Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Mobilbet (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/21634-mobilbet/)

Rejs 2015-05-25 23:40

Är det någon annan som har märkt av att man går in på sidan och ser ett bättre odds än dem på oddsportalen eller en man följer som nästan alltid tar till marknadshögsta?

När man sedan klickar på nästan direkten (nu har testat att instaklickat några gånger nu) och det sänks nästan alltid direkt, och då rätt mycket.

Det jag har märkt på det mest på är AHCP på MLB.

Emanresu 2015-05-26 10:05

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 433901)
Är det någon annan som har märkt av att man går in på sidan och ser ett bättre odds än dem på oddsportalen eller en man följer som nästan alltid tar till marknadshögsta?

När man sedan klickar på nästan direkten (nu har testat att instaklickat några gånger nu) och det sänks nästan alltid direkt, och då rätt mycket.

Det jag har märkt på det mest på är AHCP på MLB.

Japp, på baseballen är dom riktigt snabba på att sänka direkt och om man jämför deras egna odds på "Total runs in 5 innings" och 1st half O/U, dvs. exakt samma sak, så kan det vara att dom är på olika sidor om even till och med, så jag vete fåglarna vad dom håller på med, men vill man surebetta så fungerar det ypperligt på dom linorna! :)

KP 2015-05-26 13:55

Citat:

Ursprungligen postat av Emanresu (Inlägg 433923)
Japp, på baseballen är dom riktigt snabba på att sänka direkt och om man jämför deras egna odds på "Total runs in 5 innings" och 1st half O/U, dvs. exakt samma sak, så kan det vara att dom är på olika sidor om even till och med, så jag vete fåglarna vad dom håller på med, men vill man surebetta så fungerar det ypperligt på dom linorna! :)

Är inte total runs in 5 innings efter 5 kompletta innings medan ö/u 1h är efter halva 5e?

Emanresu 2015-05-26 14:06

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 433958)
Är inte total runs in 5 innings efter 5 kompletta innings medan ö/u 1h är efter halva 5e?

Nja generellt sett är 1st half inklusive 5e också, tror det står i deras regler också att det är så. Gällde iallafall samma saker när jag flyttade min bonus därifrån om inte jag minns fel.

Reglerna säger följande:

https://i.imgur.com/MhP5tIO.png

https://i.imgur.com/v1U7aFj.png

Så verkar vara samma

nock 2016-11-16 23:49

Sharps nya bonus med mobilebet på 3000kr som finns att ta via länk på sharps hemsida, går det att sätta in med skrill/neteller för sportbonusen? Vad är villkoren?? Står ingenstans

nomasporfavor 2016-11-17 22:44

Vad är villkoren på den nya 3k-bonusen?

nock 2016-11-17 23:56

Citat:

Ursprungligen postat av nomasporfavor (Inlägg 511613)

Det var ju precis det jag skrev ovanför :D Men som sagt, kan någon på sharps svara??

robfri 2016-11-18 10:12

Ja tror det går snabbare om ni ställer frågan direkt till bolaget..

admin 2016-11-18 10:58

Citat:

Ursprungligen postat av nomasporfavor (Inlägg 511613)

Tyvärr är det lite dålig info på sidan vi fick av Mobilbet men villkoren är de samma som den vanliga bonusen, dvs:

Omsättningsbelopp: 5x (insättning + bonus)
Lägsta odds för varje spel: 1.8

Golddigger 2016-11-22 19:04

Vilket land måste man riktigt vara bosatt i för att ta del av bonusen?

Kundsupporten i chatten skriver såhär iaf.:

Kim: Det erbjudandet gäller endast för våra norska kunder.

Me: Norska? Sharps är ju en svensk sida

Kim: 100% upp till 3000kr gäller endast för våra norksa kunder på mobilbet. Då du skapat ditt konto från Finland så kan du endast ta del av våran välkomstbonus som endast gäller för kunder registrerade i Finland.

nock 2016-11-22 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av Golddigger (Inlägg 512090)
Vilket land måste man riktigt vara bosatt i för att ta del av bonusen?

Kundsupporten i chatten skriver såhär iaf.:

Kim: Det erbjudandet gäller endast för våra norska kunder.

Me: Norska? Sharps är ju en svensk sida

Kim: 100% upp till 3000kr gäller endast för våra norksa kunder på mobilbet. Då du skapat ditt konto från Finland så kan du endast ta del av våran välkomstbonus som endast gäller för kunder registrerade i Finland.

fan va sjukt! Stämmer verkligen detta admin? :whoco5:

admin 2016-11-22 22:46

Citat:

Ursprungligen postat av nock (Inlägg 512114)
fan va sjukt! Stämmer verkligen detta admin? :whoco5:

Väldigt märkligt svar från supporten. erbjudandet gäller endast för svenska kunder.

Niteowl 2016-11-22 23:03

"2.41 Det maximala utbetalningesbeloppet som varje kund kan begära att ta ut efter att ha vunnit ett belopp i samband med en ikke-välkomstbonusinsättning eller free spins (med undantag från vinster som härrör från en insättningsbonus) är € 100 eller motsvarande i andra valutor. Alla uttagsbegäran över € 100 kommer att tas bort från ditt spelkonto."

Exakt vad menar de här?

admin 2016-11-25 17:02

Länken till Mobilbet kan ha strulat men nu ska allt funka. Bonusen är endast för oss på Sharps och du tar del av bonusen genom att klicka här

Omsättningskrav: 5x till minsta odds 1,80
Belopp: 100% upp till 3000kr

Lindvallen 2016-11-25 23:22

Då är jag också inne i spel med användande av er länk.