Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   V4 Vaal 14.30 (21/11) - 6 kronor andelen (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/38197-v4-vaal-14-30-21-11-6-kronor-andelen/)

AmaerildeRimfrost 2019-11-20 22:16

V4 Vaal 14.30 (21/11) - 6 kronor andelen
 
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...6-3c008ba2a3be

Gått tokdåligt senaste omgångarna på galoppen men vi borde fortfarande ligga bra plus från när vi började. Bokför dock inte men så säger min intuition som baserar sig på några vinster och ett antal förluster.

Överlag ser det hiskligt svårt ut imorgon men jag gör som senast när jag spikade Hawwaam! Singelstrecket är klart. Förhoppningsvis blir nr 2 hyfsat mycket streckad och att vi får vår spik till 45% - men jag är tveksam till det. Blir att följa de fasta oddsen som vanligt i morgon samt spelbörsen.

Övriga tre avdelningar kommer avgöras genom att gå på många hästar där någon enstaka häst blir kraftigt betrodd. Då plockar vi bort den och går på skrällarna.

150 rader är inte mycket med så här många hästar men jag kände att det dubbla hade inte varit mycket enklare så vi kör vidare på den här summan även om det någon enstaka gång kan bli lite större system.

Förhoppningsvis lyckas vi låsa ett lopp på tre hästar som alla har hyfsad chans men inte streckade mer än på 8-15% medan vi i övriga två målar på nedifrån med 5x10 hästar!

Går det så går det! Morgondagen avgör lite mer detaljerat hur det hela kommer arta sig!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...6-3c008ba2a3be

Basse 2019-11-20 23:49

Som Hawwaam såg ut senast känns hästen Oslagbar i morgon!

Risken är väl att han blir 80% streckad på V4.

Men det är bara att bita i det sura äpplet och spika, trots det förväntade stora favoritskapet.
Hästen är Sydafrikas Bästa häst och håller internationell toppklass.

Man behöver inte heller ifrågasätta om att man går för vinst heller, Anton Marcus - formstarkaste jockeyn i landet , 30:11-6-2 senaste 30 ritterna, har anlitats för ritten och Anton Marcus kommer dit för att rida ENDAST Hawwaam denna tävlingsdag!
Det säger en del om vad A Marcus tycker om hästen, Jockeyn är beredd att göra allt för att få vara försteJockey på denna häst när de stora loppen kommer senare i år!

Har som dig bara kommit fram till spiken än så länge- hoppas kunna leta fram drag i de övriga loppen som gör att det kan bli bra utdelning ändå.

AmaerildeRimfrost 2019-11-21 00:45

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 652925)
Som Hawwaam såg ut senast känns hästen Oslagbar i morgon!

Risken är väl att han blir 80% streckad på V4.

Men det är bara att bita i det sura äpplet och spika, trots det förväntade stora favoritskapet.
Hästen är Sydafrikas Bästa häst och håller internationell toppklass.

Man behöver inte heller ifrågasätta om att man går för vinst heller, Anton Marcus - formstarkaste jockeyn i landet , 30:11-6-2 senaste 30 ritterna, har anlitats för ritten och Anton Marcus kommer dit för att rida ENDAST Hawwaam denna tävlingsdag!
Det säger en del om vad A Marcus tycker om hästen, Jockeyn är beredd att göra allt för att få vara försteJockey på denna häst när de stora loppen kommer senare i år!

Har som dig bara kommit fram till spiken än så länge- hoppas kunna leta fram drag i de övriga loppen som gör att det kan bli bra utdelning ändå.

Jo, jag är väl också rädd för det men tror fan nr 2 kommer dra mycket streck också! Samtidigt är det många hästar i övriga lopp och risken är att den blir 75% åtminstone!

Övriga lopp är väl mest att bara ta random lågprocentare som har bättre chans enligt fasta oddsen och sen blanda med någon överspelad häst till 20% ungefär!

AmaerildeRimfrost 2019-11-21 02:18

Tveksamt om vår spik ska starta. Har inte kollat runt så mycket men den finns inte med bland de tio hästar som finns på Betfair. Nr 1 och 12 är borta...

HuBBaBuBBa 2019-11-21 08:13

9 Golden Spiral?
3 kg av nu och va tvåa sist. Bra Jockey och har vunnit tillsammans över distansen 1450 för 3 starter sen.

12 Set the Standard i sista avd är ju bara 6%.. intressant.

HuBBaBuBBa 2019-11-21 08:40

4 Lazarus Tree och 9 Pop Icon i första avd är roliga.

HuBBaBuBBa 2019-11-21 08:46

så här ser mina tankar ut vid ett system för 10kr/andel

3,4,9
2,3,4,9
3,7,9,13
2,3,9,11,12

480kr spiklöst :)

kan bli bra pengar idag.

Mvh

AmaerildeRimfrost 2019-11-21 10:49

Vår tilltänkta spik kommer inte till start så nu funderar jag på ifall vi kanske borde stå över. Det är svårt och att gå in med 300 kronor då i en pott som kanske landar på 20-25K till en ensam vinnare känns väl på gränsen.

Kommer att gå igenom det lite för att se hur de fasta oddsen representerar vinstchansen. Återkommer med beslut så snart jag vet.

ExtremtRik 2019-11-21 11:55

Helvete Amaerilde, fick inga delar idag heller. För sent.

Kan du inte göra flera till eller ett större system, nu säljer det ju slut direkt!?

Nåja God Tur! (även om jag hoppas det går åt helvete då jag inte fick några delar :( )

AmaerildeRimfrost 2019-11-21 11:55

Det är väl 60/40 att vi kör! Tycker mig kunna få ihop något intressant men mycket kommer hänga på hur stor omsättningen blir! Den behöver upp mot eller helst över 30K för att det ska vara aktuellt att gå in och gräva i potten! Förslag på uppbyggnad går att se just nu. Men vi sitter på ett knasigt lås inför sista ifall vi behåller det här.

Möjligen kastar jag bort alla betrodda på lappen utom nr 2 i första samt vårt lås i andra!

Men jag får se om och hur det hela blir!

AmaerildeRimfrost 2019-11-21 11:56

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 652958)
Helvete Amaerilde, fick inga delar idag heller. För sent.

Kan du inte göra flera till eller ett större system, nu säljer det ju slut direkt!?

Nåja God Tur! (även om jag hoppas det går åt helvete då jag inte fick några delar :( )

:cry: :cry: :cry: :cry:

Vem vet vad som sker i framtiden :D

HuBBaBuBBa 2019-11-21 12:00

spika 12an i sista:)

eller lås på 11,12

ExtremtRik 2019-11-21 12:00

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 652945)
Vår tilltänkta spik kommer inte till start så nu funderar jag på ifall vi kanske borde stå över. Det är svårt och att gå in med 300 kronor då i en pott som kanske landar på 20-25K till en ensam vinnare känns väl på gränsen.

Kommer att gå igenom det lite för att se hur de fasta oddsen representerar vinstchansen. Återkommer med beslut så snart jag vet.

Var ju en mkt märklig anmälning då han som sagt var ute för några dagar sedan , må vara inte gick i botten.
Konstigt av två anledningar, en fin häst ska man vara rädd om och galopplopp är värre än travdito .
Dessutom riskerar man pressa upp formkurvan alltför tvärt och det i inledningen av säsongen...

Riktigt skönt slippa den, ger rejält med myror i huvudet när den dyker upp på detta vis i listorna :cry: :omfg: :clap:

ExtremtRik 2019-11-21 12:03

Håller helt med om att 300 kr är en piss i oceanen med dagens antal startande hästar.

Kan du inte prova att starta en andel till så jag oxå får vara med!? :)

Orkar nog inte lägga jobbet för en egen...

ExtremtRik 2019-11-21 12:13

Okej jag antar du inte vill göra en till.

Ber om överseende och se inte detta som konkurrens utan i bästa fall samarbete, jag startar oxå en andel idag, köp gärna in!

siktar på upp till 600 kr vid slutsålt då priset är 12 kr, 288 rader är en variant jag sneglar på, alla i tredje typ (godtyckligt vald avdelning, första kan man få ledning av spel o nedstartgalopp i så där vill man nog välja noga även om det profilmässigt kan vara lukrativt att gardera loppet! )

En spik får man försöka hitta men inte nödvändigt.

Skapar en egen tråd oxå.

Välkomna och lycka till! (Denna gång från hjärtat :) )

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...9-508f26679b7f



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved