![]() |
10*500
Funderar på att dra igång ett lag nu när man kan köra reducerat.
Någon intresserad? Jag arbetar hårt med att ranka varje omgång på egen hand. Förutom systemet får du tillgång till allt det; vem tar spets, hur blir det kört... osv. Jag har gått plus på travet rätt länge nu. Men jag tror det kan gå bättre vinna oftare men mindre. Därför vill jag pröva. |
Jag är intresserad om du ändrar lite dvs kör 20 andelar *250 kr så man kan välja
1 eller 2 andelar. Jag vet att du är en av dom bästa här på sharps men tyvärr måste du sätta den första veckan om jag ska ha råd med 500 varje vecka. |
Jag är med på 10 x 500
|
Kan vara med
|
Är på.
|
Im in.
|
Skicka gärna pm ang. ev. inbjudan till helgens jackpot
|
Citat:
Spelar bara när jag gjort jobbet. Återkommer... |
Bra att ni vill vara med.
Kör om ca en månad, inte redo nu. Är i Indien, spelar inte stort härifrån. |
Vi kommer köra med hävstång.
sätter jag en skräll av fyra då kan vi vinna stort, annars kan vi vinna bra ändå. |
Verkar som vi är sex nu.
Åker hem 27/4, sen blir det mer seriöst. Återkommer när vi kör. |
Jag är där
|
Är på.
|
Jag är på!
|
Citat:
Återkommer när jag är redo. Vi ska inte slösa bort en spänn. Förberedelser är A och O. |
Citat:
|
Jag hakar gärna på.
|
Jag är på
|
Citat:
Måste bara komma hem och fixa lite privat först. Sen kör vi. |
9/5 kör vi, då hinner jag förbereda mig ordentligt.
|
Blir perfekt !
|
Citat:
|
Är det någon som hoppar av så räkna in mig!
|
Jag är gärna med.
|
Citat:
|
putte64!
Är det lätt och följa liven ifrån Indien? |
Låter intressant, skriv gärna lite mer om upplägget om du har det klart för dig redan nu.
|
Citat:
På mitt hotell fungerar det dåligt, på andra ställen har det varit bra. |
Någonting i den här stilen kan det bli.
2 spik, ett matematiskt och 4*10 med följande reducering. Men omgången får avgöra, effekthästar kommer jag nog använda oavsett omgång. Multi-ABCD ABCD-Villkor 2,3 A-Hästar 0,1,2,3,4 B-Hästar 0,1,2,3,4 C-Hästar 0,1,2,3,4 D-Hästar ABCD-Villkor 1,2,3 A-Hästar 0,1,2,3,4 B-Hästar 0,1,2,3,4 C-Hästar 0,1 D-Hästar ABCD-Villkor 0 A-Hästar 0,1,2,3,4 B-Hästar 0,1,2 C-Hästar 0 D-Hästar Systemet blir bättre ju bättre jag är med mina 3 A hästar, de fungerar som effekthästar och avgör hur många av ramens hästar vi tål. Sätter jag ingen effekthäst finns chansen ändå, men upplägget gynnar mig när jag är rätt ute. Ingen av effekthästarna kommer vara favorit. Citat:
|
Om du hittar två bra spikförslag som dessutom råkar vinna så är det nästan bara dumt att blanda in reduceringsverktyg och krångla med utgångar o ABC-hästar, om du ska tippa system för 5000kr. Själv använder jag bara jokersystemet när jag spelar med en spik, sen blir det u-hästar. Som sagt var och en väljer själv hur man vill lägga upp systemet, men jag har gjort bort mig så många ggr när man geggat o kladdat runt i jokersystemet och torskat på nåt dumt krav när jag varit rätt ute på 2 spikar....
|
Jag vet precis vad jag gör och vad som är bra respektive mindre bra.
Har ägnat en halv livstid åt spelteori. Citat:
|
ok, är det fullt?
|
Citat:
Ytterst märkligt fenomen detta med medlemmar som vill in i vissa bolag & därefter vill ändra allt vad det valda bolaget står för trots att man vet förutsättningarna för bolaget när man ansökte om medlemsskap...:whistling: |
Citat:
|
Bjuder du in via mail när det närmar sig, eller hur gör du?
|
Citat:
|
Citat:
Så det enda du tar ur kollektivets ranking är egentligen att ingen av A-hästarna ska vara favorit, visst? Och såklart tar du A-hästar som är underspelade, så du använder ju strecklistan på det viset. Inga andra generella urvalskrav på A-hästarna än att de inte ska vara favoriter? |
Jag vill inte låsa fast mig vid en ram, utan omgången avgör hur jag tippar.
Men i går trodde jag på 3 lågprocentare, de hade blivit effekthästar. När nu en av dem, Al's Winnermede vann hade jag tålt 2c och en D också. Det är fyra skrällar, med potentiell miljonutdelning. Om jag bommar tål jag ändå två C, vilket mycket väl kan bli 100 laxar som spelpengar tills jag får in en effekthäst. Är man 10 man, och lirar för fem laxar måste man nog försöka gå för lite större pengar, men ändå försöka få något tillbaka varje gång man missar. Sedan vet alla hur svårt det är med 2 spikar, men man behöver det för att kunna få med 8-10 streckade, för det är där pengarna ligger. Men som sagt, först gör jag jobbet, sedan väljer jag upplägg och inte tvärtom. Citat:
|
Jag är också på om möjlighet finnes!
|
Citat:
|