Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Svenska spel (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/10915-svenska-spel/)

Seebbo 2016-02-21 13:54

Jag har också en fråga när det kommer till ramen. Brukar spela via TipsPro systemspel och sedan kopiera raden för att lägga upp den på liverattning.se men det går inte nu när man inte kan kopiera tecknen som man kunde förut?

Migge 2016-02-21 14:02

Citat:

Ursprungligen postat av Seebbo (Inlägg 478787)
Jag har också en fråga när det kommer till ramen. Brukar spela via TipsPro systemspel och sedan kopiera raden för att lägga upp den på liverattning.se men det går inte nu när man inte kan kopiera tecknen som man kunde förut?

Du kan istället ladda upp inlämningsfilen till Liverättning:

Start
Dator
Öppna C:
Öppna Programfiles
Öppna Radsoft
Öppna Systemspel
Öppna TipsPro
Öppna System
Välj rätt textfil = rätt datum

Denna filen ska laddas upp på Liverättning

Klart :thumbup:

Migge 2016-03-06 12:42

Nu är vi inne i 2016 och Svenska Spel har fortfarande inga vettiga spelalternativ på sin Långenlista :no:

Ska det vara så J*vla svårt för Svenska Spel att kolla in vad konkurrenterna erbjuder i spelalternativ och därefter erbjuda samma i sitt egna utbud???

Är ju ett stort skämt att det typ enbart finns 1X2, Ö/U, HCP, Första & Sista Målskytt, Resultat, Dubbelchans på en så stor match som Eibar-Barcelona idag :idiot:

Och så förstår inte Svenska Spel varför kunderna väljer nätbolagen före det inhemska spelmonopolet, ja tjena! :thumbdown:

ChrisWaddle 2016-03-07 11:45

Jag spelar inte så mycket på fotboll men vad tycker du främst saknas?

wowsuchev 2016-03-31 15:48

Har de förbättrat NÅGOT alls sedan de startade den nya sidan?

Foppa21 2016-03-31 16:08

Dem har iaf försämrat den genom att ta bort att man kan maila systemet direkt till sin spelkompis och att man inte kan skriva ut ett reducerat system med alla rader specificerade.

Staketkusken 2016-03-31 17:29

Nya SvS är horribel!

Jag mejlade och undrade varför man inte kunde ladda hem Oddsetprogrammet som pdf längre. Fick Tack som svar. :claps:

anre24 2016-06-26 23:35

Baseboll på Lången-listan frekvent nu :claps:

Slurf 2016-10-26 08:47

En liten röd markering fick mig att gå in på spelvanor där jag kollade vilken kategori jag hamnade i, vilket visade sig vara den näst högsta riskkategorin. Att kategorisera spelare efter omsättning och tid spenderad på sidan säger ju inte nödvändigtvis någonting om huruvida en person har kontroll över sitt spelande, särskilt när det finns tidsperioder med låg aktivitet och nettoresultatet är stort.

Att sitta och slaska bort pengar på jack vegas mot att omsätta mycket på oddset och systemspel samt att spendera en del tid med att bevaka liveodds verkar vara samma sak för staten. Är det ens möjligt att inte hamna i en av de högre riskkategorierna om man omsätter mycket? Är det någon annan som provat?

Citat:

Ursprungligen postat av Staten
Ungefär hur mycket har ditt sportspelande på Svenska Spel kostat dig den SENASTE MÅNADEN?

Mindre än 50 kr

50 - 149 kr

150 - 299 kr

300 - 499 kr

500 - 999 kr

1000 - 1999 kr

2000 - 4999 kr

Mer än 5000 kr

Haha, vad avses här? Omsättning? :thumbup:

Wagner 2016-10-27 00:27

Citat:

Ursprungligen postat av Staten
Ungefär hur mycket har ditt sportspelande på Svenska Spel kostat Staten den SENASTE MÅNADEN?
Hade varit en intressantare frågeställning.

theskab 2016-10-27 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 509647)
En liten röd markering fick mig att gå in på spelvanor där jag kollade vilken kategori jag hamnade i, vilket visade sig vara den näst högsta riskkategorin. Att kategorisera spelare efter omsättning och tid spenderad på sidan säger ju inte nödvändigtvis någonting om huruvida en person har kontroll över sitt spelande, särskilt när det finns tidsperioder med låg aktivitet och nettoresultatet är stort.

Att sitta och slaska bort pengar på jack vegas mot att omsätta mycket på oddset och systemspel samt att spendera en del tid med att bevaka liveodds verkar vara samma sak för staten. Är det ens möjligt att inte hamna i en av de högre riskkategorierna om man omsätter mycket? Är det någon annan som provat?

Haha, vad avses här? Omsättning? :thumbup:

Det som du förlorat ;)

anre24 2016-11-14 21:18

5000kr är gränsen på Oddset Lången per dag?
Men trisslotter har ingen gräns?

StefanL 2016-11-16 05:58

20k är gränsen/dag

Trisslotter vet jag inte, men dom borde räknas in i dom 20k?

Migge 2016-11-16 09:18

Citat:

Ursprungligen postat av StefanL (Inlägg 511420)
20k är gränsen/dag

Trisslotter vet jag inte, men dom borde räknas in i dom 20k?

Skraplotter ingår ej i dessa 20K!

Detta då Svenska Spel ej anser att Triss är ett "riskspel".

robust 2016-11-16 11:23

Och jag som hade för mig att det är 1000kr på en singel match, 2000kr på en dubbel och 15.000kr på en trippel kombination. Sen kunde man bara byta ut en match och lira precis lika mycket igen.