![]() |
Sharps V75 Tillsammans.
Det här kommer bli enda tråden för vårt Tillsammans-bolag.
Inga andra trådar. Vi tänker oss start på Kalmar 27/1. Sen kör vi resten i den här tråden. |
|
Kanon, gick med i laget.
Ska bli spännande att följa. Har vi en spelfilosofi hur vi spelar? Skulle tycka det var bra om vi hade en strategi som man följer metodiskt. Typ * vi garderar alltid dagens största med minst 2 hästar * vi tvingar alltid in en , exakt 1 d häst i någon av de 3-4 avdelingar vi tycker är öppnast? ( hatten har den strategin i sina bolagsspel . D-häst = 0-5 % ) * tror vi på två hästar spikar vi den med lägst % ( typ dagens gulddivision) * vi låser på 3 drag i dagens öppnaste lopp, där den största massan lägger flest streck och därmed får vi ett övertag i resten av avdelingarna dom ggr vi träffar rätt. * alltid 2 spikar så vi får råd att gardera rejält i 3 lopp Ovanstående är bara förslag. Strategier som jag själv har fått bra resultat med. Kanske svårt att göra en mall som passar varje omgång , men någon röd tråd i spelstrategin vore bra, tror jag iaf. Tror det är rätt att sikta på 50-250 k när man spelar bolagspel i storleken som jag tror vi får. Med chans på miljonerna om vi skulle få maxträffar i rätt lopp . |
Vi säljer väl bara systemet 1 gång?
Hade en period då jag köpte andelar i hos kungsfrukt och ett par andra kändare tillsammanslag. Slutade då jag insåg att de populäraste systemen kan vara sålda 10-20 ggr om! spelvärdes grabbar gör ju 1-2 system var. Med bara marginella skillnader i systemen. Först har de sålt sina drag - och ett par hundra spelare går då deras drag. Sen säljer de 10-12 tillsammans system som var och ett kan vara sålda 5-10 ggr om. Skulle bägge deras bästa spikar samt någon lågprocentare dom pekat ut sitta blir det 1-200 system som sitter och utdelningen blir "anti-spelvärd":lol: Blev massa svammel nu.. Grundfrågan var - vi spelar ett system och först till kvarn? |
Tanken är att vi kör ETT system. Bara för oss här på Sharps. Inga andra. Insatsen kommer alltid vara 100:-, men möjlighet att köpa 10 andelar.
Vi har ingen grundtanke i systemet. Det är upp till den aktuella spelläggaren. Man får köra matematiskt eller reducerat. Men tanken är att man tar tipsen på Sharps i beaktande. Alltid. Sen får vi se vartåt det bär. |
Och vi spelar bara V75.
Tills dess att medlemmarna säger annat. Men det sker i en annan kanal än här :) |
Nu är vi 23 medlemmar, redan! :)
|
Så, nu ligger detta på rätt plats också.
Nu kör vi! Gogo! |
41 medlemmar hittills i Tillsammans-laget. Kan bara bli succé!! :)
|
50 medlemmar i laget!! Hurra! :)
|
Iom att vi nått upp till 50 medlemmar, så har vi också nått taket för antal medlemmar. Vi får plocka in folk i turordning när någon slutar.
Länken till laget kommer nu avaktiveras. |
Bumpar. För nu är det bara en vecka kvar! :)
|
Jackpot på Kalmar!! Nu kör vi!! Kom igen nu Basse! :)
|
Lycka till boys!
|
En trav amatörs tankar inför lördagens spel....
