![]() |
Citat:
Blir ofta sena strykningar när en häst vägrar gå in, bryter sig ut etc. Dessutom är strecken enormt mkt sneare i dessa galoppomgångar! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nr 1 Red Al sjunker som ett blysänke just nu i odds. Under 7.00 nu!
|
Otroligt! Hoppar över två "iskalla" och tro fan de är etta och tvåa i mål. Hade räknat in nr 5 som segrare och suckade men nog fan kom det en.. just nr 2 som jag inte heller hade! Gah, går ju troll i detta nu!
|
sa ju det ... systemet så ut så här i början enligt min beräkning med 3 i första 3-2-5 eller 3-8-5 hehe
alla 2,8 5 alla fy fan!!! |
om 5 vinner nu och en megalampa skräller i sista så kommer jag sluta lira.
|
2an hade högst segerprocent och mest kr starten hehe behöver inte va så fruktansvärt svårt
|
Citat:
Tror Bowery sticker in en lapp här snart med 4 rätt :popcorn: |
Citat:
|
Satt förresten och räknade ut att jag skull ha vinnaren i andra avdelningen runt 74% av gångerna. Sen att favoriten vinner nästa är runt 50% och det betyder att ungefär 35% av gångerna lever vi inför sista! Men icke! Finns ingen sannolikhet eller logik längre ;)
|
Om 5an vinner nu som va tvåa i loppet innan så har jag inte gjort som jag predikar...
3-2-5 sa ju att systemet så ut så här och det kan alla vittna om som köpte alla 2,8 5 alla men men man ska alltid ändra och såklart vinner 2 |
varför jag ratade 5an (i andra avd) från början var helt enkelt att det va lite för lång distans enligtv programraden... men glömde totalt bort det synd nog och chansade för att vinna stora pengar som det kan bli änndå med en susare i sista med tanke på att jag tog alla där. så hoppas 5an torskar nu annars blir jag galen
|