Citat:
Ursprungligen postat av rustibus46
(Inlägg 43734)
Nätvärk?? Är det ett nät som har ont, eller? Ett forum för mej, är personer som delar intressen/ synpunkter.. etc och vill meddela sej med varandra. Inte att ställa sig till doms , över inlägg som "inte passar"
skärpning!
|
Ursäkta min dåliga stavning då jag inte har bott hemma i Sverige den senare delen av 2000talet, men berätta gärna för mig och för andra forum medlemmar varför du väljer att lägga "be-a-bookie's"
(gnb's bookie platform, som inte fick några pengar av gnb och som har försökt att sälja samma template genom att profilera den som att man kan ha den till att spela mot sina vänner) vm tävling i just golf'n'bet tråden då den inte har något där att göra eller är relevant till tråden!
Om vi gräver lite djupare så tar vi oss en titt i
denna tråd...
Skaparen av tråden som har "tittat lite närmare" på BaB's plattform har händelsevis en email adress som slutar på @be-a-bookie.com
Lustigt nog så har samma person gått ut med
exakt samma "reklam" för be-a-bookie's vm tävling som du gjorde igår, fast idag och med
samma presentation också, lustigt nog så påpekar du i den tidigare tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av rustibus46
(Inlägg 41998)
Kompisarna startade en sån här ring för 2-3 månader
sen, de spelar hos sej själva. Funklar helt OK
|
Tänker inte påpeka din stavning, men om du nu är en av dem som råkade illa ut i herr Gladh's framtåg och inte fick betalt, så synd isf, tycker dock att det är mer synd om dem som loggade sig på be-a-bookies template för att sedan loosa en satans massa deg, detta kunde be-a-bookie ha kollat upp, spellicens, vet du vad det är?
Om du nu inte är en del av be-a-bookie så ska jag tala om en sak för dig, att någon som helst reklam, linkar eller rekomendationer till ett "företag" som har varit inblandad i GNB skandalen har exakt 0 på Sharps.se att göra.
Jag avrådde från dag 1 att använda sig utav den sidan och nu i efterhand så kommer jag att fortsätta att stå på den saken!
Att försöka ta betalt en gång till av förlorarna är fel väg att gå, speciellt här!
Berätta nu varför du tycker att be-a-bookies VM tävling är så bra och varför du tycker att "den stora gnb" tråden är rätt plats att presentera den i!