![]() |
xtra megabomb
sökes:
5 medlemmar som vill spela bomben vissa valda omgångar när det inte är rullpott! medlemmar som vill chansa lite...för att förhoppningsvis vara med när det annars skulle blivit rullpott. :cheers: vi kommer bara att spela när det är 4 fotboll eller 3 hockey. och bara när det ser speciellt intressant ut. systemet kommer att reduceras med copema. troligtvis så kommer oxå rader med liten utdelning att reduceras bort! ikväll är en omgång som i mitt tycke ser intressant ut. jag tror att det finns möjlighet att Brage vinner... så jag kommer att köra Brage säkra...och Spanien. kanske oxå spik på Helsingborg och malmö för att få råd med lite roliga streck... per andel 3-500:- skicka mig ett PM vid intresse :hattenav: |
nu är det bara tre matcher och extra pengar i potten!
men tänkte kolla av intresset av att spela en bomb i kväll i alla fall. ett förslag men chansspik på 0:an på Fuglajord: A. 0.1.2.3 - 0.1.2.3 B. 0.1.2.3.4.5 - 0.1.2.3 C. 2.3.4.5 - 0 ingen reducering 1536 rader söker 4-5 st intresserade :cheers: |
Citat:
|
Citat:
det är väl det då att vi har bestämt att bara köra megabomben när det är 4 matcher. svårt att få ihop 15 stycken på så kort varsel oxå! därför jag testar i den här tråden om det är nån som vill köra i kväll. |
Citat:
|
Citat:
|
2 medlemmar till vill vi ha.
kom igen :thumbup: |
1 gubbe till sen kör vi :KO:
|
Citat:
|
Citat:
då är det fullt... |
klart!
|
om jag plockar bort alla rader med utdelning under 3000:-
så har vi råd med 4:an på uruguay. intressant? |
För min del är det ok, under 3000:- är inte så intressant
|
Citat:
Absolut, inte dem pengarna vi vill åt. |
Shoot
|
om vi sätter gränsen vid ca 5500:- så får vi med 1:an på linfield oxå.
obs! dom här begränsningarna gör jag bara om alla godkänner det! |
5500 = cirka fyra ggr pengarna, vad är en "normal" utdelning på dessa bomber?
För min del helt OK med begränsningen. |
Citat:
vi får väl "hoppas" att irak och danmark vinner med 3-0 :ful: det är rätt fin omsättning i alla fall, nästan 1 mille "redan nu" |
5500:- och ettan på Linfield blir bra
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
2 milj oms -> 0.65*2+0.5 = 1,8 tillbaka -> 90% |
Citat:
om vi kör på 1 milj oms -> 0.65*1+0.5 = 1.15 tillbaka om jag då är ensam med alla rätt så får jag 1150000:-...eller? som sagt...jag förstår hur DU tänker....men vad är det negativa i att få 1.8 mille istället för 1.15 mille? :) |
Citat:
|
Citat:
|
så här blev det:
A. 0.1.2.3 - 0.1.2.3.4 B. 0.1.2.3.4.5 - 0.1.2.3 C. 1.2.3.4.5 - 0 1539 rader undre gräns är 5350:- (kan ändras något + eller - fram till spelstopp) annars inga reduceringar http://liverattning.se/bomben/2013-0...tra-megabomben :KO: |
Citat:
men tack i alla fall för att du klargjorde dom siffrorna för mig :hattenav: |
Fint, är 1:an med på C matchen då eller är det bara 0?
MER MÅL NU :-) Citat:
|
om det ska bli några slantar så får vi hälla tummarna för 3-1 till danmark :sad:
|
vi kör en liten bomb ikväll.
chansar på att danmark håller nollan och 0.1.2 räcker i sveriges match...tror italien kan störa, så jag lämnar den möjligheten öppen. A. 0.1.2 - 0.1.2 B. 1.2(3.4) - 0 C. (0)1.2.3(4.5.6) - 0.1.2 krav: 0-1 av resultaten inom parentes inga andra reduceringar 540 rader http://liverattning.se/bomben/2013-0...1/xtramegabomb :KO: |
sorry grabbar :sad:
|
lugna pucken... kul att ha något att hoppas på när man kollar :-)
|
Nya tag på onsdag ? Rullpott på 400K +
|
Citat:
|
Jag kan vara med!
|
våga gå kort i nån match?
|
Reggar mig i bolaget imorgon - verkar inte som om det går att göra från mobilen...
Hoppas det är ok. |
---
|
Citat:
|
hur många av våra ordinarie vill vara med i morgon?
hur mycket ska vi spela för? säkra matcher? |