![]() |
De har uppdaterat sin hemsida nu., tagit bort texten om allt de försöker göra och så.
|
ang nyhetsbrevet
Citat:
Vad är oddset för att det blir det sista nyhetsbrevet? Vad är oddset för att det inte innehåller några lögner? Kan man kontakta GnB och få förslag på odds på dessa marknader? |
Citat:
Hehe den va fin :lol: |
Tjena , nåt nytt ang. G&B?Nya ägare, kan inte personalen ta över? Mina 2 polare har
har pengar där. Tar vad som helst, |
Citat:
|
nya ägare
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
vet mer!! |
Kul om det vore sant, men ändå finns det väl egentligen bara 2 scenarier?
a) De tillåter uttag direkt. Alla tar ut sina pengar. Slut på pengar igen? b) De tillåter inte uttag direkt, hoppas att spelarna börjar förlora pengar och sätter igång karusellen med att skapa fejk-pengar genom bonusen? |
Imponerande att de lyckats få in 11 personer som är villiga att investera, Stefan måste vara en hejare på att övertala folk. Själv hade jag inte ens vågat röra den hemsidan med tång om jag hade haft pengar att investera. Men kanske de har något nytt på gång, kanske en ny domän och ny hemsida och gör ett försök att "tvätta" sitt namn. För de har ju inget vidare bra rykte och de kommer säkerligen ha svårt att ragga upp nya kunder utan smaskiga bonusar.
|
Citat:
|
Citat:
|
Inget nyhetsbrev ännu :/
|
Citat:
:lol: |
Nyhetsbrev Golf and Bet
Vi tänkte med detta nyhetsbrev informera lite om situationen som uppkommit hos oss. Varför vi tagit en time-out beror främst på en stor sak och det stavas BONUS. Vi erbjöd marknadens högsta bonus och blev helt överrumplade av den responsen detta medförde. Den var helt enkelt för bra och kostade för mycket pengar att genomföra och detta var ett faktum som uppstod när de investerare som sagt JA till att hjälpa till plötsligt drog sig ur. Nu var bollen i rullning och vi beslutade att ta time-out och under tiden leta vidare efter nya investerare. Det har vi gjort hela tiden och vi har kommit en bit på vägen utan att säga att det är klart, men det ser gynnsamt ut. Vi har hela tiden försökt att hålla en profil där ni kunder ska känna att vi bryr oss och kommer att se till så att alla som har medel på sina konton kommer att få dom. Vi kommer att bli starkare, stabilare och framförallt har vi lärt oss ett och annat av detta och hoppas och tror att ni kunder kommer att ge oss fortsatt förtroende så fort vi reparerat skadan. Så vår förhoppning är att vi kommer att vara igång inom ett par veckor igen så håll ut och låt oss visa att vi menar allvar. VD Stefan Gladh |
Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved