![]() |
1.848.232:- i rullpott på torsdag
1.848.232:- i rullpott på torsdag på hockey-bomben
ska vi försöka ta en del av dom slantarna? 1. Djurgården-Färjestad 2. Leksand-Luleå 3. Örebro-Hv71 upplägg, insats och antal medlemmar är förhandlingsbart! men förslagsvis 10-15 medlemmar à 2-300:- som vanligt gillar jag att chansa lite :D hör av er vid intresse! |
Citat:
[email protected] |
Klart intressant. Jag vill vara med ..
|
Varför inte! [email protected]
|
Jag är med
|
6 intresserade så långt!
inbjudan kommer så småningom.... |
Låter lockande.
[email protected] |
|
valla94 och Slurf - behöver eran svs-registrerade mail för att kunna skicka inbjudan!
|
Rullpott på torsdag
|
9 st nu!
jag tycker vi bestämmer oss för att köra med 15 medlemmar á 300:- någon/några som är emot det förslaget? |
Citat:
|
Citat:
bara att lägga in ett villkor att max 1 match slutar 3-2....eller vilket resultat man nu vill. |
Citat:
|
är med!
|
till er som sitter och velar, och funderar om ni ska hoppa med eller inte -
det är snart fullt....bara så att ni vet! |
Finns det plats kvar så hakar jag gärna på!
|
Citat:
|
Bestämt insats?
|
Citat:
|
under förutsättning att alla som lämnat sitt intresse är med...
så finns det 2 platser kvar! |
Citat:
|
|
det står folk på kö!
så vänligen...ni som fått inbjudan, besvara den! :hattenav: |
vi kommer att ha 4500:- att leka med!
så det är bara att köra igång med idéer...obs att Luleå, Djurgården och Färjestad spelar ikväll (CHL). |
fullt! :)
|
hej!
jag blir glad om jag ser att alla satt in pengar under dagen! :hattenav: kul oxå om det blir lite diskussioner i tråden! alla "våra" lag vann igår.... Djurgården - Zlin (8-0) Färjestad - Vålerenga (4-1) Luleå - Lukko (3-1) Djurgården - lite väl stora siffror va?! baksmälla i morgon?! Färjestad gjorde väl sin plikt bara?! Och Luleå gör det bra...och ångar på....stopp i morgon mot Leksand? nån som såg nån av matcherna? naturligtvis tror jag bergsäkert att Leksand vinner i morgon...färgad leksing som jag är! just därför tänker jag inte blanda mig i den matchen överhuvudtaget! den får ni komma överens om! men ett förslag kan jag väl lämna: A. 0.1.2.3.4.5 - 0.1.2.3.4.5 B. 0.1.2.3 - 0.1.2.3.4.5 C. 0.1.2.3 - 0.1.2.3.4.5 endast 1 villkor: minst en match måste sluta 3-2 eller 2-3 ett kasst villkor kanske...men radmässigt ett mycket trevligt villkor! från 20736 till 4280 rader |
Varför ha med rader med två 0-0 matcher och annan smörja?
|
Håller med ..
Max. 2 av 6 nollor (0) borde räcka. |
Citat:
varför inte föreslå att lägga in ett villkor att bara 1 match får sluta 0-0? det här är bara ett förslag för att få igång en diskussion! annan smörja???? du får gärna komma med bra idéer om upplägg, istället för att komma med såna påhopp! men vill du vara med i det här bolaget så får du lägga av med den där attityden! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
men det rensar bara bort 6 rader! |
Citat:
Det är inte bara raderna med två 0-0 matcher som blir värdelösa utan du får även massor av andra rader som är helt konstiga, samtidigt som systemet är beroende av att en match slutar 3-2 eller 2-3. Hellre hårdare och realistiska reduceringar och inget krav på 3-2 eller 2-3. 0-5 FBK 3-0 Leksand och 3-2 Örebro känns inte heller så troligt. |
Citat:
två 0-0 matcher bli värdelösa? när blev två 0-0 matcher i en omgång värdelösa? jag kan lägga in ett villkor där inga 0-0 matcher tillåts... minskar radantalet ifrån 4280 till 3962. med tanke på radantal så kan det ju vara värt det?! kom med ett konkret förslag på hård och realistisk reducering! |
Citat:
|
Om möjligheten finns spelar jag gärna ett system utan krav på att en match slutar 3-2 eller 3-2, chansar hellre och tar lite hål i staketen alt utesluter att DIF vinner eller kryssar mot FBK.
Svårt att se DIF ta poäng imorgon |
Citat:
so far är det bara du som yttrat dig om det. det tolkar jag som att det är 14 av 15 medlemmar som vill chansa och köra den. men vi får se....det är långt till spelstopp! |
Citat:
|
håller med...det är hugget som
visst...vi kan stupa på 3-2 kravet! men det alternativet ger i alla fall en bred ram med möjlighet till många trevliga resultat utdelningsmässigt. sen tycker jag inte det känns nåt attraktivt med en massa hål...blir många fallgropar där oxå! ett alternativ är ju att gå kort på nån match...men vilken i så fall? Färjestad känner jag mig inte lika säker på som 11433. |