Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V4 Vaal 14.30 (21/11) - 6 kronor andelen (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/38197-v4-vaal-14-30-21-11-6-kronor-andelen/)

Basse 2019-11-21 16:29

Här kommer min efterhandare...:innocent:

Ville inte posta systemet innan sista avdelningen då jag inte ville jinxa kupongen, lol
Men det sket sig ändå:cry:

V4
Inlämnat: 2019-11-21, 14:06
Vaal
Torsdag 2019-11-21
Start: 14:30
Kostnad: 420,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 8, 9, 10, 11, 15 (2, 1)
2: 9 TIERRA DEL FUEGO (2, 3)
3: 1, 2, 4, 5, 8, 9, 12, 13, 15, 16 (10, 3)
4: 2, 12, 16 (3, 9)

7x1x10x3 = 210 rader.
210 x 1 x 2,00 kr = 420,00 kr.
Totalt: 420,00 kr.
Rättningskod: XJN TTM RKR


Kändes rätt bra inför sista!

HuBBaBuBBa 2019-11-21 16:32

så det va du din jäkel som kunde blivit ensam:)
Och så gör du inget andelsspel för du vill ha alla deg själv.. buuhhhhhh;)

Basse 2019-11-21 16:39

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 653063)
så det va du din jäkel som kunde blivit ensam:)
Och så gör du inget andelsspel för du vill ha alla deg själv.. buuhhhhhh;)

Ett andelspel var inte aktuellt just idag - det var en kompis som bjöd på systemet idag då han vann ok igår på andra spel.

Han betalade systemet och jag fick komponera systemet:)

En jäkligt schysst deal av honom och det var skönt att kunna ge tillbaka vinst på systemet - med lite flyt hade vi fått hela potten:ohmy:

Men jag öppnade nyss andelspel till morgondagens Galopp från Sydafrika;)

ExtremtRik 2019-11-21 16:45

Spelat en häst med det inspirerande namnet "Walk in the Sun" på Meydan i Arabemiratet, droppat en hel del nu och vet inte om där finns kvar något värde men men vill någon ha lite spänning så spela på eller emot :lol:

HuBBaBuBBa 2019-11-21 16:47

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 653065)
Ett andelspel var inte aktuellt just idag - det var en kompis som bjöd på systemet idag då han vann ok igår på andra spel.

Han betalade systemet och jag fick komponera systemet:)

En jäkligt schysst deal av honom och det var skönt att kunna ge tillbaka vinst på systemet - med lite flyt hade vi fått hela potten:ohmy:

Men jag öppnade nyss andelspel till morgondagens Galopp från Sydafrika;)

ok :) Kul att du fick visa honom.. grattis.. tog nån andel av båda imorgon.

ExtremtRik 2019-11-21 16:51

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 653065)
Ett andelspel var inte aktuellt just idag - det var en kompis som bjöd på systemet idag då han vann ok igår på andra spel.

Han betalade systemet och jag fick komponera systemet:)

En jäkligt schysst deal av honom och det var skönt att kunna ge tillbaka vinst på systemet - med lite flyt hade vi fått hela potten:ohmy:

Men jag öppnade nyss andelspel till morgondagens Galopp från Sydafrika;)

Du har full förståelse att inte röra andelsspel med det meck det medför!

Köpte precis in i dina andelar imorgon med pengarna jag ofrivilligt sparade idag, gillar din spik idag, att "våga" !

Australien är numera mer lotto och exakt vad handlar deras "handikapp om? Spårnummer kontra form eller? Noterat att en hel del "dåliga" startspår vunnit på sistone men kanske bara en villfarelse!?

Själv orkar jag inte med andeleriet , usch lägga massa jobb och sedan inte kunna lämna in, fyfan ATG!

Basse 2019-11-21 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 653068)
Du har full förståelse att inte röra andelsspel med det meck det medför!

Köpte precis in i dina andelar imorgon med pengarna jag ofrivilligt sparade idag, gillar din spik idag, att "våga" !

Australien är numera mer lotto och exakt vad handlar deras "handikapp om? Spårnummer kontra form eller? Noterat att en hel del "dåliga" startspår vunnit på sistone men kanske bara en villfarelse!?

Själv orkar jag inte med andeleriet , usch lägga massa jobb och sedan inte kunna lämna in, fyfan ATG!

Vad jag förstår är det Australienska formtalen ungefär som galoppens formtal.
De kallar sitt formtal för NR ( står för national rating , gissar jag)

Länkar till formguiden till V4:1 i morgon

https://www.harness.org.au/form.cfm?...rc=BKC22111906



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved