![]() |
iWin Stryktipsbolag
Hej,
är sugen på att dra igång ett stryktipsbolag, likt mitt bombenbolag där vi enbart kommer att utgå från skillnader mellan streck% hos svenskafolket och jmf med verklig streck% från oddsmarknaden. Vi kommer att köra en ram om 11 helgarderningar, 2 halv samt 1 spik. Vi kommer att reducera ned till ca 5000 rader via U-rad + ABC + rankingpoäng. Det kommer vara totalt 10 andelar á 500 SEK, varav 3 redan är täckta. Vi kommer att spela jackpotomg eller minst ett spel varannanvecka. Vi satsar på att dra igång till nästa omgång, 26 dec, jackpot om 14 mSEK. Vi lägger upp spelet via liverättning.se, och kör via SvS bolagsspel. PM:a mig vid intresse. Som medlem ska man ligga inne med 500 SEK senaste tisdag efter avgjord omgång annars tas reserv in. |
Spelar ni alla omgångar eller enbart jackpottomgångar?
|
Hej,
Vi kommer att spela jackpotomg eller minst ett spel varannanvecka, dvs även om det EJ är jackpot. |
Nu är vi 5 klara...
|
6 klara, 4 platser kvar
|
1 plats kvar...
|
Jag hugger den sista om den är kvar :) Du har min mail? :)
|
Hej 012, tyvärr fullt men jag kan sätta upp dig på reservlistan om du vill?
|
Gör det.
|
Spel inlämnat för premiäromgången för spelbolaget:
Ramen: Helgarderningar på samtliga förutom; Man C = spikad 1:a Tott = 1X Derby = 1X Totalt 4916 rader För liverättning, se http://liverattning.se/1x2/2015-12-2...n-stryktipset# |
Citat:
Här jävlar skall det håvas in stora stålar ser jag. |
Hur är det viktat? Är det några villkor?
|
Det är reducerat via: streckutgångar + U-rad + ABC-tecken + rank.poäng, lättast att följa via länken där alla enkelraden finns.
|
Ok, är det med utdelningskrav?
|
Nej, inget specifikt utdelningskrav, dock finns krav om Max antal 1:or och dylikt som reducerar bort lågutdelningdrader.
|
Blev en favoritbetonad omgång med låg utdelning som följd. Glädjande dock att det ej blev utdelning på 10- & 11 rätt varför vi har en jackpot-omgång om ca 15msek redan på lördag igen! Den omgången ser mkt mer oviss ut och det torde kunna resultera i en bra utdelning. Alla som vill vara med till nästa vecka ska ha fyllt på kontot senaste tisdagkväll.
Må väl! |
Spel inlämnat:
Spik = Arsenal Halvgarderingar: Match 3 (Man U) = 1X Match 11 (Charlton) = X2 Totalt 4988 rader Länk: http://liverattning.se/1x2/2016-01-0...ryktipsbolaget Hoppas på en bra start av 2016! |
Jackpot om 10 miljoner på lördag - spelar vi så vi ska börja sätta in pengar?
|
Helt rätt Misär, blir spel till helgen! Så alla som ska vara med, se till att sätta in pengar!
|
Spel lagt,
tot 4992 rader. Singel = Man City Halv = Southampt 1X & Derby 1X Länk: http://liverattning.se/1x2/2016-01-1...yktipsbolaget# |
Jäkla synd med Derby.
Får hoppas på 1 blackburn mål i slutet för 12 rätt. |
Ja, vi låg fint med i HT.
|
Ja Derby var en besvikelse, men det känns som vi kommer närmre och närmre för varje omgång... Snart är det vår tur!
|
Jackpot återigen till helgen om ca 9,5 msek så alla som ska vara med sätter in pengar. Verkar bli en knepig omgång så det torde kunna bli lite utdelning.
|
Verkar som vi är en man kort, om det är någon som är sugen att hoppa på stryktipståget är det bara att PM:a mig!
500 SEK / spel |
Bomford gärna med om plats finns kvar. [email protected]
|
Citat:
|
Gött mos!!!
|
Spel lagt,
Kör med 3 halvgarderingar denna omgång med krav att minst en av de halvgarderade matcherna måste vinna. Halvgarderingar: Spurs X2 Blackburn X2 M'boro 1X Länk: http://liverattning.se/1x2/2016-01-2...ipsbolaget-v-3 Dags för lite stolpe in! |
Såg hyffsat ut ett tag, bara ladda om !
|
Jag hoppar av, lycka till framöver!
|
Jomenvisst
|
När kör vi nästa gång?
|
Tjenare, jag hoppar gärna in i detta om jag får och det finns en plats över?
Med vänlig hälsning Mackan [email protected] |
Citat:
Kan ev bli på tisdag och europatipset. Jackpot +CL, alla måste fock pytsa in! |
Citat:
Det finns faktiskt 1 plats över, bjuder in dig så snart jag har tillgång till dator!! |
Tackar!
|
Nu har jag skickat inbjudan till Marcus.
Vi satsar på spel ikväll, 1 som inte satt in (förutom Marcus) har skickat påminnelse men får se om han hinner sätta in. |
Finns en plats ledig för tillfället, skicka PM om intresse finns, vi har tänkt att spela ikvällens EU-tips.
|
iWin Stryktipsbolag
Nu har jag satt in :)
Mvh Marcus |