Avd 1. Här vinner nog 3 Augustus F. 5 Pajas Face och 6 Jario smyger med. 7 Trinity Lux kanske. Om inte 1 Master Crowe sticker i från dom alla. 10 Dollar Access.....njaaa Avd 2 Här kör vi på roliga namn som kan vinna... 2 Cocosnöten och 8 Kallsup... Men jag tror 5 Höwinges Venus vinner, vill ha med 11 Fidagu U.r och 10 Such a Knight Avd 3 Här blir nog veckans spik 3 Västerboonthewews. Gå emot och vinn mycket pengar.. Avd 4 11 Mamsan, kanske vinner, 12 Kendra Silvio trodde jag på senast. 14 Diora Sound med en vinst med sig. Så vill jag ha 4 Miss Prelong bara för att jag spelat den innan. Avd 5 Spik på 2 Fairplay Pellini... Hästar man ska passa i fall att.... 1 Indian Front 5 Waffle 6 Harri k 7 Minnesstads Ecuador och 12 Sir Q.c. Förvånar mig icke om den sist nämnda vinner... Avd 6 Ska min favo vinna 1 Hank von Håleryd... 2 Legoholm Zon verkar vara i bra form... 5 Friend of Nature också en vinnare.... 4 Pokemon Ås har varit bra....hur är det nu...vänder det på lördag och blir en 1 i raden.. 9 Shellby Glide ,11 Staro ivy League och 12 Iago Zon kanske hittar fram... Avd 7 Chans spik på 4 Erik Sting... Annars tror jag det står mellan 2 Global Science och 5 Cash Vally. Kanske 9 D.D`s Perseverance med lite tur. Ingen Veijo denna gången hellre... Kan bli Takters lördag... |
Är det nån som har koll på Kristoffer Granath? Han tjingade att vara spelläggare i morgon på Kalmar, men har inte öppnat omgången eller sagt nåt överhuvudtaget.
|
han skrev förra lördagen att han skulle rota ordentligt i arkivet, han kanske har fastnat där nere!
|
Citat:
Så jag räknar med att han har koll på läget! |
Citat:
|
Citat:
Det borde den göra i din med. |
Citat:
|
Citat:
|
Läge att starta upp 1 lag till?
|
Tror vi att intresset för ett Sharps 2 finns här inne?
|
Sitter och leker med joker och reducering....
https://app.jokersystemet.se/pdf/Nam...RhtKHJ6cxB.pdf Vill ha lite syn punkter från er om vad ni tycker om reduceringen???? |
Citat:
Nu har jag bara kikat 2 min, men jag försöker hålla mig på en red% på ca 65 -85 %. Sen spelar alla olika och inget är väl fel. Jag skulle hellre spela poäng eller ab o kanske c system med några utgångar och aldrig ställa krav på max utgång samtidigt med minst utgång, däremot möjligen två olika minst utgångar o en utgång med max/Janne |
Citat:
Har inte spelat för så stort belopp innan. :) |
7 rätt!! Tillsammans-bolaget levererar!
Tack Marcus Land! |
Grattis!! Hur mycket gav det?
|
2x7rätt
53x6rätt 504x5rätt Totalt 9068kr eller 119kr/andel Ett snyggt system med bud på mer då 6%aren i andra hittades på två streck! Bra jobbat! |
Tack för er support, man kan ju inte få mer än 7 rätt..
Ja det var synd att inga skrällar ville trilla in, men favoriterna var för starka även att det bjöds upp till kamp både för Tudor och Southwind. Nya tag nästa vecka för nästa spelläggare, jag får chansen den 17 Mars på Momarken |
|
Citat:
|
Citat:
Lämnar över det till er som är mer kunniga.... ;) |
Nu finns det 8 platser i Tillsammans-laget.
Först till kvarn! https://tillsammans.atg.se/inbjudan/4Y62-TC7A-43543 |
Då ligger våra tankar ute på tillsammans.
Välkomna in och kika på lappen och hugg ett gäng andelar. Det blev visst lite snett när omgången öppnades men ta ett gäng så får man en liten del av lappen iaf... Välkomna! (inbjudan finns i inlägget ovan!) |
|
Extra kort-omgång ute med anledning av skoinformation! :)
|
Ni kan ta bort mig ur både v86 och v75 bolaget. Kommer inte att delta på ett tag och det är onödigt att jag tar upp plats för andra sharpsare som vill vara med
/ Med vänlig hälsning, Basse |
Citat:
|