![]() |
Robfri V75-bolag
Robfri expert-rekar V75-bolag.
Startar upp ett eget V75-bolag till dagens megajackpot. Andelarna kommer kosta 100 sek/person, man kan köpa max 5 st/person. Spik kommer vara Zenit Brick, sedan kommer jag köra en enkel reducering "1 av 2" där u-hästar avvaktas med till värmningar. Sök upp laget på tillsammans-sidan lr skriv e-post-adress för inbjudan. Mot miljonerna :) // Robfri |
Tydligen problem att hitta bolaget på tills.sajten, men sk PM med e-post, ni som sk är inbjudan!
|
|
Kom igen, köp andelar nu :) 5 andelar sålda
|
Kommer spela detta bolag även till helgen då det vankas jackpot.
Bifogar länk till sidan där ni kan anmäla er & köpa andel. Mot miljonerna :) https://tillsammans.atg.se/lagsida/56144 |
Mitt V75-bolag till helgen är öppet, sök upp Robfri expert-rekar så kommer ni till bolaget och kan köpa in er i jakten på miljonerna. lr skriv er e-postadress här för inbj.
100 kr /andel är kostnad. |
Tillsamans
|
Kom igen nu medlemmar, köp andelar. :)
Är ju jättejackpot! |
Trillat in lite medlemmar nu, finns fortf plats för fler, välkomna !
|
9 medlemmar nu, in & köp till jackpoten imorrn :)
|
Fylls på, köp andelar nu så jagar vi miljoner imorrn.
|
Kom igen nu medlemmar. Sök upp bolag o köp andelar
|
Nu börjar det fyllas på, ska ni delta så köp in!
|
14 andelar nu sålda i jakten på miljonerna imorrn. Fortf chans att köpa in sej, sök upp mitt bolag på skiten enligt ovan.
Välkomna! |
17 andelar sålda, finns fortf chans att haka på mitt system
|
2 tim kvar innan jag stänger inköp !
|
hej
vill gärna vara med om jag får det.tack |
Citat:
|
30 min kvar, 27 andelar sålda just nu.
|
Har öppnat upp Lördagens Jackpot-omg, välkomna att köpa andelar.
|
20 andelar sålda inför morgondagens jackpot.
|
Spik klar inför imorrn. Måste dessutom vara årets BÄSTA spik spelmässigt. Master Crowe. 23 andelar sålda, välkomna att köpa in, siktar på iaf 40 andelar sålda.
|
Deadline för inköp är 14,30 idag, 27 andelar sålda just nu.
|
Öppnat mitt bolag för v75 lördag, 6 st andelar sålda just nu.
Välkomna |
10 andelar är nu sålda till morgondagens runda, välkomna att köpa in er i jakten på miljonerna
|
14 andelar sålda, deadline 15,00 för inköp.
|
27 andelar nu sålda, häng på i jakten mot vinst!
|
Hur går dina tankar inför omgången? :D
|
Citat:
Själv går jag emot, v75 handlar om ett maraton, jag vill inte vinna när utd är 5K på 7 rätt. Kommer spika två andrahanadre, Cruzado Dela Noche samt Lome Brage. Den sistnömnda har inte bäst vinstchans i sitt lopp men är enligt mej understreckad. Sen blir det bred gardering där jag medvetet plockat bort en del betrodda i de två avslutande avdelningarna som jag tycker värdet är lågt på kontra vinstchans. Stor risk att det slutar med 4 rätt, men då ger det max 5K oxå, och jag vet att nya chanser kommer på Onsdag & Lördag igen haha. Trevlig helg! |
Citat:
Ville mest veta var du tänker lägga krutet men såg det nu i bolaget och det ser bra ut totalt... hade ett önskemål även om jag avskyr att sätta griller i huvudet hos andra! Men du kan ju kolla mitt lilla inlägg där :D Håller du inte med... stå fast :P Gör nog inget eget system idag så köper antagligen ändå! |
Morgondagens omgång är nu öppnad, välkomna att köpa in er.
|
13 andelar sålda, välkomna att fylla på i jakten på 7 rätt.
Har även lagt upp ett utkast hur systemet kommer se ut. Spik samt två-hästarslås är klara. |
Grattis alla som deltog. 7 rätt och dryga 800 sek/andel.
Kunde blivit betydligt mer med lite bättre träff i avd 2 lr 3 där vi hade hästarna bakom respektive vinnare. |
Ser att det gick bra i helgen, grattis! :clap: Jag har köpt andel till omgången på Bergsåker på tisdag - lycka till!
|
28 andelar sålda till morgondagen, välkomna att fylla på så hoppas vi på en ny 7a :)
|
48 andelar sålda, välkomna att fylla på.
Ett utkast ligger uppe, spiken i omgången är klar, samt 3-hästars-lås i avd 4, i övrigt kan korrigeringar komma att ske. |
Lördagens omgång öppnad, 9 andelar sålda just nu. Välkomna!
|
26 andelar sålda inför morgondagen, välkomna att fylla på !
|
Morgondagens runda öppnad & 13 st andelar sålda. Välkomna att fylla på !
|
31 andelar nu sålda till dagens Jackpot, deadline för inköp 14,00 så fortf chans att haka på !
|