Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Betfair Bonus 2022 » Spelarnas Recension » HÄMTA BONUS NU (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/10053-betfair-bonus-2022-spelarnas-recension-haemta-bonus-nu/)

Trolle 2019-04-02 12:37

Citat:

Ursprungligen postat av Anonym (Inlägg 613054)
Hur är det på Betfair? Får man en ny bonus där?

Skulle precis registrera nytt konto - men står att epostadressen redan finns registrerad.

"Försök att återskapa lösenordet och sedan logga in. Eller registrera dig med en annan epostadress."

Hur har ni andra gjort, registrerat med ny mail?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit:

Betfair ger inte svenska användare nya konton, allt rullar på som vanligt.

Trolle 2019-04-02 13:12

Citat:

Ursprungligen postat av Trolle (Inlägg 613062)
Skulle precis registrera nytt konto - men står att epostadressen redan finns registrerad.

"Försök att återskapa lösenordet och sedan logga in. Eller registrera dig med en annan epostadress."

Hur har ni andra gjort, registrerat med ny mail?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit:

Betfair ger inte svenska användare nya konton, allt rullar på som vanligt.

"Ja vi kan se dom som nya kunder, men det finns ingen lag som säger att vi måste erbjuda en välkomst bonus, det är upp till varje bolag, och detta är beslutet vår marknadsavdelning har tagit för tillfället."

Skriver supporten.

Samtidigt som det i deras bonusvillkor står att erbjudandet är riktat mot nya kunder?

faremisch 2019-04-18 08:37

Betfair sänker kommissionen till 5 procent för svenska spelare from 17 april
https://promos.betfair.se/promotion?...=COMMISSIONSWE

bettaren77 2019-04-18 12:16

Såg detta! Detta var ju inte en dag för tidigt...

ChrisWaddle 2019-04-19 16:15

Verkligen inte!

Kraemaren 2019-04-23 09:23

Citat:

Ursprungligen postat av faremisch (Inlägg 614987)
Betfair sänker kommissionen till 5 procent för svenska spelare from 17 april
https://promos.betfair.se/promotion?...=COMMISSIONSWE

Vad har hänt med provisionsrabatten??

Memorize 2019-04-23 11:16

Citat:

Ursprungligen postat av Kraemaren (Inlägg 615842)
Vad har hänt med provisionsrabatten??

Tamejfan att dom ska snåla in på nåt annat sätt :cry::lol: Vad i hela helvete

PTV 2019-04-23 17:33

Företag får förstås sätta de priser de vill, men sättet Betfair gör denna förändring på är väldigt fult genom att presentera endast det fördelaktiga för kunden, att man sänker kommissionen, men sedan inte säga ett ord om att man också sänker rabatten. Ingen information om detta på sajten, inga mejl, inga förvarningar, inga uppdateringar i villkoren, det enda sättet jag noterade detta på var genom att jag såg att min rabattsats var mycket lägre än vanligt. Jag undrar hur detta är förenligt med de nya licenskraven. Och om dessa inte reglerar sådant, strider det inte emot något annan lag? Det presenteras som en prissänkning, men oklart vad det egentligen är på grund av bristande information kring den nya rabattsatsen, är det en prissänkning (men mindre än vad de får den att framstå som), ingen sänkning alls eller till och med en höjning?

MikeHaggar 2019-04-23 18:42

Citat:

Ursprungligen postat av PTV (Inlägg 615892)
Företag får förstås sätta de priser de vill, men sättet Betfair gör denna förändring på är väldigt fult genom att presentera endast det fördelaktiga för kunden, att man sänker kommissionen, men sedan inte säga ett ord om att man också sänker rabatten. Ingen information om detta på sajten, inga mejl, inga förvarningar, inga uppdateringar i villkoren, det enda sättet jag noterade detta på var genom att jag såg att min rabattsats var mycket lägre än vanligt. Jag undrar hur detta är förenligt med de nya licenskraven. Och om dessa inte reglerar sådant, strider det inte emot något annan lag? Det presenteras som en prissänkning, men oklart vad det egentligen är på grund av bristande information kring den nya rabattsatsen, är det en prissänkning (men mindre än vad de får den att framstå som), ingen sänkning alls eller till och med en höjning?

För dom som redan hade en prisrabbat med 2% så gäller den tills den går ut typ i Augusti eller vad det är och därefter kommer den ligga på 5% som för alla andra.

Kraemaren 2019-04-23 19:19

Citat:

Ursprungligen postat av MikeHaggar (Inlägg 615893)
För dom som redan hade en prisrabbat med 2% så gäller den tills den går ut typ i Augusti eller vad det är och därefter kommer den ligga på 5% som för alla andra.

Skillnad på commissionsrabatt och deras välkomstbonus på 2% i commission

MikeHaggar 2019-04-23 20:18

Citat:

Ursprungligen postat av Kraemaren (Inlägg 615898)
Skillnad på commissionsrabatt och deras välkomstbonus på 2% i commission

Menade deras kommissionsrabatt dom som registrerade sig och fick den kommer alltså hade den tills den löper ut och sen 5% efter det.

Sonny 2019-04-24 14:53

Någon som listat ut hur den nya rabatten ser ut? Jag hittar ingen tabell eller något liknande på deras sida.

Nicksson 2019-04-24 16:02

Med tankte på hur Betfair brukar behandla sina kunder så skulle det inte förvåna mig om den är låst. En sak som dem iaf har bättrat sig med är att cancellera ordrar under perioder av downtime. De senaste 3 gångerna då jag har haft massa ordrar ute så är de automatiskt borttagna när sajten är uppe igen.

Memorize 2019-04-24 17:10

Citat:

Ursprungligen postat av Sonny (Inlägg 616002)
Någon som listat ut hur den nya rabatten ser ut? Jag hittar ingen tabell eller något liknande på deras sida.

21000 poäng = 1%
22000 = 2
25 = 5 osv
Dock verkar den såklart svikta ner sen, t.ex. 50 = 20 eller dylikt, kommer ej ihåg precis hur tanten i livechat skrev.

Kommer upp tabell om några dagar.

Kraemaren 2019-04-24 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av Sonny (Inlägg 616002)

Har du någon rabatt?