sina 4 senaste hemmamatcher inte hållt nollan. Man mötte AIK,Öster,Norrköping och Helsingborg.

Tycker BP och Öster är i ungefär samma situation. Max 1 mål framåt men mycket troligt med 0.

Detta är bara funderingar och jag är inte helt van att tänka i banorna hur många mål varje lag kommer göra så kanske missar någon viktig info.

Elfsborg är extremt lurigt tycker jag. Allt verkar fokuseras runt celtic matchen i veckan men man ställer inte över några nyckelspelare i truppen. Vet dock inte vilka som får speltid.

lokalime 2013-07-27 11:53

hej, har bara hunnit sätta in lite deg men tyvärr inte hunnit kolla på matcherna... lämnar detta till er och hoppas på det bästa :) Har gått bra förut!

cochise 2013-07-27 11:59

Citat:

Ursprungligen postat av bahama (Inlägg 264188)
Spika nollan på BP kan ju funka men Kalmar har i sina 4 senaste hemmamatcher inte hållt nollan. Man mötte AIK,Öster,Norrköping och Helsingborg.

Tycker BP och Öster är i ungefär samma situation. Max 1 mål framåt men mycket troligt med 0.

Detta är bara funderingar och jag är inte helt van att tänka i banorna hur många mål varje lag kommer göra så kanske missar någon viktig info.

Elfsborg är extremt lurigt tycker jag. Allt verkar fokuseras runt celtic matchen i veckan men man ställer inte över några nyckelspelare i truppen. Vet dock inte vilka som får speltid.

vi behöver nog ha med en nolla för att få med lite roliga "omöjliga" streck.
jag är inne på att mjällby vinner så att nolla öster vore skojjigare...framförallt %-mässigt...men samtidigt känns det mycket osäkrare :ful:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved