![]() |
fotbollsbomben
pga det stora intresset att spela fotbollen ikväll, så öppnar jag upp ett till bolag.
insats 150:- försöker få ihop 20 st för närvarande så är vi 17, så det finns några platser lediga kommer inte att spela varje gång. bara när det finns värde i omgången, som ikväll, med 555k i xtra pengar och bara 4-matchers |
Jag är med, du har min mail
|
Citat:
jag visste att det va en som ville va med på fotbollen, men kunde inte komma på vem det va. inbjudan kommer |
fullt
|
|
vi gör ett nytt försök på onsdag
finns några platser lediga |
platser lediga till kvällens omgång
|
platser lediga till kvällens omgång
|
|
Citat:
|
|
BOOM!
|
Snyggt!!
Imorron tar vi hokkin |
Grymt tippat! Bockar och bugar!
|
det va lååånga minuter efter Celtas 2-1 mål :sweatdrop:
|
finns fortfarande platser i bolaget
|
finns några platser lediga till morgondagen bomb
|
|
kvällens omgång ser på förhand mycket svår ut
och den som löser uppgiften kan säkert kassera in en fin slant och utdelningen kan mycket väl ramla iväg så jag kommer att lägga den mellan ca 100k-400k |
Citat:
http://liverattning.se/bomben/2017-0...sbomben-tisdag relativt nära....men nära skjuter ingen.... vi fortsätter jaga dom höga oddsen inget spel på nya listan, så inget spel till helgen vi spelar enbart 4-matchers, och vid rullpott/xtra pengar använder mig av utdelningsreducering 150:- / skalle vi har för närvarande 3 lediga platser |
äntligen dax för en 4-matchers igen (i morgon)
finns några lediga platser |
fin omgång ikväll....svår (på förhand)
utdelningen kommer säkert att ramla iväg kommer att lägga utdelningen från ca 100k finns några lediga platser fullt!! |
|
Nu är det spännande :)
|
Hoppsan
|
Spännande! Nån som har stream?
|
livetv.sx/en brukar ha en del
|
Nån som fegar ur och kör ö 0.5 mål?
|
Riktigt skönt!
Tack cochise och Fulham! |
JAAAAAAAAAA!
|
gött med lite stolpe in som omväxling ;)
|
Snyggt!! Kvällens mvp Tom Cairny, det sena kvitteringsmålet på stopptid kort efter rött kort på en Leedsspelare satt fint!!! Och inga mål i Reading - new castle sen sista tio min var också skönt! Marginaler på rätt sida för en gångs skull! Snyggt ihoppaplitat system! :moneybag::claps::clap:
|
Fantastiskt fint lirat!
|
Förbannat snyggt! Grattis grabbar o tjejer:claps:
|
Underbar morgon läsning. första omgången man är med i bolaget så blir det vinst. fint då har man råd att vara med några veckor till :)
|
|
spel ikväll
finns några lediga platser |
är med [email protected]
|
Är också med om plats finns
|
ni är inbjudna
fullt! |