![]() |
Ingen skugga på dig.
Ja, du var helt rätt ute från början, sedan kom kockarna och blandade om soppan. Det blir till att ta nya tag när nästa tillfälle ges. |
Citat:
vi sätter nästa! :cheers: |
Ursäkta lite offtopic, då Ultimate Bomb kör ca 1 ggr per månad vad jag förstått, och jag antar att det inte är dags redan igen..?
Men jag hittar ingen tråd till Ditt bandybolag Cochise, så jag ffrågar här istället - blir det någon bandybomb på torsdag? Rullpott 436 500 kr. Bomben 2 tors A. Broberg - V-ås SK B. Edsbyn - Vänersborg C. Ljusdal - Bollnäs |
Citat:
du har rätt...inget spel här! och vad gäller bandybolaget så va det väl typ tänkt som ett engångstillfälle...pga den fina rullpotten. men den här rullpotten är ju snorfin (för att vara bandy)! så visst blir man lite sugen! och iom att du ställer frågan så antar jag att du är det oxå :) kan alltid ställa en förfrågan per mail till dom som är kvar i bolaget... men vi är lite få tycker jag...bara 7 st jag passar på här att skicka en förfrågan till alla sharpsare där ute - nån som vill vara med på en bandybomb på torsdag? vi avvaktar lite fahlle...så får vi se hur det blir :cheers: |
Vilken insats pratar vi?
|
Citat:
"....men kanske spela 100:- / skalle...bara för att vara med...och göra ett snävt system för stor utdelning och lägga upp utdelningsreduceringen på runt 100K..." men inget bestämt ännu. |
Citat:
Jag är på, kanske någon till från sharps vill vara med..? Fint spelvärde på bandy bomb. Dessutom rullpott. :thumbup: |
Blir det spel så kan ja haka på en runda.
|
Jag kan haka på
|
Jag är gärna med.
|
jag har eran mail nånstans...men pm:a mig i alla fall är ni snälla :thumbup:
|
Jag är med. Har just fört över insats.
|
Blir det spel på bandyn ikväll?
|
Citat:
|
ni har det på mailen...hoppas att det blir glatt :hattenav:
|
Helt ofattbart att alla 3 matcherna sluta oavgjort...
|
finns en plats ledig i bolaget...
|
Citat:
|
På torsdag måste vi satsa rejält även om det är ishockey. Över 2 mille på rullpott.
Heja Lakers säger en Växjöbo. |
jag har fått besked av 10 st...
eftersom så många vill köra så kör vi! återstående 2 har jag inte fått kontakt med. jag får avvakta få se om dom hör av sig...eller om vi ska köra med 10...eller eventuellt plocka in 2 nya! men som sagt...spel blir det! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
okey? |
Citat:
|
även fast AIK har + statistik på Växjö....är det nån vits att ens spekulera i att AIK ska ta nån poäng av Växjö?
eller blir dom totalt överkörda? någon som såg Brynäs - AIK senast? |
sebkar - vad har du för mail?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
fullt! |
finns en plats ledig!
|
finns en plats ledig!
|
Citat:
|
ska vi köra bandyn i övermorgon tycker ni...eller ska vi vänta in nåt bättre?
|