![]() |
|
Jag hade svårt att bestämma mig mellan matcherna Birmingham - Reading och Rotherham - Nottingham, valde uppenbarligen jävligt fel. :idiot:
|
Det blev lite förändringar av reduceringarna i slutet eftersom att vi var en man kort idag. Hur som helst så var det Emanresu som lämnade in systemet och jag minns inte exakt hur det blev i slutet, ber om ursäkt för detta.
Detta är dock ungefär som systemet såg ut: http://piclair.com/klbqa |
Uppdatering i halvtid är att det ser intressant ut.. Vi har 2 rätt men det är mål i 10 av våra valda matcher och några av dom "delar pallplats" dvs. tillräckligt många mål men inte lågt nog matchnummer! Slänger ut liverättningen här så får ni följa den. Som vanligt, tänk på uppdateringsfrekvens!
http://snuz.se/test/matchstats.php |
Vi slutar på 4 rätt, positivt med omgången är att vi har med topp 4 av dom målrikaste matcherna:
14 :: Blackpool - Bournemouth :: 1 - 6 22 :: Milton Keynes Dons - Oldham :: 7 - 0 8 :: Cardiff - Brentford :: 2 - 3 21 :: Gillingham - Chesterfield :: 2 - 3 Dock underpresterar United med en man mer i 30 minuter, Everton lyckas inte göra mål utan den slutar 3-0 till Southampton. Barnsley - Leyton 2-0 där Barnsley lirar en man mindre i närmare 20 minuter. Match 11,26,27,30 får jag ta på mig att vi missar, dom slutar 0-1, 0-1, 0-1, 1-0 vilket inte är så fräckt direkt.. Nöjd med systemet, mindre nöjd med resultatet :no: Förhoppningsvis ny jackpot nästa vecka, vi får vänta några minuter innan det uppdateras så får vi se! Alla får gärna försöka att ha pengar inne så fort som möjligt så att vi vet att vi kan spela för 12*110 |
Stor jackpott den 28e, då kör vi.
|
|
Match 23 är med för att den kommer lottas, dock hårt reducerad eftersom det troligaste är 2-3 mål i lottningen.
|
Hur ligger vi till grabbar?
|
23 lottades till 4 mål och 25 blev sent bestämt uppskjuten och den lottades till 6 mål (riggad lottning, alltid massa mål?). Efter lottningarna hade vi 6 rätt (5 st sexor), dock slutade Newcastle - Everton 3-2 och tog därmed bort ett rätt, så vi slutade på 5 rätt den här gången också. Ny jackpot nästa vecka verkar det som så pengar in! :)
|
Jackpott på fyra miljoner imorgon. Jag förstår om någon lämnar bolaget, men resultaten måste börja komma snart.
|
Citat:
|
Tror fortsatt på bra värde, speciellt nu när det är jackpott x4 eller vad det nu är. :D
|
Citat:
|
http://i58.tinypic.com/eaidg3.jpg
13 man blev vi. Atheltico kommer inte med eftersom att det är osannolikt med många bortamål. Känns som en hyfsat målrik omgång och jag är inte säker på att varken 4-0 eller 3-1 räcker och Levante spelar så tight nu att det inte ens är säkert att det blir så mycket mål. Jag vet att gränsen var satt till 12, men tack vare att det varit några som gått fram och tillbaka de senaste omgångarna så fick de som ville vara med. |
Jag är gärna för så många deltagare som möjligt så att vi får större system och bättre chans på alla rätt.
|
Jag höjer hellre insatsen isf...
|
WBA och Derby måste börja göra mål snart...
Vet inte hur stödet ser ut för insatshöjningar, känns som att man träffar en gräns vid system för 1000-1500, rätt lämplig nivå där man ändå får slagkraftiga system. Men 150 per person vore ju inte fel. |
Det såg ruskigt intressant ut innan Levante reducerade. Åtta rätt går inte men sex och sju rätt är mycket möjligt. Ruskigt bra reduceringar Wba och Birmingham kommer garanterat med och Swansea har 0-3 och Port Vale 1-1.
|
Faan skulle jag skriva så för. Helt värdelös avslutning bara för det.
|
Ser ut att bli mega-jackpott nästa vecka, man bör nog överväga att höja insatserna då. Idag var det 4M jackpott och totala omsättningen var endast 2,6M.
|
150 kr är inga problem för mig per vecka.
Kan tom lägga 200 kr nästa när vi har en jättejackpot |
4.5 miljoner i jackpott på lördag, vill alla att vi höjer insatserna så gör vi det, men då skall alla vara med på detta!
Är det isåfall 150 eller är det 200 eller hur mycket vill folk lägga? :) |
Jag röstar på 200 ända tills jackpotten har gått
|
Är med på 200 tills jackpotten gått.
|
200
|
200 ok för min del denna vecka/Konlog
|
Är flera i bolaget som har 170, bolagshållaren kommer såklart att sätta in pengar, en kille med 9kr har meddelat att han inte är med denna omgång. En kille har 122 och jag vet inte om han kommer att sätta in mer. Jag tycker 170 är en rimlig summa och bestämmer vi oss för det så behöver vi bara att en kille fyller på, istället för att många gör det.
170 känns bra, då kan vi spela för 2040 om vi är 12st. Jag har ett system klart för 2032 nu. Är det så att någon inte har 170 så ser jag nästan helst att vi byter ut den personen för denna omgång, majoriteten vill höja insatsen och det blir jobbigt att stressa fram ett nytt system... Men jag hoppas att det löser sig. Förslag: http://i59.tinypic.com/2r551fp.jpg |
Ovanstående system lämnades in, håller tummarna för vinst!
|
:no:
Ny jackpot nästa vecka |
|
Inget spel i helgen va?
|
Nej. Resultaten har varit katastrofala på slutet, jag begriper verkligen inte. Precis varenda match vi har tvingats välja bort verkar gå in.
|
Jag har tålamodet och tror/hoppas alla andra också har det. Vi litar på dig
|
Vi väntar väl in en ny jacke?
|
Citat:
Citat:
|
Spel idag?
|
Har tyvärr inte haft tid att titta på denna omgången! Finns jackpotten kvar kan det bli spel nästa vecka.
|
Dags för spel?
|
Kör vi i helgen?
|